Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
smsjes Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
smsjes Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
smsjes Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
smsjes Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
smsjes Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
smsjes Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
smsjes Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
smsjes Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
smsjes Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

smsjes

2 plaatsers

Ga naar beneden

smsjes Empty smsjes

Bericht  missesmeralda05 di nov 10, 2009 11:43 pm

Hallo, ik denk dat er iets fout is met de sms dienst , ga van de agenda uit, en weet dat de lieve mensen het vrij druk hier hebben maar heb al een paar x een smsje gestuurd naar sonja en didy maar helaas nog geen reactie.
hebben jullie hulp en advies weer nodig Sad
hopelijk tot snel horens

liefs Esmeralda

missesmeralda05

Aantal berichten : 2
Registration date : 10-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

smsjes Empty Re: smsjes

Bericht  e wo nov 11, 2009 6:22 pm

Hoi,

Kan het zijn dat jij het fout stuur? Ik noem maar wat hoor:) Want ik sms regelmatig en krijg ook meestal snel een reactie terug (ook van de consulenten die jij nu opnoem). Maar onthoud ook dat door prive-omstandigheden de smsjes niet meteen beantwoord worden doordat het een en ander uitloopt bij de consulenten. Nadat de consulenten weer tijd hebben wordt er, logischerwijs natuurlijk, voorrang gegeven aan de telefoon en webcamconsulten, waardoor de smsjes SOMS een dag later beantwoord worden. Beste is dan misschien een mail te sturen naar consulenten die jij sms, om te vragen of er iets fout is gegaan bij het verzenden/ontvangen, want ook dat kan natuurlijk he:) Very Happy

Lfs E.

e

Aantal berichten : 5
Registration date : 08-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

smsjes Empty Re: smsjes

Bericht  missesmeralda05 do nov 12, 2009 10:37 pm

e schreef:Hoi,

Kan het zijn dat jij het fout stuur? Ik noem maar wat hoor:) Want ik sms regelmatig en krijg ook meestal snel een reactie terug (ook van de consulenten die jij nu opnoem). Maar onthoud ook dat door prive-omstandigheden de smsjes niet meteen beantwoord worden doordat het een en ander uitloopt bij de consulenten. Nadat de consulenten weer tijd hebben wordt er, logischerwijs natuurlijk, voorrang gegeven aan de telefoon en webcamconsulten, waardoor de smsjes SOMS een dag later beantwoord worden. Beste is dan misschien een mail te sturen naar consulenten die jij sms, om te vragen of er iets fout is gegaan bij het verzenden/ontvangen, want ook dat kan natuurlijk he:) Very Happy

Lfs E.

lieve E,
nee want krijg ontvangingsberichtjes, en ik sms ook al regelmatig bijna 2 jaar nu geloof ik Very Happy , weet ik ook maar had een week geen reactie gehad. gister gelukkig wel weer
En heb btg anders gaat er geen btg af .
thnx voor je berichtje terug

liefs Esmeralda

missesmeralda05

Aantal berichten : 2
Registration date : 10-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

smsjes Empty Re: smsjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» smsjes

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum