Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
wel of niet weer bij elkaar Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
wel of niet weer bij elkaar Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
wel of niet weer bij elkaar Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
wel of niet weer bij elkaar Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
wel of niet weer bij elkaar Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
wel of niet weer bij elkaar Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
wel of niet weer bij elkaar Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

wel of niet weer bij elkaar

+15
Julia
Indra
melissa
SASCHKE
eva
lenie
Essepes
moontje027
sjanny
danny
Tessa
Ivon
De Gezegende
Admin Sonja
Jeannette*
19 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* zo nov 11, 2007 1:45 pm

Dat relaties iets moois kan brengen, maar ook.......

Als je graag wil weten of je relatie nog toekomst heeft.
Je relatie is verbrokken en je wil graag weten of jullie weer bij elkaar komen.
Je vindt de persoon die je ontmoet hebt zo leuk en je wil graag meer contact met hem/haar en misschien wel meer.

Wat krijg je te horen over hier boven als je belt?
Zijn er ook waarvan gezegd wordt dat jullie niet meer bij elkaar komen? Crying or Very sad
Dat de relatie niet de toekomst meer heeft waar je op hoopt? Crying or Very sad
Het blijft bij de ene ontmoeting met de toch wel leuke persoon? Crying or Very sad
flower


Laatst aangepast door op wo nov 14, 2007 5:40 pm; in totaal 2 keer bewerkt

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Admin Sonja zo nov 11, 2007 4:16 pm

Hoi,

je moest eens weten hoe vaak bij mij de telefoon erop gegooid wordt, omdat ik niet vertel wat ze graag willen horen..
Als ik zie dat een relatie niet hersteld kan worden en dat dan vertel (niet bot, op een manier die nog uitleg vraagt, zodat het niet koud op iemands dak valt..) dan kom ik vaak niet eens toe aan de reden of ik hoor tuut tuut tuut..
met het gevolg, dat die mensen of naar een ander bellen, tot ze iemand vinden die vertelt wat ze graag willen horen of... een paar weken erachter terugbellen zeggen dat toen toch ineens de verbinding werd afgesneden Laughing

Liefs Sonja
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  De Gezegende zo nov 11, 2007 5:07 pm

Admin Sonja schreef:Hoi,

je moest eens weten hoe vaak bij mij de telefoon erop gegooid wordt, omdat ik niet vertel wat ze graag willen horen..
Als ik zie dat een relatie niet hersteld kan worden en dat dan vertel (niet bot, op een manier die nog uitleg vraagt, zodat het niet koud op iemands dak valt..) dan kom ik vaak niet eens toe aan de reden of ik hoor tuut tuut tuut..
met het gevolg, dat die mensen of naar een ander bellen, tot ze iemand vinden die vertelt wat ze graag willen horen of... een paar weken erachter terugbellen zeggen dat toen toch ineens de verbinding werd afgesneden Laughing

Liefs Sonja

Hoi Sonja,

Gooien mensen echt de hoorn op de haak?
Jeetje...
Hoe kan het dat als je naar verschillende lijnen belt, je soms verschillenden dingen te horen krijgt?
Ik heb dat ook wel eens gedaan,met als gevolg dat ik helemaal het spoor bijster was.
Soms ben je op zoek naar bevestiging van hetgeen de 1 heeft gezegd.
Het is toch ook menseigen om datgene te horen, dat je graag wilt horen!
Met alle gevolgen van dien in sommige gevallen.

Wij mensen blijven rare wezens!! Very Happy

Waar moet je nou op letten?

De Gezegende

Aantal berichten : 10
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* zo nov 11, 2007 5:47 pm

Hallo Gezegende,

Wij mensen zijn rare wezens en blijven het ook clown Brengt wel dat we geinteresseerd blijven in elkaar Very Happy

Waar je op moeten letten zal het niet echt weten......Denk meer hoe het contact is met de betreffende persoon. wat mij wel opvalt en ik heb verschillende aan de lijn gehad in de loop der jaren (hoe zo een verslaving.....) Dat er wel iets persoonlijk contact moet zijn een gevoel? ik benoem wel altijd dat ik de waarheid wil horen en dat ik geen illusie wil aan horen. Soms ben ik daar heel drammerig in en gooi het regelmatig er in. Het is mij ook wel eens gebeurd om nog een bevestiging te krijgen op een andere site dat ik iets anders hoorde. Je zegt dat wat meer en er zijn helaas ook mensen die dit werk doen die ook ervaringen hebben mee gemaakt en zeker geen leuke..... Ik kan het mis hebben. maar krijg gauw het gevoel van neem je je eigenervaringen nu mee en projecteer je het op de ander. Vooral op liefste vlak je haalt gauw er uit, die de mannen.....vinden. Ben/begeef ik nu misschien op gladijs Arrow Voor de duidelijkheid het gevoel heb ik niet op deze site Sonja, Didy en Ivon zijn waarmee ik contact heb.

Lieve groet, Jeannette flower


Laatst aangepast door op ma nov 12, 2007 7:08 pm; in totaal 4 keer bewerkt

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Ivon zo nov 11, 2007 6:58 pm

Hallo allemaal,

Lieve woorden van jullie, I love you Embarassed Thanks! Embarassed

Het is inderdaad zo dat mensen de telefoon wel opleggen als ze horen, nadat het toch zorgvuldig opgebouwd wordt, " sorry lief maar ik zie helaas geen toekomst meer in deze relatie", de telefoon opgooien.

Ik kan dat heus goed begrijpen, een teleurstelling die je vaak van binnen al weet! Vaak zegt een heel klein stemmetje je dat al. Ik zeg vaak genoeg als mensen bijvoorbeeld een date hebben via Planet of andere Datings site's, luister naar je 1e gevoel!!!! Ook al lijkt degene daarna nog zo charmant!
Soms kunnen we niet alles (!!) zien omdat een persoon heel erg gesloten kan zijn en we er niet door komen, ook dan zeggen we sorry komt niet genoeg door!

In de wachtkamer zitten van het geluk is al zwaar genoeg! Wij allen zouden het niet durven iemand daar langer dan nodig verdrietig te laten wachten als de uitkomst hoe verdrietig ook, aan ons wordt door gegeven. Niet voor niets vragen we wat wil je horen ook de verdrietige dingen? Maar vaak kunnen we zelf al heel goed voelen wat iemand kan verdragen! Soms mogen we het niet zien of mogen we het niet vertellen, dan ligt er vaak de kaart bij die ons laat weten het is nog geen tijd dat iets open mag.

Ook vragen de mensen ons wel eens te kijken voor andere mensen waar ze niet emotioneel aan zijn gebonden, ik weiger dat! Evil or Very Mad Ik vind het niet netjes, vind het een inbreuk op de privacy van de andere mensen, vaak zeg ik dan, zou je het leuk vinden als je buurman mij belt voor jou?
Klinkt hard maar we moeten wel zuiver blijven.

Eigenlijk is het jammer dat er geen bericht staat van iemand die al eens van ons heeft gehoord dat het niet meer zou gaan lukken, en zo hopelijk veel verdriet bespaard is gebleven. Want dat is jammer dat we die klanten vaak niet meer horen.

Nou een heel verhaal, maar misschien voegt het voor jullie weer iets toe!
Ivon
Ivon

Aantal berichten : 14
Woonplaats : Viane
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa di nov 13, 2007 9:13 pm

Hey iedereen,

Ik zit met hetzelfde probleem. Het is gedaan met mijn vriend en ik zit echt met de vraag of het terug goed zou komen. Ik kon niet gewoon meer zitten afwachten want ik werd zot. Sad
Dus heb ik vandaag de eerste stap gezet en via sms advies gevraagd. Ik had dadelijk een goed gevoel bij jullie site en zeker nadat ik de reacties had gelezen. Meteen bellen is te hoog gegrepen voor mij, al weet ik niet goed waarom. Waarschijnlijk een kleine angst die speelt.
Ik had dus gestuurd en kreeg meteen reactie van Tonny die me vertelde dat er een grote kans is dat we weer samen komen. Dat hij bang is om de relatie te hernieuwen. Dat ik het rustig aan moet doen en geduld moet hebben want het kan nog even duren. Toch wel een redelijk positief antwoord. Hoewel ik niet zo goed ben in afwachten Neutral .
Ik heb daarna nog enkele berichten gestuurd naar andere personen van de site, niet omdat ik Tonny niet geloof, maar waarschijnlijk omdat ik meer zekerheid wil. Ben blijkbaar echt een ongeduldig persoon. Embarassed
Heb ook van Tamara reactie gekregen dat we weer bij elkaar komen maar dat ik het tijd moet geven omdat hij tijd nodig heeft.
Afwachten dus Smile
Hoewel ik nu echt nieuwsgierig ben wanneer het zal zijn ...
Maar ik voel me al beter nu ik weet dat er nog een kans is, ik probeer me daar aan vast te houden.
Ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen.
Heb er ook begrip voor dat ik van sommige personen geen reactie heb gekregen want jullie heb het waarschijnlijk allemaal heel druk met mensen zoals ik die willen weten wat er nog gaat komen ...

Thx

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 1:28 pm

hallo tessa,

je bent niet alleen met die vraag of situatie,ik ben ook een van die mensen die zich elke dag afvragen of ze inderdaad terug komt.ik was ook net zoals jij en toen ik het hoorde dat ze terug kwam kon ik wel een gat in de lucht springen van blijdschap. en ja dan stel je de vraag wanneer he, ..... na al die maanden die er gepaseerd zijn en nog steeds niks gebeurdt is mijn vreugde al wat meer veranderd in angst dat ze mss niet terug komt,
je leest dan al die berichtjes van andere die hun wens is uitgekomen stel je u vraag van, zou ze dan toch terug komen
niet iedereen is het zelfde in zoon zaken, ik hoop dat jullie terug samen komen net als al die andere mensen bij wie het gebeurd is.neem is de tijd en denk er is overna wat je wil, en lees ook wat andere schrijven ze geven je de kracht die je nodig hebt of dat duwtje om er toch terug voor te gaan.
en je moet geen angst hebben om te bellen, het zijn de beste en liefste en eerlijkste mensen die je kunt vinden, naar mijn inzicht toch, ook al lijkt de tijd lang. wat ivon mij ooit gezegt heeft, denk niet aan de tijd dat je moet wachten, maar aan de tijd die jullie samen gaan vullen, dan gaat het eens zo snel voorbij.
ik wens je veel sterkte en mag je dromen uitkomen

groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa wo nov 14, 2007 3:54 pm

Hey Danny,

Merci voor je reactie. Ik heb er vertrouwen in maar hoop er niet te hard op dan is de teleurstelling niet te groot.
Het zou trouwens nog 2 tot vier maanden kunnen duren. Ik kijk wel uit naar die periode met goede verwachtingen. Maar ik hou me ook voor ogen dat ik dan al 2 tot vier maanden verder ben in het verwerkingsproces en als de voorspellingen toch niet zouden uitkomen, ben ik dan misschien al zo sterk dat ik het zal kunnen relativeren.
Ik moet toch verder met mijn leven dus kan ik dat best zo positief mogelijk doen, en wat gebeurt zal gebeuren. Maar natuurlijk wens ik wel dat de voorspelling uitkomt.
Ik heb ook aan vier verschillende mensen het advies gevraagd, niet omdat ik 1 iemand niet geloof, maar de menselijke eigenschap dat je echt zekerheid wil begon te spelen. Ze zeggen allemaal hetzelfde wat ik toch wel bijzonder vind en me dat ietsje meer vertrouwen geeft. Smile
Ik vind het echt bijzonder en merkwaardig dat ze aan de hand van een sms kunnen bepalen wat er met mij zou kunnen gebeuren. Ik heb er respect voor.

Groetjes

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 4:39 pm

hey tessa,

das graag gedaan, ik begrijp je standpunt zeer goed ik ben ook zo steeds wil ik die ene bevestiging horen,
en ja ze zeggen tegen mij ze komt dan teru of dan, maar met tijd mag je niet echt rekening houden,tijd besta hier boven niet he, ik begrijp best dat je der niet in geloofd of weinig vertrouwen hebt in de zaak, heb ik eerlijk gezegd ook een beetje, wat weet die persoon aan de andere kant van de lijn nu wat er mij ga gebeuren,maar als je het dan zo leest moet je zeggen, oke dat wist die en dat wist die en dat ook, ik bekijk het zo, ze kunnen u voorspellingen geven maar jij bent nog steeds diegene die het moet doen, je kunt wachten, of je kunt zeggen oke this gebeurd en ik ga verder met mijn leven en probeer toch gelukkig te worden,

wat ik nu misschien zeg he klinkt raar.maar je moet er ne keer bij stilstaan of het niet zo is.
als je pozitief denkt, trek je dan ook geen pozitiviteit aan, een simpel vb ben je vriendelijk tegen iemand is die persoon vriendelijk tegen u, of een andere vb. je bent altijd maar aan het denken van dat kan ik niet dat kan ik niet , wel dan ga je het ook niet kunnen, je zend dat bevel uit en je krijgt het terug.

en zo werkt dat ook bij die smsje, als jij een stuurt stuur je u gevoel mee, en dat kunnen zij voelen en zien,.
wat zij tegen u zeggen zit al bij het versturen van dat bericht bij u binnen in.

dus een kleine raad hoe meer je der aan denkt in inbeeld dat hij terug komt , hoe meer kans je gaat hebben want je zend het uit dat je dat wil en zo trek je dat aan.

veel sterkt danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty wel of niet bij elkaar

Bericht  sjanny wo nov 14, 2007 4:40 pm

Hoi Tessa


ik snap je twijfels wel hoor , het is moeilijk om te blijven geloven Shocked maar ja ik ben nu bijna een half jaar verden ,, Exclamation ze hadden tegen mij gezegd deze week gaat er wat gebeuren !! en gisteren kreeg ik sms van hem dat hij vanavond gaat komen Very Happy wat er gaat gebeuren weet ik nu nog niet natuurlijk ,maar moet de start voor een nieuw begin worden volgens de damens Shocked nu wil ik wel vertrouwen maar ook mezelf beschermen tegen pijn Crying or Very sad maar eerlijk is eerlijk alles wat ze tot nu tegen mij verteld hebben is uitgekomen !!! je begrijpt op dit moment heb ik last van gierende zenuwen moet nog ff paar uur wachten dus brand maar kaarsje voor mij Laughing


liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 4:43 pm

hallo sjanny

ik zal zeker en vast een kaarsje branden voor u. en duimen ook dat alles weer goed komt,
en bedankt om weer is een beetje moet te geven aan mij door dit mee te delen, mss komt mijn
voorspelling dan toch nog uit

groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa wo nov 14, 2007 4:48 pm

Hoi sjanny,

Ik ga zeker een kaarsje branden en duimen voor je. Ik hoop echt voor jou dat het een nieuwe start betekend, als dat natuurlijk echt is wat je wil. Maar het gesprek zal veel uitwijzen over hoe het verder moet. Jouw bericht geeft me terug moed, al moet ik natuurlijk nog een aantal maanden wachten Smile . De ene moment gaat het beter als de andere. Maar inderdaad wat zijn een paar maanden alleen als je daarna nog lang gelukkig samen kan zijn. Ik denk dat die tijd alleen voor mij ook wel goed is, om eens goed na te denken over wie ik echt ben en wat ik echt wil. Het is wel leuk om gedachten uit te wisselen met jullie. Zo kunnen we elkaar ook een beetje steunen.
Je mag natuurlijk altijd laten weten hoe het gesprek is verlopen, als je dat wil natuurlijk. Smile
Nog een klein vraagje , hadden ze in het begin bij jouw voorspeld dat het 6maanden kon duren?

In elk geval SUCCES. Very Happy

Groetjes

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* wo nov 14, 2007 5:28 pm

sjanny schreef:Hoi Tessa


ik snap je twijfels wel hoor , het is moeilijk om te blijven geloven Shocked maar ja ik ben nu bijna een half jaar verden ,, Exclamation ze hadden tegen mij gezegd deze week gaat er wat gebeuren !! en gisteren kreeg ik sms van hem dat hij vanavond gaat komen Very Happy wat er gaat gebeuren weet ik nu nog niet natuurlijk ,maar moet de start voor een nieuw begin worden volgens de damens Shocked nu wil ik wel vertrouwen maar ook mezelf beschermen tegen pijn Crying or Very sad maar eerlijk is eerlijk alles wat ze tot nu tegen mij verteld hebben is uitgekomen !!! je begrijpt op dit moment heb ik last van gierende zenuwen moet nog ff paar uur wachten dus brand maar kaarsje voor mij Laughing


liefs sjanny

Hallo Sjanny,

Ik brand voor jou ook een kaarsje I love you Super !
Jezelf beschermen is een goed teken,maar niet in je angst gaan zitten hoor Very Happy
En ik kan me goed voorstellen dat je zenuwen nu door je lichaam raast......
flower Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Samen?

Bericht  moontje027 wo nov 14, 2007 5:38 pm

Volgens mij is geduld in del liefde een hele schone zaak. Bij iedereen komt van alles uit maar het echte waar we op zitten te wachten duurt het langst!

Maar wat Yvonne zegt over je moet niet aan de tijd denken dat je moet wachten maar aan de tijd die je daarna samen gaat doorbrengen dat vind ik een hele mooie.

Maar in ieder geval ik heb voor de volle 100% alle vertrouwen in al deze vrouwen!!!

En helaas voor diegene waar de voorspelling nagatief voor is daar is ook zeker geluk voor weggelegd!!! Heb daar in ieder geval vertrouwen in want met of zonder liefde naast je geluk verdient iedereen!!!!


Liefs mij flower
moontje027
moontje027

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 44
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty wel of niet bij elkaar

Bericht  sjanny wo nov 14, 2007 5:43 pm

hoi allemaal


bedankt kunnen mij geen kaarsen genoeg zijn Very Happy en ja ik laat het zeker weten hoe het ook afloopt goed of slecht Shocked en ja tessa ze hadden gezegd in juni gaat een langdurige kwestie worden eind van het jaar!! pff daar zit je dan aan het begin van de zomer tegen aan te hikken .maar ja wie weet Very Happy als ik vanavond wat wijzer word is het allemaal waard geweest Surprised en ik kom er een heel stuk sterker uit dat heb ik al gewonnen wat er ook gaat gebeuren straks



heel veel liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Essepes wo nov 14, 2007 6:53 pm

Het is toch allemaal wat met de liefde he haha!
Misschien een troost voor jullie....ik heb 10 maanden moeten wachten.
Achteraf gezien maar goed omdat ik die tijd ook echt wel nodig had voor mezelf.

Succes allemaal!

Liefs Esther
Essepes
Essepes

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 45
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  lenie wo nov 14, 2007 7:07 pm

Lieve Allemaal,

ik wil even melden, wat een lieve mensen op deze lijn,
wat een lieve berichten!
Heel veel warmte en hartelijkheid!
Het roert mij heel erg, ik heb er geen woorden voor!
Ik val gewoon stil!


veel liefs
Lenie:flower:

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  eva wo nov 14, 2007 7:38 pm

Hoi allemaal,

Sjanney,
Ook ik zal een kaarsje voor je branden, echt spannend! Very Happy

Er is mij ook voorspeld dat ik binnen nu en 2 a 3
weken iets ga horen van degene die ik leuk vind.
Ik moet nog even geduld hebben omdat ik hem natuurlijk
graag wil zien. Als ik nu nog even volhoud ben ik straks
voor altijd by hem!!!
Snappen jullie het nog???? Rolling Eyes

liefs eva

eva

Aantal berichten : 3
Registration date : 04-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Essepes wo nov 14, 2007 7:57 pm

Er valt niks aan te snappen haha!
Het ene moment voel je dit, het andere moment weer iets anders!
Blijft apart...dat liefdes gebeuren!
Ik heb mezelf ook rare dingen zien doen en zeggen waarvan ik daarna dacht: Heb ik dat gedaan/gezegd? hahaha
De liefde laat je rare dingen doen!

Liefs Esther
Essepes
Essepes

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 45
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  eva wo nov 14, 2007 8:06 pm

Dankje Ester sunny

Ik ben zo benieuwd. I love you

doei eva flower

eva

Aantal berichten : 3
Registration date : 04-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE wo nov 14, 2007 8:17 pm

hallo

ja idd de liefde doet je rare dingen hehe. Ik hoop voor jou dat het uitkomt sjanny en dat meen ik uit het diepste van mijn hartje. En ik hoop dit voor alle andere mensen hier op de forum ook!!!!!



veel liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE wo nov 14, 2007 8:20 pm

hihi, dit was ik vergeten: sjanny heb 20 kaarsjes voor je gebrand!!!!!


cheers
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 8:31 pm

hier leven wij nog al is mee hee, straks ga ze hier nog handtekeningen opsturen naar iedereen, jaja ,
een voetbal match is er niks bij, deze topic lijkt hier toch voor iedereen belangrijk te zijn he.
wel sjanny, geef ne keer het goede voorbeeld he en toon ons ne keer hoe het moet.
ene de kaarsjes branden hier al he, straks moet ik mij nog een asbest pak kopen om er in de buurt te komen
zooooo veeeeeeeeeeeel dat da er zijn Very Happy


go cheers sjanny go cheers sjanny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* wo nov 14, 2007 8:38 pm

de Hiërofant schreef:hier leven wij nog al is mee hee, straks ga ze hier nog handtekeningen opsturen naar iedereen, jaja ,
een voetbal match is er niks bij, deze topic lijkt hier toch voor iedereen belangrijk te zijn he.
wel sjanny, geef ne keer het goede voorbeeld he en toon ons ne keer hoe het moet.
ene de kaarsjes branden hier al he, straks moet ik mij nog een asbest pak kopen om er in de buurt te komen
zooooo veeeeeeeeeeeel dat da er zijn Very Happy


go cheers sjanny go cheers sjanny

Wat heerlijk daar komt de man voor de dag Very Happy voetballen draait wel Arrow
I love you I love you I love you

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 8:46 pm

Jeannette Annemieke,

eigenlijk intresseert voetbal mij niet zo erg, toch een bende zotte die achter ne bal als ne zot hollen,
gewoon omdat ze niet graag toegeven dat ze graag achter ne vent lopen en dan hebben ze ook ne keer ne
met de ballekes spelen he,
mss kon ik hier beter zeggen dat het hier meer aandacht krijgt dan een bende chippendaels op een rijtje he lol!
jij moet niet strippen zen sjanny laat dat maar aan die venten over zijn die venten voor iets goed Smile


groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum