Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Voorspelling die niet uitkomt Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Voorspelling die niet uitkomt Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Voorspelling die niet uitkomt Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Voorspelling die niet uitkomt Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Voorspelling die niet uitkomt Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Voorspelling die niet uitkomt Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Voorspelling die niet uitkomt Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Voorspelling die niet uitkomt Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Voorspelling die niet uitkomt Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Voorspelling die niet uitkomt

3 plaatsers

Ga naar beneden

Voorspelling die niet uitkomt Empty Voorspelling die niet uitkomt

Bericht  Theresia.H di jul 28, 2009 1:36 pm

Hallo Lieve consulenten allemaal,

Ik hoop dat jullie misschien wat meer kunnen vertellen / uitleggen waarom voorspellingen niet uitkomen.
Ik heb het dan over voorspellingen die ook niet meer gaan uitkomen daar de rechtszaak reeds is geweest en
de uitslag bekend is of bijvoorbeeld dat iemand een job zeker zou krijgen maar wat niet is uitgekomen of
een verkoop van iets maar wat dus toch niet verkocht wordt. Er wordt dan gezegd ... het omniversum is
gewijzigt in en dat mochten wij nog niet weten. Of dat tijd moeilijk is en het nog kan komen. Maar ... een rechter
gaat echt niet terug komen op een uitspraak dus die voorspelling komt niet alsnog uit wat men me wel voorhield.
Zelf heb ik het met iets meegemaakt wat achteraf gezien allang op papier bleek te staan dat ik het niet zou krijgen
terwijl consulenten bleven volhouden dat ik het zou krijgen.Hebben jullie hier een verklaring voor? Hoe betrouwbaar
is een voorspelling dan of kan het altijd een draai krijgen dat het omniversum ineens een draai heeft gemaakt wat
jullie nog niet konden / mochten zien ?

Theresia.H

Aantal berichten : 3
Registration date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspelling die niet uitkomt Empty Reactie consulent Isabel

Bericht  Isabel za aug 01, 2009 9:23 pm

Hoi lieverd,

Ik las je bericht op het GB en dacht ik ga eens kijken wat de vraag is. En ik kan me de vraag ook wel voorstellen hoor, immers niet uitgekomen is gewoon niet goed voorspeld.

Ligt dat aan het universum of wat dan maar ook? Kan maar ik ben van de nuchtere kant zeg maar. Je ziet niet alles dat op de eerste plaats, we kunnen vaak veel dingen invoelen/zien of horen maar niet alles. Niemand van ons is 100% accuraat vaak zitten we goed, soms helaas niet. Ligt aan de situatie, de vraag en omstandigheden. Soms gebeurd het ook dat je iets doorkrijgt wat je meegeeft en wat pas later een plek krijgt op de een of andere manier.

Kunnen we het dus fout hebben? Ja en ik ben wel zo eerlijk omdat te zeggen. Waarom? We zijn geen computers met pasklare antwoorden he. Echter we proberen ons beste kunnen te geven op de vragen van de klanten. Gaat vaak goed, soms niet.

Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt.

Liefs,

Isabel

Isabel

Aantal berichten : 3
Registration date : 05-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspelling die niet uitkomt Empty Re: Voorspelling die niet uitkomt

Bericht  Theresia.H zo aug 02, 2009 8:48 am

Hallo Isabel,

Bedankt voor uw reactie. Misschien zijn er nog andere consulenten met een andere visie erop? Bij mij zijn er nl. meerdere dingen
die niet uitgekomen zijn en dan vraag je je af ... zijn de dingen die wel uitkomen niet gewoon toeval en gegokt? Ik vind het nogal
een uitspraken die jullie doen dat een ex terug komt en na een paar jaar te bellen blijft men daar nog steeds bij terwijl alles erop
duidt dat diens ex gelukkig is met een ander of wat dan ook. Zelf heb ik een rechtszaak gehad die heel anders zou verlopen dan
dat iedereen voorspelde en werk wat ik zeker zou krijgen maar ook dat werd het niet terwijl ik belde of ik DIE BAAN zou krijgen en
men stellig beweerde van ja ... nou die kreeg ik niet. Ik zou geld van iets ontvangen (met naam waarvan) nou het tegenover
gestelde ... ik moest betalen Sad. Ik zou een operatie krijgen binnen 2 maanden ... duhhhhh 't is nu dik een jaar verder(Gelukkig hahaha)
.O ja, ik zou ook al een bijna 2 jaar zwanger zijn ..............! En de man waar ik over belde zou al een paar jaar weg zijn bij zijn vriendin en we
zouden al een jaar of 4 samen zijn . Om dan nog maar 1 voorbeeld te noemen : een familie-lid zou geopereerd worden (zware operatie)
volgens consulenten nou ... (gelukkig) nog steeds niet na 2 jaar. Er was zelfs gezegt dat er een hele grote kans van overlijden zou zijn. Dit zijn nogal een uitsprakenof niet dan??? En ja ieder heeft een eigen wil en als je met een ander te maken hebt heeft de ander ook een eigen wil en keuze. Maar geloof mij ... die familie-lid maakt echt niet zelf de keuze om geopereerd te worden of te overlijden hoor. Ik vind dit dus wel hele vergaande voorspellingen en ook ver gaan om dit af te doen met eigen wil / eigen keuze. En GOD of je GIDS of wie dan ook zal toch niet
influisteren dat iemand een hele zware operatie moet ondergaan met kans op overlijden terwijl dit helemaal niet zo is ..................

Lieve Isabel en collega's , is dit nu SOMS FOUT zitten of kunnen we het omdraaien SOMS GOED zitten??? Hoop dat er meerdere consulenten ook
hier hun visie op kunnen / durven & willen geven in alle eerlijkheid.

Ook heb ik gemerkt dat sommige consulenten (ik noem geen namen) heel veel informatie eerst gaan vragen en sommige vragen zelfs
wat de collega's hebben gezegd. Als ik wil horen van die consulent wat hun collega ook heeft gezegd, dan hoef ik die consulent niet
op te bellen toch? Dan apen ze toch het gesprek na ...! Ik bel een andere om te kijken/horen of die een andere visie heeft en misschien
meer duidelijkheid krijgt over bepaalde situaties. Dus lieve consulenten ga aub niet vragen wat een collega heeft gezegd, het komt over
als dat u dus niet zeker van uw zaak bent en dat maakt een cliënt extra onzeker Als u een goede helderziende of wat dan ook bent en
u bent zeker van uzelf en uw GIDS / kaarten dan hebt u geen antw. van uw collega nodig maar zegd u gewoon wat U erbij krijgt. Ook
is het niet altijd prettig als consulenten praten over hun eigen situatie om hun verhaal te doen. (daarvoor is de lijn te duur!, ook dit heb
ik in het verleden eens meegemaakt en sorry maar toen heb ik de haak erop gegooit want de consulent ging helemaal vertellen hoe het
bij hun in het leven was gegaan en dan praat je dus ruim 10 min. over HUN terwijl ik voor MEZELF bel. Ik kreeg dan een heel verhaal dat
ze heel goed begreep dat het moeilijk word na jaren "wachten en dat ze het zelf ook meemaakte want diens partner .... bla bla bla dan
het hele verhaal hoe dat is gegaan en dat men ook nog steeds "wacht"maar dat ze erin blijven geloven en vertrouwen houden.. Nou als
je dat graag als voorbeeld wilt geven doe je dat maar per e-mail maar niet via een nummer van 0,80 eurocent per minuut of bel zelf een
collega om je eigen verhaal te doen )

Sorry, maar dit wilde ik toch even kwijt!

Liefs, Theresia

Theresia.H

Aantal berichten : 3
Registration date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspelling die niet uitkomt Empty re

Bericht  Bianca zo aug 02, 2009 2:15 pm

Hallo Therasa,

Allereerst sluit ik me aan bij het verhaal van Isabel, want zo denk ik er ook over.

Hoe anderen hun voorspellingen doen dat zou ik niet weten. Spreek alleen uit eigen ervaring dat wat ik zie en voel dat dat het gene is wat ik dan door geef. En dat gevoel of beeld kan ik soms heel dicht bij me voelen.

Daarnaast is het ook zo dat hoe meer ik met iemand gesprekken heb hoe meer ik hun pad ook duidelijker door krijg. Het is nl een reis die je maakt en die reis naar het doel kun je niet in 1 stap doen.

Tis voor ons ook niet makkelijk als we zelf twijfelen bij een bepaald gevoel end en dat word dan ook gewoon mede gedeelt. Dit word helaas niet door iedereen geaccepteerd en men vind het maar vaak vreemd of raar dat je dat dan niet door krijgt of goed kan zien.

Zelf vind ik het "nu" veel belangrijker dan wat er volgend jaar end. komt. Want de vraag is namelijk niet de ham vraag, maar het waarom van het willen weten en het daarmee leren omgaan en herkennen ervan.

Iets waar ook niet iedereen op wacht en daardoor dus vaak in de toekomst terug komt op de werkelijke ham vraag die eigenlijk belangrijker is dan wat er in de toekomst in verschiet komt.

Staat de toekomst vast ? Ja voor bepaalde facetten wel en Nee voor sommige facetten weer niet. Je blijft altijd zelf je keuze bepalen van iets wel of niet. Daarnaast als je een strikvraag stelt zul je ook een strik antwoord terug krijgen.

En hoevaker je dezelfde vraag stelt, hoe meer kans dat men dan opeens iets anders zegt, puur omdat je eigenlijk niet wil luisteren naar je zelf en je eigen doelstellingen die je wilt bereiken in je leven.

Heb al eens uitvoerig over de voorspellingen geschreven. Dus ik hou het dit keer kort en ben ook zeer benieuwd naar de andere hun visie hierop.

En zoals je zie schrijf ik visie. Dat houdt in dat iedereen dus een eigen visie heeft en dus ook op hun eigen manier werkt en ook de dingen door krijgt .

LFs Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspelling die niet uitkomt Empty Re: Voorspelling die niet uitkomt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum