Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

+14
Son
jerry
daantje
paulien
Admin Sonja
Jeannette*
lenie
melissa
Tamara
Tessa
sjanny
moontje027
SASCHKE
Didy
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Didy wo nov 28, 2007 8:43 pm

Beste collega's en natuurlijk onze gewaardeerde klanten,

Zojuist heb ik vernomen dat sonja (mijn zus en ivon haar dochter ) samen met haar partner een ernstig ongeluk hebben gehad, graag wil ik verzoeken alle collega's online te gaan om op deze manier sonja en haar gezinnetje te ondersteunen zelf zal ik ook zo spoedig mogelijk online gaan.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking graag zie ik dat iedereen elkaar een beetje helpt in deze tijd ik hou jullie in ieder geval van de situatie op de hoogte, let wel als ik plotseling offline ga dan komt er nieuws over sonja.

Ivon is momenteel niet bereikbaar ivm sonja ze is bij de kleine jongen en probeert zsm bij sonja te komen.


Nogmaals dan voor begrip en medewerking helaas kan ik niet in de systemen en moest ik het op deze manier doen , voor ALLE COLLEGA'S GAARNE EEN EMAIL MET TELEFOONNUMMER ZODAT IK ZSM MET JULLIE KAN COMMUNICEREN!!!!!!!


Met liefs Didy
Didy
Didy

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 42
Woonplaats : Noord-Holland :)
Registration date : 30-10-07

http://www.ydid.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  SASCHKE wo nov 28, 2007 8:53 pm

hallo didy,

kan je haar en haar partner veel sterkte wensen aub, vanwege sascha
zal kaarsjes branden.

liefs sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty lieve allemaal

Bericht  moontje027 wo nov 28, 2007 8:59 pm

Lieve sonja en familie,

Bij deze wil ik jullie heel veel sterkte wensen en hoop ik dat het allemaal mee gaat vallen!!!

Ik ben met mijn hart bij jullie en ik denk aan jullie!!!

Veel liefs monisha

heel veel liefde toegewenst!!!!!
moontje027
moontje027

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 44
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty ongeluk sonja en johan

Bericht  sjanny wo nov 28, 2007 9:01 pm

heel veel sterkte voor jullie , ik hoop dat alles weer goed komt .jullie doen zoveel voor andere mensen dat ik hoop dat zoveel mogelijk mensen julie nu steunen .heel veel liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Tessa wo nov 28, 2007 9:07 pm

Heel veel sterkte voor iedereen die erbij betrokken is.
Jullie doen zoveel voor ons dat het nu onze beurt is om jullie zoveel mogelijk te steunen.
Hopelijk valt het allemaal mee.

Veel sterkte en steun toegewenst.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty lieve didy, yvon en de rest van de familie, zal een gebed vo

Bericht  Tamara wo nov 28, 2007 9:18 pm

didy schreef:Beste collega's en natuurlijk onze gewaardeerde klanten,

Zojuist heb ik vernomen dat sonja (mijn zus en ivon haar dochter ) samen met haar partner een ernstig ongeluk hebben gehad, graag wil ik verzoeken alle collega's online te gaan om op deze manier sonja en haar gezinnetje te ondersteunen zelf zal ik ook zo spoedig mogelijk online gaan.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking graag zie ik dat iedereen elkaar een beetje helpt in deze tijd ik hou jullie in ieder geval van de situatie op de hoogte, let wel als ik plotseling offline ga dan komt er nieuws over sonja.

Ivon is momenteel niet bereikbaar ivm sonja ze is bij de kleine jongen en probeert zsm bij sonja te komen.


Nogmaals dan voor begrip en medewerking helaas kan ik niet in de systemen en moest ik het op deze manier doen , voor ALLE COLLEGA'S GAARNE EEN EMAIL MET TELEFOONNUMMER ZODAT IK ZSM MET JULLIE KAN COMMUNICEREN!!!!!!!


Met liefs Didy


Laatst aangepast door op wo nov 28, 2007 9:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Tamara

Aantal berichten : 1
Woonplaats : voorburg
Registration date : 19-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  melissa wo nov 28, 2007 9:40 pm

Hallo sonja en familie,

Ik wens jullie ook heel veel sterkte toe en hopelijk valt het allemaal goed mee.
Veel sterkte melissa

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  lenie wo nov 28, 2007 9:45 pm

Ivon en Didy,

Ik ga ook een kaarsje voor Sonja en Johan branden en
voor jullie!
Sterkte!

heel veel liefs
Lenie I love you

didy schreef:Beste collega's en natuurlijk onze gewaardeerde klanten,
Zojuist heb ik vernomen dat sonja (mijn zus en ivon haar dochter ) samen met haar partner een ernstig ongeluk hebben gehad, graag wil ik verzoeken alle collega's online te gaan om op deze manier sonja en haar gezinnetje te ondersteunen zelf zal ik ook zo spoedig mogelijk online gaan.

Bedankt voor jullie begrip en medewerking graag zie ik dat iedereen elkaar een beetje helpt in deze tijd ik hou jullie in ieder geval van de situatie op de hoogte, let wel als ik plotseling offline ga dan komt er nieuws over sonja.

Ivon is momenteel niet bereikbaar ivm sonja ze is bij de kleine jongen en probeert zsm bij sonja te komen.


Nogmaals dan voor begrip en medewerking helaas kan ik niet in de systemen en moest ik het op deze manier doen , voor ALLE COLLEGA'S GAARNE EEN EMAIL MET TELEFOONNUMMER ZODAT IK ZSM MET JULLIE KAN COMMUNICEREN!!!!!!!


Met liefs Didy

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Jeannette* wo nov 28, 2007 10:07 pm

Heel veel sterkte Didy en Ivon!

Hoop dat jullie snel bericht krijgen , dat beiden gestabiliseerd zijn en voor 100% weer goed komt.

Julie zijn in mijn gedachten Sonja en partner.

Liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty het verhaal..

Bericht  Admin Sonja do nov 29, 2007 12:22 am

Hallo allemaal,

eerst en vooral bedankt voor jullie lieve boodschappen..
ik ben inmiddels thuis , sqamen met johan..
ik doe het even zo want aanmelden zie ik niet zo zitten op dit moment, hoewel ik ook nu het gevoel heb de klanten in de steek te laten.

wat is er gebeurd?
ik was met johan lekker even naar de winkel gegaan, we komen terugrijden van de winkel, op de rotonde, willen afslaan voor rechtdoor te gaan, waarna er plotseling van de linkerkant een jongedame begint te gillen, en onder onze auto wil springen, waarschijnlijk om zichzelf van het leven te beroven..

ze blijft op de straat liggen dus we zetten ons direct van kant en ik stap meteen uit om te zien wat er gaande was.. ze ziet me komen en ze loopt weg, intussen was al duidelijk dat ze met haar vriend bonje had..
die erachteraan, ik probeerde haar te kalmeren en haar bewust te maken van wat ze had gedaan.;
echter werd al snel duidelijk, dat ze niet te kalmeren was en die vriend begon agressief te worden.
dan geeft hij mij een duw, ik vlieg achteruit, johan natuurlijk voor mij gaan staan en die jongen begint gewoon door te slaan..

die heeft johan toen behoorlijk toegetakeld, die vriendin erbij , johan werd op zijn gezicht en slaap geraakt en viel op de grond, en was even buiten bewustzijn..
ik zie dat ze met tweeen in johan zijn gezicht aan het schopppen waren, wilde ze kalmeren;maar er was geen beginnnen aan..

dus ik trok die griet er vandaan, johan kon intussen rechtop staan en die jongen kwam weer op me af en heeft mij toen een schop in mijn gezicht gegeven..
ik ben toen bewusteloos geraakt en t volgende da ik weet , is dat de ambulance er was..
ten naar ziekenhuis, johan ook, moesten beide eigenlijk blijven..
allebei tanden los, johan één tand kwijt, jukbeen gekneusd, johan ziet eruit als een hamstertje..
maar ik wilde naar huis en beide een hersenschudding..

zo dat was het verhaal..
weet je wat je ervan leert?
voortaan doorrijden, als er één iets meemaakt..

nogmaals bedankt voor de collega's die meteen hebben ingeschakeld, dat waardeer ik echt!
een dikke knuf en ik hoop morgen, misschien wel enkel via sms of webcam weer bereikbaar te zijn voor de klanten..
vandaag even niet..

liefsssss sonja en johan
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty sonja en johan

Bericht  sjanny do nov 29, 2007 12:27 am

ben blij dat het nog goed afgelopen is ,sterkte verder jullie ,liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  SASCHKE do nov 29, 2007 12:36 am

hallo sonja,

wat een eng verhaal, wel heel spijtig dat jullie dit moest overkomen en dan wil je iemand helpen he in nood. Maar je hebt gelijk de volgende keer beter doorrijden.


hopelijk gaat het wat beter en verzorg jullie goed he meisje. Ik was er wel van aangedaan toen ik het las.


veel liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  melissa do nov 29, 2007 12:46 am

Hallo Sonja ,

Ik zit er ook al de hele avond aan te denken.Daarom dat ik nog even kwam kijken of er al nieuws was.
Echt een vreselijk verhaal ,ik zou zo bang geweest
zijn in jou geval .

Alvast veel sterkte.
Groetjes Melissa

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Jeannette* do nov 29, 2007 12:48 am

Lieve Sonja,

Dit is wat, bied je hulp aan en voor je het weet kom je in een situatie terecht dat je eigenleven niet meer veilig is. Te gek voor woorden .......Johan mag van geluk spreken een klap bij de slaap kan super gevaarlijk zijn.
Beterschap beiden en rustig aan hoor.

liefs Jeannette flower

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Tessa do nov 29, 2007 1:01 am

Hey sonja,

Dan wil je al eens iemand helpen en dan krijg je dit voor.
Gelukkig zijn jullie alletwee weer thuis en blijft de schade toch nog iets of wat beperkt.
Het is heel begrijpelijk dat je nu even tijd nodig hebt voor jezelf, je laat ons zeker niet in de steek.
Spoedig herstel.

Groetjes

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  lenie do nov 29, 2007 1:03 am

Hallo Sonja,

'gelukkig redelijk goed afgelopen'!
Ik zou als ik jullie was de tijd nemen, om van deze schrik te bekomen en te herstellen en het te verwerken.
Denk nu eens even aan jezelf, wij lopen echt niet weg!
Sterkte met jullie herstel!
En Ivon en Didy, neem ook even rust, is toch even schrikken!
Nu geven wij de adviezen, hahaha!

heel veel liefs
Lenie

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  paulien do nov 29, 2007 2:34 am

Lieve Lieverds, (Son en Johan)

Heel veel sterkte en beterschap.
We zijn ons het rotje geschrokken.
Naar het waarom zullen we maar niet vragen.
Dikke kus
Kees & Paulien

paulien

Aantal berichten : 1
Registration date : 29-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  daantje do nov 29, 2007 10:44 am

Lieve Sonja en Johan,
We waren erg geschrokken dat we het oproepje van Didy
gelezen hadden
jeetje wie doet er nou zoiets he?
Nou snel herstellen en neem jullie rust he?
Veel liefs van Danielle en Andrè

daantje

Aantal berichten : 1
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  jerry do nov 29, 2007 11:17 am

hey sonja

tjee wat een verhaal terwijl je iemand alleen maar wilt helpen..

nou heel veel sterke en goed herstel!!

en neej je laat niemand in de steek ook jij heb je tijd nodig.

groetjes

jerry

Aantal berichten : 5
Registration date : 21-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Son do nov 29, 2007 12:43 pm

Lieve Son,
Lees net "je verhaal". Blij te lezen hoe het nu met je/jullie gaat en dat jullie gelukkig thuis zijn.. wat een verhaal zeg, afschuwelijk gewoon. Was erg geschrokken ook, vroeg me natuurlijk af wat er precies gebeurd was. Wens jullie heel veel sterkte en doe alsjeblieft heel rustig aan, we begrijpen het allemaal als je niet online bent. neem je tijd hoor..
veel liefs
Sonja

Son

Aantal berichten : 1
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  moontje027 do nov 29, 2007 1:39 pm

Lieve Sonja en Johan,

Ik schrok me kapot toen ik dit las. Ik sta echt met mijn mond vol tanden dat dit jullie moet overkomen. Jij doet zoveels goed voor iedereen en dat zal zeker ook voor je man gelden en dan krijg je dit ervoor terug. Echt niet normaal meer dit.

Neem alsjeblieft de tijd voor dit alles om te verwerken en het een plaatsje te kunnen geven. Ik weet zeker dat iedereen hier begrip voor heeft en je hier zeker niemand mee teleursteld!!!!

Ik denk aan jullie, echt waar!!!!

Heel veel liefs en sterkte toegewenst!!!! flower

Monisha
moontje027
moontje027

Aantal berichten : 4
Leeftijd : 44
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  danny do nov 29, 2007 6:54 pm

beste sonja

je moet niet denken dat je ons in de steek laat, denk nu ook is maar aan je zelf en je famillie, je denkt de andere tijd genoeg aan ons, jij gaf ons toen steun nu is het onze toer om jullie te steunen,
bij deze wens ik jullie veel sterkte en veel beterschap aan allebij, en hulp mag je van ons allemaal verwachten.


groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty blij te horen, dat je weer thuis bent

Bericht  Corinne do nov 29, 2007 7:04 pm

Lieve Sonja en Johan

Blij te horen, dat jullie weer thuis zijn, wat heb je rare mensen op deze aardbol, doe rustig aan, denk aan jullie!!!

Liefs, Corinne sunny
Corinne
Corinne

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 61
Registration date : 18-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  trini wo dec 05, 2007 6:47 pm

lieve sonja wens jou en jou familie veel sterkte mee. heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn dochter en schoonzoon. ik weet wat jullie meemaken.veel liefs en sterkte.trini Laughing

trini

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 59
Woonplaats : belgie
Registration date : 15-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Vervolgd

Bericht  Admin Sonja di apr 01, 2008 5:28 pm

Hoi Allemaal

Even ter info..

Vandaag hebben we een brief van de Procureur des Konings gekregen, dat de betreffende persoon die ons dit destijds heeft aangedaan voor de rechter moet verschijnen en dat hij staat van beschuldiging is gesteld wegens opzettelijke slagen en verwondingen.
22 mei komt het voor.


Liefs Sonja
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ Empty Re: GRAAG ALLEMAAL ONLINE VAN HELDERZIENDEN IVM MET ONGELUK SONJ

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum