Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

wel of niet weer bij elkaar

+15
Julia
Indra
melissa
SASCHKE
eva
lenie
Essepes
moontje027
sjanny
danny
Tessa
Ivon
De Gezegende
Admin Sonja
Jeannette*
19 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa wo nov 21, 2007 11:32 pm

Hey melissa,

Nog 1 vraagje, met wie van de "helpers" heb je het meeste contact? Smile

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa do nov 22, 2007 12:41 pm

Hey Tessa,
Ik heb het meest contact met Sonja en jij?

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa do nov 22, 2007 11:56 pm

Hey Melissa,

Ik ook met Sonja. Ik heb daar het beste gevoel bij. Daarmee wil ik zeker niet zeggen dat de andere minder zijn maar ik volg graag mijn gevoel. Smile

Xx

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa zo nov 25, 2007 6:10 pm

Hey Melissa,

Ik heb je nog niet kunnen spreken op msn. Dus vraag ik langs deze weg hoe het nu met je gaat en of je al iets gehoord hebt ofzo?

Grtz Tessa.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa ma nov 26, 2007 12:14 pm

Hallo Tessa,

Nee ik heb nog niets gehoord het zou nu binnen een week zijn ,dat het eerste contact zou zijn.
Ik heb er een goed gevoel over ,ik laat het je zeker weten.
Heb jij al iets vernomen?
Groetjes Melissa.

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa ma nov 26, 2007 4:02 pm

Hey Melissa,

Het komt nu echt dichterbij dan ... Echt spannend ... Smile
Het is goed dat je er een goed gevoel over hebt, want positief denken brengt positieve dingen met zich mee. Very Happy
Ik blijf in elk geval zeker voor je duimen.
Ik heb nog eens gestuurd want werd weer te ongeduldig ... Evil or Very Mad
Ik kreeg het antwoord dat de start zeker komt maar dat hij eerst iets te verwerken had en dat ik het tijd moest geven. De kaarten gaven een drie aan , dit kon 3 dagen zijn, 3 weken, 3maanden, de 3e in een maand, dus dat is nog een beetje onduidelijk. Het eerste contact ging ook met hindernissen verlopen.
Dan had ik ook nog gestuurd naar iemand die ik nog niet geraadpleegd had en zij vertelde me : dat ze een terugkerende liefde op mijn pad zag komen. Dat tijd moeilijk was, maar dat ze ook een 3 zag en dit kon drie weken of drie maanden zijn.
Maar nu ga ik gewoon rustig afwachten en me goed proberen te voelen en postief denken, want ik wil het lot niet tarten door teveel naar de toekomst te vragen.
Hou me zeker op de hoogte é, dan doe ik dat ook.

X Tessa

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Indra ma nov 26, 2007 10:04 pm

hallo Tessa en Melissa

Ik heb deze site nog niet zolang gevonden, heb alles al nagelezen, heb Sonja, Didy en Ivon ondertussen ook al gebeld en ik hoop vurig dat mijn voorspelling ook uitkomt. Net als bij jullie gaat het over een terugkerende geliefde. Ik was zo blij te horen dat het goed zal komen en dat het niet lang meer zal duren maar want ik wacht al een hele tijd. Ik heb mij echt opgetrokken aan hun woorden maar dan komt dat mailtje binnen op het gastenboek ivm in de mailing genomen te zijn en dan slaat de twijfel toe natuurlijk. Ik heb geprobeerd om het van me af te zetten maar nu lees ik dat er bij Tessa ook is gezegd dat getal 3 belangrijk is. Wel, tegen mij is dat ook gezegd geweest en nu heb ik nog meer zoiets van : oei, kan het toeval zijn dat dit eveneens het getal 3 is of zeggen ze dit tegen iedereen ?
Wat is jullie mening hierover + zijn er nog mensen die het getal 3 doorkrijgen ?
't is niet dat ik niet wil geloven in het kunnen van deze dames want er zijn zoveel positieve reacties maar toch sluipt de twijfel er telkens in omdat het zo lang duurt ...

groetjes
indra

Indra

Aantal berichten : 6
Woonplaats : brugge
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE ma nov 26, 2007 10:35 pm

hallo indra,


ik heb ook een voorspelling voor de terugkeer van mijn ex, ook positief. maar heb geen getal 3 meegekregen. En je moet niet twijfelen, positief denken moet je doen, en aan jezelf werken , eerst met jezelf gelukkig zijn. En ja de dames en heren kunnen heel goed voorspellen. maar als personen zelf hun eigen weg kiezen , kunnen ze zelf er niet veel aan doen he.

blijven in geloven, vertrouwen, en geduld hebben, maar vooral eerst met je zelf gelukkig zijn, dat trekt liefde aan en positieve dingen.


liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa ma nov 26, 2007 11:03 pm

Hey Indra,

Het is logisch dat je twijfelt. Het ene moment is er meer geloof dan het andere .... Maar je mag niet opgeven en je moet blijven geloven en positief denken. Ik had het ook lastig met het negatieve bericht in het gastenboek. Maar het is een goed teken dat ze het bericht niet verwijderd hebben. De persoon zegt ook niet waarover het gaat. Hij heeft zich misschien te sterk vastgehouden aan de tijdspanne die ze hadden gezegd. Maar tijd is moeilijk bepaalbaar en kan ook wel eens verkeerd zijn. Het belangrijkste is dat het uitkomt. Ik weet dat het lastig is om te blijven afwachten en te geloven, maar dat is het enige wat we kunnen doen. Maar heb net van iemand gehoord dat de voorspelling na 5 maanden eindelijk is uitgekomen dus zeker niet opgeven. Je kan altijd met ons babbelen op het forum en daar kan je ook wel wat steun uithalen. Ik heb verschillende personen om advies gevraagd en ze antwoordden allemaal hetzelfde , alleen de tijdspanne verschilt. Van twee personen kreeg ik het getal 3 en bij iemand anders binnen nu en twee maanden... zodus ... Probeer echt niet te hard vast te houden aan de tijd maar blijf geloven en positief denken.

Veel sterkte en succes

Tessa X

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny di nov 27, 2007 3:02 am

hallo iedereen,


vele zullen het mss al gehoord hebben, der is weer een voorspelling uitgekomen van deze lieve dames,dank sonja voor dat laaste bericht dat
je mij gestuurd heeft, die heeft mij der door getrokken. Laughing even kleine update voor die nieuw zijn.na 5 maand geen contact is vandaag een eind aan de stilte,na een paar smsjes kwam een zeer lang telefoon gesptek, veel gepraat, net zoals ivon gezegd heeft.nu blijft het afwachten wat er komen zal. mogen jullie wensen allemaal uitkomen. en ja wie weet wat ik mag verwachten, nu is de vraag wat is de volgende stap


danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa di nov 27, 2007 12:36 pm

Hallo Indra,

Ik snap je twijfels hoor ,ik denk dat we allemaal hetzelfde zijn op dat gebied.
Maar je moet echt blijven geloven en niet daar die tijd kijken ,als ze dat zeggen tegen je is het teken dat het zo is .Bij mij was het iets heel anders ,mijn voorspelling zou nu trouwen binnen een week moeten uitkomen.Maar als het zo niet is dan komt het vast wel.Maar bij mij zat er echt geen drie in .
Dus blijven geloven .
Veel sterkte.
Melissa

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Indra wo nov 28, 2007 1:03 am

Aan iedereen die me bemoedigende woorden heeft geschreven : thx !
En blijf jullie ervaringen neerschrijven want dat geeft veel kracht om sterk te blijven.

grtjes
Indra

Indra

Aantal berichten : 6
Woonplaats : brugge
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 28, 2007 1:22 am

hallo iedereen

bij deze wil ik komen melden dat mijn laaste voorspelling ook is uitgekomen en dat is als ze zeggen dat we terug bij elkaar komen dan is dat zo
en ik ben het levende bewijs van . dus mensen geef de moed niet op, en blijf er in geloven, en vooral denk dat je het al hebt mogen ontvangen en dat je der heel dankbaar voor bent. veel sterkete voor iedereen

danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia zo dec 02, 2007 10:07 pm

Beste lotgenoten,
Ik vind het zoooo moeilijk al dat wachten... Nu al drie maanden. Wij hebben wel sporadisch contact (nu ja, 1 ontmoeting, 2 telefoontjes, enkele sms-jes en een mail in 3 maanden tijd). Sonja heeft mij verteld dat ik wel met hem contact mocht maken en dat ik hem moest vragen om eens af te spreken. Heb ik vorige week gedaan; Hij heeft daar positief op gereageerd, hij zou me bellen, maar nu zijn we weer meer als een week verder en ik weet nog altijd niets. Toch zegt iedereen me dat het weer goedkomt. Ik vind het heel erg moeilijk bij momenten.
Ik heb ook het gevoel dat dit nog heel lang gaat duren.

Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Danaan zo dec 02, 2007 10:40 pm

Zie het wachten als een periode van rust in je leven. Die rustperiode geeft je de kans om vanuit je eigen context de situatie te overzien. Het biedt je een kans tot persoonlkijke groei. Niets gebeurt zonder reden. Misschien zijn er zaken in je leven die je nog niet helemaal hebt afgesloten en waardoor je dus nog niet toe bent aan het terug samenkomen. Waarschijnlijk maken jullie dan alles kapot. Denk er aan dat ook hij tijd nodig heeft. De relatie was niet voor niet over natuurlijk. Probeer de zaken positief te benaderen, dan zul je zien dat de situatie eerder veranderd. Draai alles de positieve kant op. Zolang hij er nog niet is, zijn jullie nog niet toe aan hereniging. Laat het eens even ls en maak jezelf sterk. Want hoe je het ook went of keert. Je wordt door deze situatie veranderd. en dat is niet voor niets. Probeer er eens achter te komen wat er nog moet gebeuren voordat jullie weer samenzijn en werk eraan!!

heb vertrouwen in sonja en de rest! Alleen dan komt alles goed

Liefs Daan
Danaan
Danaan

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 39
Woonplaats : Gorinchem
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa zo dec 02, 2007 10:47 pm

Hey Rani,

Ik snap je volledig en de meeste anderen hier wss ook. Het wachten duurt lang en is soms hard. Soms raak je het vertrouwen kwijt... Maar je moet toch volhouden. Het klinkt stom , maar wat moet gebeuren, zal gebeuren. Alleen nog meer tijd kan ons vertellen wat er nog komt.
De dames hier en hun voorspellingen geven ons veel kracht, maar we mogen ook niet naar de voorspelling leven, dan wordt het ondraaglijk.
Je hebt al een beetje contact en mss moet je je daar maar aan op trekken. Bij is de voorspelling ook dat het goed komt, maar laatste vrijdag stond ik oog in oog met mijn ex en hij is gewoon door gelopen zonder iets te zeggen, ik weet niet of hij boos is of dat hij zich ook ongemakkelijk voelde. Ik heb al veel advies gevraagd en telkens krijg ik hetzelfde antwoord : Hij komt zeker terug, maar je moet hem tijd en ruimte geven, hij heeft nog iets te verwerken. Ik wil hem die tijd best geven en mss is het wel nodig voor mezelf om sterker te worden. Maar het wachten duurt idd lang.
De tijdspanne waarin we terug contact zouden hebben verschilt, het kon zijn binnen nu en twee maanden, binnen 4 maanden, binnen 3 maanden, men zag ook een 3, dit kon zijn 3 dagen, 3 weken, 3e in een maand, .... Maar we moeten proberen om ons niet vast te houden aan de tijd, want als de tijd niet klopt, geraken we weer in een dipje. We moeten blijven geloven en vertrouwen hebben, maar ook een beetje verder gaan met ons leven.
Men zag ook nog dat het eerste contact met hindernissen zou gaan. Nadat ik mijn ex vrijdag had gezien begon ik na te denken. ze hadden gezegd dat ze een 3 zagen en het was toen de 30ste... Het 1e contact zou met hindernissen gaan, dit was de eerste keer dat ik hem terug zag na een maand en het contac ging niet echt bepaalde vlot. Is de eerste voorspelling dan uit gekomen of niet ...? Ik weet het niet. Geldt oogcontact ook als contact. Ik stel me ook zoveel vragen.
Met dit wou ik je laten zien dat je zeker niet alleen bent en dat we allemaal op elkaar kunnen rekenen voor steun, hoop en een goede babbel.
Nog veel sterkte en succes.

Groetjes Tessa.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia zo dec 02, 2007 11:34 pm

Dank je Tessa en Daan,
waar ik van verschiet is dat er zoveel mensen zijn die hetzelfde meemaken. Mijn ervaring is dat verbroken relaties nooit goedkomen, vandaar dat ik het zo moeilijk heb. Ik weet ook niet wat ik eraan kan veranderen. Wij hadden het heel goed samen maar hij heeft de scheiding van zijn ex (na meer dan twee jaar) nog niet verwerkt. Alles kwam terug naar boven toen zij aan hem begon te trekken. Nu twijfelt hij aan alles... Je wil graag wat zekerheid over de toekomst en dan bel je naar deze mensen (Sonja, Tamara etc). Zij geven me echt wel een goed gevoel, maar toch blijft de onzekerheid. Ja, veel is er niet over te zeggen, alleen maar afwachten, en vertrouwen hebben zeker.
Ik zou wel graag van andere mensen weten of hun voorspelling is uitgekomen. Dat zou me meer vertrouwen geven.
Alvast bedankt dat ik evne m'n hart kon luchten.

Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE zo dec 02, 2007 11:58 pm

hallo rani,

je bent niet de enigste hoor meid, we komen er allemaal wel door. de moed niet opgeven, positief denken, vertrouwen blijven hebben, sterk in je schoenen komen te staan!!! en iedereen kan dat ook al is het soms moeilijk.

samen hier op de site zullen we mekaar wel aanmoedigen he meisje!!!! Het komt wel goed.

En ja er zijn er al die terug samen zijn met hun ex na maanden geduld , vertrouwen gehad te hebben.


veel liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia di dec 04, 2007 12:52 am

Beste Tessa,

Wat jouw ontmoeting met je ex betreft. Ik zou alles niet teveel analyseren. Mijn therapeut vertelt me altijd dat je niet teveel moet zoeken achter bepaalde woorden, berichten etc. Dat je ex niet op jou reageerde, daar zou ik niet teveel belang aan hechten dus. Je weet niet wat er achter zit. Hij heeft allicht ook niet verwacht dat hij je zou zien. Hij is misschien gewoon geschrokken. Dus niet bij stilstaan en gewoon verder doen.(te gelijker tijd moet ik nu wel met mezelf lachten, want ik analyseer dus ook, ik denk dat we dat allemaal doen, maar ik ben er wel van overtuigd dat m'n therapeut wel ergens gelijk heeft). Wat dan ook weer niet wil zeggen dat niets een betekenis heeft hé. Ja, 't is moeilijk hé.

Veel sterkte
Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* di dec 04, 2007 2:39 am

Hallo,

Als je aan jezelf hebt gewerkt. Je bent krachtiger geworden en je weet wat je wel en niet meer wilt. Je weet nu wat je grenzen zijn en je durft ze te benoemen aan de persoon waarvan je houd. Gelijkwaardigheid is de basis. Je hebt respect en je aspecteer de persoon, maar je wilt ook dat hij/zij het ook doet. In ieder geval binnem jouw grensgebied. Je liefde is groot en geduldig je praat over je gevoelens met die persoon en het is fijn maar er knaagt toch iets en je denkt mijn grens wordt weer verlegt ongemerkt en langzaam.

Liefde is mooi........liefde voor mezelf ook misschien is het toch beter om het zo te laten en mijn pad weer te bewandelen met fijne memoris Smile

Hoe ver ga je hoeveel begrip kan je opbrengen ?

liefs Jeannette flower

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa vr dec 14, 2007 8:15 pm

Hey iedereen,

Het is weer even geleden dat er nog iets bij dit onderwerp geplaatst is. Dus ik dacht ... : Ik zal het een beetje nieuw leven inblazen. Smile
Het is misschien ook een beetje stiller omdat bij een groot aantal mensen die meewerkte aan dit onderwerp, de voorspellingen zijn uitgekomen. Very Happy
De nieuwe voorspellingen zijn voor mij : Binnen nu en twee weken zou hij contact op nemen. Ik zou een bericht moeten krijgen voor kerst en daarna nog telefoontjes. Dat is eigenlijk de nieuwe start en zo varen we terug de relatie is. Kerstmis is de tijd van mirakels dus wie weet ...
Maar als ik eerlijk ben ... hij heeft gisteren de eerste stap naar contact gezet, hij heeft me na bijna 3 maanden terug toegevoegd op msn. Klinkt misschien een beetje stom. Maar voor mij is het belangrijk, hij had me namelijk niet geblokkeerd maar echt verwijderd en ik denk als je echt niets meer met mij te maken wil hebben, dan voeg je me niet toe. Nu spannend afwachten naar een bericht van hem ...
Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Greetz.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Julia vr dec 14, 2007 8:48 pm

Dag tessa,
Het doet deugd dat te horen. Hij is allicht wakker geschoten nadat jullie mekaar tegen het lijf zijn gelopen een tijdje geleden.

Ik had toch graag eens eenr eactie gehoord vaniemand bij wie de voorspelling was dat ze neit meer bij mekaar terug zouden komen. Ik hoor hier alleen positieve dingen! Maar ik moet toegeven dat ze vaak lijken uit te komen ook.

Ik heb volgende maandag een ontmoeting met m'n ex vriend. Maar ik ben heel erg voorzichtig want heb zo'n schrik om ontgoocheld te worden.

Hou ons op de hoogte hé
Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Indra vr dec 14, 2007 8:55 pm

hey Tessa

ik kan je wel wat extra moed geven, hij zal wel contact opnemen want vandaag is ook mijn voorspelling uitgekomen. Na maanden heeft hij uit zichzelf gebeld ! Het heeft me ontzettend veel energie gevraagd om al die maanden geen contact op te nemen zoals de dames mij gezegd hadden want hij zou uit zichzelf terug komen en dat zou een betere situatie zijn voor mij en ja hoor ! De dames hadden me gezegd dat hij het ontzettend lastig had en me erg miste. En blijkt dat dit ook zijn woorden zijn deze middag ...
Ik geloofde er zelf niet meer in maar 't is dus toch uitgekomen.
Didy had me gezegd dat het deze week zou gebeuren en effectief !

Bij deze : Sonja, Ivon maar vooral Didy, ik ben jullie echt zo dankbaar voor de goede raad en de bemoedigende woorden in de voorbije moeilijke tijd. Ik was dikwijls de wanhoop nabij maar jullie bleven me moed en geduld geven. Jullie zijn super ! Laat jullie nooit ontmoedigen want jullie zijn voor velen van ons ontzettend belangrijk.

Grtjes
indra

Indra

Aantal berichten : 6
Woonplaats : brugge
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa vr dec 14, 2007 10:34 pm

Hey Rani, Indra,

Het lijkt wel alsof iedereen contact begint te krijgen Very Happy .
Al goed dat we elkaar moed en steun kunnen geven.
Ik was er gisteren echt niet goed van, toen bleek dat hij me weer had toegevoegd. En het lijkt echt iets stoms, maar het is echt zo belangrijk voor mij.
Didy zag contact op 2, en dat kan binnen 2 weken zijn en voor kerst.
Volgens Ivon ging ik een bericht krijgen de zondag voor kerst en daarna nog telefoontjes (Heb ik al vermeld denk ik Very Happy ).Ik mocht een berocht sturen maar ik kon beter wachten want hij ging zowieso iets laten weten.
Volgens Sonja ging er contact zijn binnen nu en 2 weken, op een donderdag of een vrijdag.
Het is allemaal dus wel rond dezelfde periode.
Gisteren vertelde ik tegen een andere persoon van dit forum dat hij me weer had toegevoegd en zij zei me dat de voorspelling van sonja was uitgekomen.
Oooooooooooh terwijl ik dit bericht typ, begint hij tegen me te praten op msn ...
En het is vrijdag, sonja's voorspelling is dus uitgekomen ... Smile
Ben echt helemaal aan het trillen ...
Hou jullie op de hoogte ...
Het was een kort gesprekje.
En hij heeft zich ook verontschuldigd voor die keer dat ik hem was tegen gekomen en hij niets had gezegd.

En Rani , ik denk dat mensen die een negatieve voorspellingen hebben gekregen, dat niet gaan plaatsen. Ik zou ook zo zijn. Je wil die voorspelling niet geloven en ergens vanbinnen heb je het gevoel dat je aan andere mensen niet wil toegeven dat je relatie niet meer goed komt.

In elk geval, mijn voorspelling is uitgekomen.
Nu is er nog meer hoop en geloof Smile

Bye.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Indra za dec 15, 2007 11:14 pm

hey iedereen

'k wil toch nog es graag komen zeggen dat niet alleen de voorspelling is uitgekomen en zelfs rond het tijdstip dat gegeven was maar dat Yvon mij ook verteld had hoe hij zich voelde in die tijd dat wij geen contact hadden.
Vandaag hebben we opnieuw kontakt gehad, we hebben veel gepraat want dat was nodig na 5 maand en wat ik hoorde, dat had ik dus eigenlijk al een beetje gehoord van Yvon... Sterk hoor ! Hoe ze het doen weet ik niet maar ik ben blij dat ik er ben blijven in geloven ondanks diegenen die twijfel hebben komen zaaien.
Vandaag vertelde hij : "ik vond dat je niet zo verrast was toen ik belde", ik moest hierbij glimlachen want ik kon moeilijk zeggen dat ik voorbereid was door mijn helderzienden he Laughing
Dus aan diegenen die nog steeds aan het wachten zijn op hun voorspelling : volhouden en hun advies goed opvolgen !!

Grtjes
Indra

Indra

Aantal berichten : 6
Woonplaats : brugge
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 3 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum