Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten

Ga naar beneden

Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten Empty Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten

Bericht  Bianca di jan 13, 2009 6:20 pm

Je emoties los laten komen. Een gevoel van Thuis , los laten komen

ER zijn mensen die iets missen in hun leven. Het gevoel van thuis willen komen en zijn. Het gevoel geeft soms pijn aan. Sommige voelen zich ook nog niet geheel thuis hier op en in het aardse leven.

Hieronder een van de nummers waar ik speciaal mee werk. Dit nummer is speciaal voor het los laten komen van de pijn van het willen thuis komen gevoel. ( gaan we wel op de spirituele toer Smile )

Tijdens het luisteren kan je als je wilt de tekst lezen. Mooist is eigenlijk om dit live te doen terwel ik de woorden naar je toe typ die ik op dat moment voor jou mag uitspreken.

Voor zij die het Thuis gevoel begrijpen , kunnen en mogen natuurlijk ( iedereen natuurlijk ) hier onder op de link klikken en de muziek zijn werk laten doen. Luister naar het lied. Je kan ook af en toe een stukje tekst lezen die ik er onder heb geschreven. Ook kan je gewoon even naar de muziek luisteren.

Je hoort zowel een vrouw als een man.

Liefs Bianca


https://www.youtube.com/watch?v=ryQ0nMKdnGg

Laat intro rustig op je inwerken.

Fluit:

We gaan een reis maken. We gaan een reis maken naar jouw eigen innerlijke emoties.
Laat los wat je niet meer nodig hebt. Laat los wat eruit mag komen.
Wees vrij. Vrij in je zijn in de manier van jouw eigen levens stijl en lessen

Laat het maar los komen., Laat het maar vrij zijn, laat het maar.. thuis komen.

Vrouw zingt.

Weet je weg naar huis toe mijn vriend en leef.

Man:

Leven in Harmonie.


De man spreekt je toe: Niet huilen mijn kind. Niet huilen mijn kind. Het komt goed.


Man: We zijn 1 familie


Na muziek stukje Man:

Shambo - Mijn vriend

Vriend aan me hart. ,, Loop ik met je mee. Mijn vriend.

Naar huis. Loop ik met je mee.
Naar huis. Loop ik met je mee.
Naar huis.

vriend van mijn hart. naar huis. naar huis.
Naar huis.

Naar huis. Loop ik met je mee.

Mijn vriend.

-------

Als je de tekst hebt gelezen kun je hem ook zonder tekst beluisteren.

Liefs Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum