Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Voor sas/pia Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Voor sas/pia Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Voor sas/pia Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Voor sas/pia Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Voor sas/pia Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Voor sas/pia Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Voor sas/pia Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Voor sas/pia Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Voor sas/pia Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Voor sas/pia

3 plaatsers

Ga naar beneden

Voor sas/pia Empty Voor sas/pia

Bericht  Admin Sonja di jul 01, 2008 12:48 pm

Lieve Sas,

Weinig respons op je oproep, daarom van mij maar een reactie.
Ik zie nog steeds dat pterugkomt, nu zie ik nog steeds geen huwelijk. Raar is dat, want ik weet zeker dat het zo is, soms mogen we enkel zeggen wat we zien en het is niet omdat wij het niet zien,d at het er niet is.

Feit blijft, dat P in de kaarten ligt, dat er ene verzoening komt, maar zoals ik al vaak heb gezegd, ik leg altijd op een eindconclusie tussen twee mensen, niet opd e tussentijdse dingen die gebeuren. dit zal zoals ik het zie een tijdelijke situatie zijn.

dan pia, lieverd, ik weet dat je moeilijk zit, ik weet dat je gemaild hebt, maar het spijt mij ten zeer. ik heb er echt geen tijd voor. op dit moment ben ik de klachten vand e sms aan het nalopen, maar ik moet wel evrmelden dat er VEEL klanten ( ik zeg niet jij) die het nog steeds verkeerd doen.

wat betreft jouw situatie, geldt hetzelfde als bij sas, ik blijf bijd e dingen die ik gezien heb. ik zag duidelijk dat B terugkomt, nu nog steeds, hoe of wat kan ik je niet specifiek zeggenµspijtig van deze korte reactie, maar ik moet echt nu verder met de achterstand van smsen

liefs son
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor sas/pia Empty Re: Voor sas/pia

Bericht  SASCHKE di jul 01, 2008 1:19 pm

hoi sonja,

dankje voor jou reactie , heel fijn van je!!!

Ja het is idd gebeurd de trouw , heb er de bewijzen van gezien , dus is een feit.
Hou men hart vast dan voor de nog tussentijdse gebeurtenissen want dit had ik toch niet verwacht eerlijk gezegd. Maar ben benieuwd wat die tijdelijke situatie dan gaat zijn , een maand lijkt me al heel kort om terug te scheiden he , lol . 1 jaar , 2 jaren 30 jaar? dan ben ik al oud en versleten en heb ik al waarschijnlijk een ander gezinnetje,lol. We zien wel he.


liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor sas/pia Empty voor Sonja

Bericht  Rampje di jul 01, 2008 6:09 pm

Bedankt voor je reactie , maar blijf mij even miserable voelen , tja , dat Bert gaat terugkomen , kan zijn , wie weet , maar het gaat mij hier ook vooral om die miskraam dat je bent blijven zien en zeggen , geen geboorte , het mocht niet zijn van hierboven , geen grafje , leugens en bedrog rondom haar ...en het feit is dat ze nu al 7 maanden is , geen vuiltje daar aan de lucht ...doet mij echt twijfelen ...weet ge , maanden zit je ermee in je kop , met dat dat gezegd is geweest , en niet alleen bij mij , velen voelden mee met mij en waren even benieuwd naar afloop , zoals het er nu uitziet , zal ze gewoon gaan bevallen ...lekker gezinnetje met hun drietjes , dus al die maanden van hoop , vergaan nu gewoon in het niets ...en dat doet mij veel pijn , wil je echt niet weten ..Didy smste mij nog , dat zij nog steeds hetzelfde ziet in kaarten , ook geen geboorte dus , tja ...wel heel erg , dat ze het van hierboven , al zolang dan hebben laten aanslepen , heel erg ...ik begrijp er gewoon niets meer van en voel mij verschrikkelijk slecht , dit zo nu allemaal te moeten doorstaan ...want het had allang gebeurd dan moeten zijn (volgens kaarten), ja tijd , maar met een zwangerschap ligt dat wel ietsje anders ..is niet terugkeer van ex ..ik wou dat ik nu gewoon even weg kon , van alles , en na paar maanden terugkomen , om dit nu , deze periode tot ze gaat bevallen , niet te hoeven aanhoren..maar dat gaat spijtig genoeg niet , weet niet hoe ik dit ga overleven ..ben altijd sterk geweest , maar blijf dat echt niet ...dit nu allemaal maakt mij kapot ..Plus dan nog andere financiele zorgen ivm begrafenis papa , die er ook nog bijkomen , het mag allemaal goed gaan ..zijn dat lessen voor mij dan ? Me dunkt dat ik er al genoeg in al die jaren heb moeten doorstaan , zeker weten , het mag stoppen , nee , het wordt enkel erger ..Pia xx

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor sas/pia Empty Re: Voor sas/pia

Bericht  Admin Sonja di jul 01, 2008 6:18 pm

lieve Pia,

Ik begrijp dat je het moeilijk hebt en ook al zien wij het nut van de vervelende dingen op ons pad niet altijd direct. achteraf blijken ze elke keer weer nodig te zijn geweest.
Natuurlijk zijn er ook dngen gewoon van de natuur, zoals het overlijden van jouw papa en zoals ik je toen al mailde, er zijn geen woorden van troost die het verdriet hierom minder maken.
De begrafenis kosten, tja, dat is niet leuk, maar wel gespendeerd , met een goed gevoel denk ik dan.
Dat je eht zwaar en moeilijk hebt, dat beseffen we allemaal. dat de kaarten nog steeds hetzelfde aangeven, ja daarin moet ik Didy 200% steunen.
maar méér als dat kunnen we je ook neit zeggen, wij zijn geen rechter, wij bepalen niet de levenskoers, wij vertellen enkel wat we zien en doorkrijgen.
Dat ik daar acheter sta, ja zeker, anders zou ik dit werk niet doen.
de tussentijdse dingen die op je pad komen,; leuke vreugdevolle, minder leuke en verdrietige dingen mag je altijd delen, maar een oplossing om je beter gte doen voelen is er niet van onze kant.
Wel moet ik je zeggen en dit zeg ik je als vriend, als iemand die met je inzit, probeer toch de kaas rondom de gaten weer te zien, want als je enkel gaat opsommen wat je mist of wat je niet aangenaam vind in je leven, dan duw je jezelf in het negatieve.
ik weet dat je nu erg boos word dat ik dit zeg, maar een Somalische man zei mij ooit" Ga niet aan Hierboven vragen " waarom ik", "waarom gebeurt dit" of "waarom gebeurt dit niet".. het getuigt enkel van wantrouwen en als je wantrouwen uitstraalt, zul je wantrouwen ontvangen en zul je weinig blije dingen krijgen".
Ik heb die zin goed onthouden en misschien kun jij er ook iets mee?

Liefs sonja
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor sas/pia Empty Voo Sonja

Bericht  Rampje di jul 01, 2008 7:52 pm

Lieve Sonja , tja , ik schuif mij gewoon bij Sasch aan , in de zin van , dat ik lang positief ben gebleven , en zeker niets heb geforceerd , ahnee , hoe kan je een zwangerschap forceren , hé ? En wil gewoon maar zeggen , dat ik er maanden in heb geloofd , jullie waren ook oh zo zeker , en dat het gewoon nu gaat uitdraaien , op een grote teleurstelling ...dat is nu wat ik voel , en sorry , het is nu even HEEL MOEILIJK om nog positief te blijven ..want dit was er gewoon niet gezegd geweest , lieve Sonja en Didy , het had al veel vroeger dan moeten gebeurd zijn , maar tja , wie weet ...de wonderen zijn de wereld niet uit ...dat ik het , zolas je maanden geleden zei , snel in gb zou kunnen zetten ...wie weet .....

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 57
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor sas/pia Empty Re: Voor sas/pia

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum