Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
dank betuigingen voor deze dames en heren Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

dank betuigingen voor deze dames en heren

3 plaatsers

Ga naar beneden

dank betuigingen voor deze dames en heren Empty dank betuigingen voor deze dames en heren

Bericht  danny di nov 27, 2007 12:07 am

ik heb zo gezien op de forum en het eenige wat hier nog ontbreekt is een plaats waar mensen hun dank kunnen neer zetten aan de mensen die dit doen in hun vrije tijd. ze geven ons steun, hoop, info, raad, en stof tot nadenken,
ik wil bij dees de eerste zijn die hier een berichtje zet om mijn dank te tonen die ik voor hun heb.
ondanks dat ik het vertrouwen verloren had in deze mensen zijn hun voorspellingen toch nog goed gekomen
ik ben hun dan daar dan ook eeuwif dankbaar voor, en zal dat dat ook eeuwig blijven. mensen deze mensen zijn het echte werk
zuiver en u vertrouwen meer dan waard. ik twijfel niet dat hier nog meer berichtjes zullen verschijnen

sonja,diddy, ivon,en niet vergeten al de rest, mijn grootste dank en respect

cheers cheers cheers cheers cheers Wink flower flower flower
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

dank betuigingen voor deze dames en heren Empty Re: dank betuigingen voor deze dames en heren

Bericht  Jeanette di nov 27, 2007 2:22 am

Lieve Danny,

Heerlijk om dit te mogen lezen... cheers
Ik weet dat je vaak de moed liet zakken...maar nu genieten Very Happy

Liefs, Jeannette.

Jeanette

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 62
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

dank betuigingen voor deze dames en heren Empty Re: dank betuigingen voor deze dames en heren

Bericht  Indra wo nov 28, 2007 12:58 am

Danny

Super voor je ! Bedankt om je berichtje te plaatsen, dit geeft aan alle "wachtenden" weer kracht om geduld op te brengen. Hopelijk komt ook mijn voorspelling uit ...

grtjes
Indra

Indra

Aantal berichten : 6
Woonplaats : brugge
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

dank betuigingen voor deze dames en heren Empty Re: dank betuigingen voor deze dames en heren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum