Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

wel of niet weer bij elkaar

+15
Julia
Indra
melissa
SASCHKE
eva
lenie
Essepes
moontje027
sjanny
danny
Tessa
Ivon
De Gezegende
Admin Sonja
Jeannette*
19 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia zo dec 23, 2007 11:58 am

Voor al diegenen die in dezelfde situatie als ik verkeren: veel steun en moed in 2008.
Ik had vorige week opnieuw contact (etentje) met m'n ex vriend en volgende week zien we mekaar allicht terug. Maar de situatie blijft heel erg moeilijk: hij kan zich nl. niet losmaken van z'n ex vrouw van wie hij al meer dan twee jaar gescheiden is. En het is zonder meer duidelijk dat dat heel erg diep zit bij hem ondanks het feit dat zij hem enorm gekwetst heeft en dat nu nog doet. Wat het zo moeilijk maakt is dat hij heeft duidelijk gemaakt dat hij nog veel gevoelens heeft voor mij en niets uitsluit naar de toekomst toe. Ik zal nog heel veel geduld moeten heben zonder garantie dat het ooit goed komt, hoewel de dames voor ons een zonnige toekomst voorspellen.

Elkeen zal zo wel z'n eigen verhaal hebben maar het doet goed dat even te kunnen delen.

Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* zo dec 23, 2007 12:57 pm

Hallo Rani,

Dank voor het delen en jij ook veel steun, kracht en moed in 2008!

Ikzelf zit met gevoelens naar een persoon waar het contact zeer moeizaam verloopt bijna al 2 jaar. Is mij ook gezegd, maar dat het goed komt. Voor een week geleden heeft hij te kennen gegeven dat hij iemand ontmoet heeft die belangrijk is. Tja kan er weining mee alleen door ademen, proberen los te laten.

Hoop voor jou dat er in 2008 duidelijkheid geeft en je ex-vriend hellemaal voor je kiest.

Liefs Jeannette sunny santa

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia zo dec 23, 2007 1:37 pm

Tja, heel veel sterkte voor jou ook. Heb toch het gevoel dat jouw voorspelling niet uitkomt? Of vergis ik me?

Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* zo dec 23, 2007 3:08 pm

Denk dat het niet nu van belang is of het wel of niet uitkomt. Denk meer van hoe ik er nu in sta en wat ik hier mee aan moet. .........Kiesen voor jezelf en de tijd zal het leren. Niet te min doet het pijn
Liefde is soms niet de doorgronden

Jeannette flower

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Janne do jan 03, 2008 7:19 pm

........

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa do jan 03, 2008 7:36 pm

Hey Janneke,

Je bent op de juiste plaats. We zitten allemaal met hetzelfde "probleem" en deze site voelt inderdaad beter als de andere sites.
Ik ben persoonlijk ook niet zo'n beller. Heb slechts éénmaal gebeld en ze vertelde me allemaal dingen over de relatie die klopte en die ze niet kon weten. Voor de rest stuur ik veel smsjes Very Happy . Ik heb gevraagd of mijn ex vriend nog bij me terugkomt, hoe de situatie er nu uitziet, noem maar op. De antwoorden zijn heel duidelijk. Maar je moet er wel rekening meehouden dat ze het hele antwoord in 1 smsje moeten proppen. Als je belt weet je wss meer, maar ik doe het ook niet hoor Smile .
Ik hoop dat het al een beetje duidelijker is. En als je nog vragen hebt, vuur maar af, we zullen je hier graag helpen.

Tessa.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Janne do jan 03, 2008 7:54 pm

........

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa do jan 03, 2008 8:16 pm

Het is nu iets meer dan 3 maanden gedaan en sinds 3 weken ofzo is er weer een beetje contact.
De eerste voorspelling van didy is uitgekomen en dat was dat het eerste contact met hindernissen zou gaan en het getal 3 was belangrijk. 30 november zag ik hem terug toen ik moest werken en toen hij me zag wist hij niet wat te doen en is gewoon doorgelopen.
Dan zei sonja dat er terug contact zou zijn op een donderdag of vrijdag. Op donderdag had hij me na 3 maanden terug toegevoegd op msn en vrijdag begon hij een gesprekje op msn, waarin hij zich ook meerdere keren verontschuldigde voor die keer dat hij was doorgelopen.
Daarna nog enkele berichtjes, maar weet niet goed wat ik ervan moet denken. Smile
Deze maandagmiddag had hij zelf gebeld, maar kon niet opnemen en vroeg waarom hij gebeld had en 's nachts antwoordde hij : Ik wilde u persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen. Een hele dikke kus en een gelukkig jaar toegewenst Wink me.
Dat is zo'n berichtje waar ik niet goed weet wat ik ervan moet denken. Net zoals die knipoog, tegenwoordig staat één in elk bericht van hem en dat deed hij vroeger nooit. Moet ik daar dan iets achter zoeken of niet ...
De meiden op de lijn zeggen dat ze alsmaar contact zien liggen en dat er zeker een nieuwe start komt. Afwachten dus ... .
Maar ik denk dat ik misschien teveel in één keer wil. Er is nog maar juist contact en ik verwacht al dat hij terug komt "gekropen" ... Very Happy

Meestal denk ik ook wel, als je samen hoort , kom je wel weer samen ... . Maar wat als dat niet gebeurt en je weet dat hij de ware is, je voelt dat gewoon ... Het is een lastig onderwerp. Toeval bestaat niet
Ik denk wel dat je de vraag of je voorbestemd bent voor elkaar kan stellen.
Het is idd leuk dat er een forum is waar je over deze dingen kan praten want met de mensen in mijn buurt kan ik er ook niet echt over praten.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Janne do jan 03, 2008 8:40 pm

........

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa do jan 03, 2008 8:45 pm

Jij ook nog succes met alles. En we houden elkaar op de hoogte.

Ik snap je volledig want ik heb ook het gevoel dat we samen horen en dat het nog niet voorbij kan zijn. Een raar gevoel en moeilijk uit te leggen ...

Ik stel me de vraag ook nog altijd, hoe ze via een sms iets kunnen voelen, maar dat is iets dat we niet zullen snappen, denk ik. Gewoon geloven en vertrouwen hebben.

X

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Indra do jan 03, 2008 9:36 pm

hey Janneke

Ik had ook zo'n schrik om te bellen maar eigenlijk is dat niet nodig. Voor deze dames zijn alle vragen heel gewoon. Als je belt en vraagt : kan je es kijken of wij een toekomst samen hebben of samenhoren, dan vinden zij dit een doodnormale vraag en dan antwoorden ze heel gewoon dat ze es gaan kijken en dan hoor je de uitleg.
Ik heb al een paar keer gebeld en veel smsjes gestuurd. Hoe ze het doen met de sms weet ik niet maar de voorspellingen op sms komen wel degelijk uit. Het voordeel ervan is dat je ze kan sparen en in moeilijke momenten nog es kan nalezen om er weer sterkte uit te putten.
Ik heb 5 maanden moeten wachten op contact en de 1ste keren toen ik ze raadpleegde, hoorde ik dat het nog even zou duren en de laatste weken voor hij weer contact opnam, stond er wel degelijk in dat het heel snel zou komen.
Hier ook hetzelfde verhaal : eindelijk heeft ie dan contact opgenomen maar ik had gehoopt dat de hereniging vlotter en vlugger zou verlopen. Ik moet geduld hebben, dat hadden de dames gezegd en ja hoor, blijkt zo te zijn. Soms denk ik : als je toch samenhoort, en als er dan 1 zielsverwant is, waarom is het dan allemaal zo moeilijk om bij elkaar te zijn of te blijven ...

Denk niet teveel na over wat je gaat vragen maar ga op je intuitie voort en stuur gewoon wat in je opkomt.

Grtjes
Indra

Indra

Aantal berichten : 6
Woonplaats : brugge
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Janne vr jan 04, 2008 12:38 am

.........

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Janne vr jan 04, 2008 1:13 am

..........

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Janne vr jan 04, 2008 7:42 pm

.............

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  carla wo jan 09, 2008 2:25 am

Ivon schreef:Hallo allemaal,

Lieve woorden van jullie, I love you Embarassed Thanks! Embarassed

Het is inderdaad zo dat mensen de telefoon wel opleggen als ze horen, nadat het toch zorgvuldig opgebouwd wordt, " sorry lief maar ik zie helaas geen toekomst meer in deze relatie", de telefoon opgooien.

Ik kan dat heus goed begrijpen, een teleurstelling die je vaak van binnen al weet! Vaak zegt een heel klein stemmetje je dat al. Ik zeg vaak genoeg als mensen bijvoorbeeld een date hebben via Planet of andere Datings site's, luister naar je 1e gevoel!!!! Ook al lijkt degene daarna nog zo charmant!
Soms kunnen we niet alles (!!) zien omdat een persoon heel erg gesloten kan zijn en we er niet door komen, ook dan zeggen we sorry komt niet genoeg door!

In de wachtkamer zitten van het geluk is al zwaar genoeg! Wij allen zouden het niet durven iemand daar langer dan nodig verdrietig te laten wachten als de uitkomst hoe verdrietig ook, aan ons wordt door gegeven. Niet voor niets vragen we wat wil je horen ook de verdrietige dingen? Maar vaak kunnen we zelf al heel goed voelen wat iemand kan verdragen! Soms mogen we het niet zien of mogen we het niet vertellen, dan ligt er vaak de kaart bij die ons laat weten het is nog geen tijd dat iets open mag.

Ook vragen de mensen ons wel eens te kijken voor andere mensen waar ze niet emotioneel aan zijn gebonden, ik weiger dat! Evil or Very Mad Ik vind het niet netjes, vind het een inbreuk op de privacy van de andere mensen, vaak zeg ik dan, zou je het leuk vinden als je buurman mij belt voor jou?
Klinkt hard maar we moeten wel zuiver blijven.

Eigenlijk is het jammer dat er geen bericht staat van iemand die al eens van ons heeft gehoord dat het niet meer zou gaan lukken, en zo hopelijk veel verdriet bespaard is gebleven. Want dat is jammer dat we die klanten vaak niet meer horen.

Nou een heel verhaal, maar misschien voegt het voor jullie weer iets toe!

hallo allemaal,

ik wou even laten weten dat er mij wel is voorspeld dat mijn relatie tot zijn einde zou lopen..eerlijk gezegd heb ik door blindheid van liefde een aantal dingen in de wind geslagen en mezelf in gevaar gebracht en geloof me..alles wat ivon me heeft voorspeld kwam uit en ik ben er 100% zeker van dat dankzij de steun/kracht/raad en de voorspellingen van ivon mij een hoop verdriet en ellende bespaard is gebleven..ook zijn er hele mooie voorspellingen gedaan en ook die zijn grotedeels al uitgekomen..veel zelfs in een sneltreinvaart en wat er voor de rest nog komt..tja geduld is een schone zaak ookal is het vaak moeilijk.ik wil daarom ook bij deze ivon bedanken voor het geduld dat ze met me heb gehad en vooral de steun in mijn moeilijke dagen. NU op naar de mooie voorspellingen Laughing
Waarom ik dit plaats is omdat ik las dat ivon het jammer vond dat er geen mensen waren die een bericht plaatsen waarbij er wel voorspellingen zijn gedaan dat het niet meer zou lukken.
carla
carla

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 57
Registration date : 09-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Rampje wo jan 30, 2008 11:28 pm

Hallo , ik ben hier dus ook nieuw op deze site , ben er toevallig op terechtgekomen via 'google' en het sprak mij direct aan .Had eerst een sms gestuurd naar Sonja , tja , die voelde goed aan voor mij , en de dag erna heb ik haar al meteen gebeld , omdat ze relatie goed zag komen met mijn grote liefde , en ze heeft tijdens dat gesprek straffe dingen gezegd , die zij echt niet kon weten . Enfin , ben ook dit forum beginnen lezen , overal wat hetzelfde blijkbaar , maar wat mij opviel is , dat na begin Januarie er geen reacties meer zijn gekomen op dit forum , hoe komt dit ...een beetje raar , niet Rolling Eyes ik was verschillende verhalen een beetje aan het volgen en ineens niets meer ...hopelijk komt het vervolg van jullie verhalen snel ...liefs I love you

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia do jan 31, 2008 12:04 am

Dag Rampje,

Goed dat je dit initiatief neemt. Ik neem aan dat het wat stil gevallen is doordat Sonja de chatbox heeft opgestart.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ontwikkelingen bij iedereen., hoewel ik het van sommigen wel weet...
Zelf evolueert m'n situatie wel in positieve zin. IK heb weer contact met m'n ex vriend, en hij heeft me zelfs gevraagd om met hem op reis te gaan (als 'vrienden weliswaar, maar dit had ik twee maanden geleden nog niet durven dromen!). Het is wel zo dat ik steeds het initiatief nam om met hem af te spreken (waar hij ook telkens heel positief op gereageerd heeft) maar na de laatste keer dacht ik, nu moet hij maar eens met iets komen. Is ondertussen al meer dan twee weken geleden.... Heb wel nog een mail en sms-je gehad (allemaal heel lief van hem) maar een voorstel tot afspraak, nee. Sandra zegt dat ik nu donderdag of vrijdag dan maar zelf initiatief moet nemen. Alle dames zien het met ons trouwens heel goed komen. Maar nu heb ik het weer even moeilijk. Hoe zit het met jou?

Lieve groeten
Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Rampje do jan 31, 2008 10:31 am

Rani schreef:Dag Rampje,

Goed dat je dit initiatief neemt. Ik neem aan dat het wat stil gevallen is doordat Sonja de chatbox heeft opgestart.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de ontwikkelingen bij iedereen., hoewel ik het van sommigen wel weet...
Zelf evolueert m'n situatie wel in positieve zin. IK heb weer contact met m'n ex vriend, en hij heeft me zelfs gevraagd om met hem op reis te gaan (als 'vrienden weliswaar, maar dit had ik twee maanden geleden nog niet durven dromen!). Het is wel zo dat ik steeds het initiatief nam om met hem af te spreken (waar hij ook telkens heel positief op gereageerd heeft) maar na de laatste keer dacht ik, nu moet hij maar eens met iets komen. Is ondertussen al meer dan twee weken geleden.... Heb wel nog een mail en sms-je gehad (allemaal heel lief van hem) maar een voorstel tot afspraak, nee. Sandra zegt dat ik nu donderdag of vrijdag dan maar zelf initiatief moet nemen. Alle dames zien het met ons trouwens heel goed komen. Maar nu heb ik het weer even moeilijk. Hoe zit het met jou?

Lieve groeten Dag Rani , heb hier blijkbaar een probleem met het beantwoorden van jou vraag . Met mij ups en downs , maar als het downs zijn , kunnen die heel erg zijn , spijtig genoeg...niet veel aan te doen . weet jij hoe ik terug een bericht kan sturen , zonder in u bericht te moeten zitten ? Wink Liefs Pia
Rani
[quote]

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE do jan 31, 2008 3:57 pm

hallo pia,

welkom op de site. Ja kan antwoorden door op 'postreplay' te drukken. Ik hoopvoor jou dat het oook terug goed komt, maar dat dat komt wel goed. Positief denken , vertrouwe en blijven geloven!!!!!!


liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty wel of niet bij elkaar

Bericht  Rampje do jan 31, 2008 7:18 pm

Dag Sascha , bedankt voor de tip Very Happy , het zal nu wel kukken zeker ....En ja , ik weet het , positief blijven , soms gaat dat goed en dan weer wat minder , maar het is toch gewoon straf van Sonja , de dingen die zij zag , klopten gewoon , dus , heb er wel echt vertrouwen in . En ik hoop voor jou en Rani , dat het ook allemaal in orde komt , de liefde kan soms toch zo schoon zijn , hé I love you I love you ga hier nog wat rommelen , zeker tot in t'kort ! Liefs

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Rampje ma feb 04, 2008 12:10 am

Met mij hier nog eens even . Vraag mij toch wel af , waarom er niemand meer dit forum gebruikt ? Ik kan er niet aanuit . is alles bij iedereen van dit forum al uitgekomen , of wat scheelt er ? Crying or Very sad Wou zo graag de vervolgverhalen lezen van de anderen op deze site ....hopelijk krijg ik hierop een reactie..liefs Neutral

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE ma feb 04, 2008 12:39 pm

hallo rampje,

der zijn er nog heel wat die op hun geliefde aant wachten zijn, diegene die samen terug herenigd zijn zetten meestal hun verhaal in gastenboek.

Maar blijf vertrouwen hebben hoor, positief denken en geloven want deze dames en heren van de lijn zijn echt supergoed in hun voorspellingen zowel voor liefde als andere dingen.




liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Rampje ma feb 04, 2008 12:48 pm

Bedankt , Saschke , daar kan ik natuurlijk wel inkomen , maar ik bedoel degene waarvan het nog niet helemaal van is uitgekomen , waar dat die zitten , toch niet telkens op chatgesprek , kan ik mij moeilijk inbeelden .Voor Januari zaten er constant mensen op het forum , en met dat te lezen , die verhalen , wen je eraan dan , hé , en dan nen hoop minder . Ach ja , het zal wel eens beteren zeker , de reacties ;-) liefs I love you

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty rampje

Bericht  sjanny ma feb 04, 2008 3:31 pm

hoi rampje het is idd zo dat veel mensen die eerst berichten op het forum zette nu op de chat zijn , is miss jammer voor de mensen die de verhalen op het forum volgen maar op de chat krijg je rechtsteerks respons en voel je jezelf gesteund en de chat is er nog niet zolang dus dat het tot januarie op het forum staat klopt wel Surprised ik zou zeggen kom ook eens op de chat kijken dan kun je het vervlog van alles uit eerste hand horen Smile liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Rampje ma feb 04, 2008 4:36 pm

Dag Sjanny , Saschke had mij het al verteld , dat er veel nu met chat bezig zijn , en ze zei mij ook om er eens op te komen , wat ik zeker ga doen ;-), en da's waar , zoals je zegt , dat rechtstreeks contact dan is beter , hé Very Happy Tot op de chat dan , hé liefs Pia I love you

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 4 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum