Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

wel of niet weer bij elkaar

+15
Julia
Indra
melissa
SASCHKE
eva
lenie
Essepes
moontje027
sjanny
danny
Tessa
Ivon
De Gezegende
Admin Sonja
Jeannette*
19 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* wo nov 14, 2007 8:56 pm

Danny wil je beetje rekening houden dat ik uit Nederland kom Very Happy

Achter een bal aanlopen heb ik nooit begrepen dat mannen dat doen en het ook nog leuk vinden Basketball

Tja "de liefde" films en boeken zijn er overgemaakt en het stopt nog lang niet. No

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 9:03 pm

Jeannette Annemieke,

ja this niks voor niks dat men zegt dat liefde de kracht van de wereld is he, liefde ziet men niet en wat dees bolleke doet draaien
zie je ook niet, wand nergens zit daar een moterke en ik zie daar ook gene god op een fietsjes trappen.
liefde is overal en nergens, zonder rijkdom en schoonheid kun je leven zonder liefde heeft het geen zin zij mij oma altijd.

groetjes danny Smile
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Jeannette* wo nov 14, 2007 9:11 pm

de Hiërofant schreef:Jeannette Annemieke,

ja this niks voor niks dat men zegt dat liefde de kracht van de wereld is he, liefde ziet men niet en wat dees bolleke doet draaien
zie je ook niet, wand nergens zit daar een moterke en ik zie daar ook gene god op een fietsjes trappen.
liefde is overal en nergens, zonder rijkdom en schoonheid kun je leven zonder liefde heeft het geen zin zij mij oma altijd.

groetjes danny Smile

En je oma heeft gelijk een vrouw die ver vooruit was. Liefde brengt je tot alles en alle emoties komen aanbod. Wie geen liefde voelt voor zichzelf en voor andere leef niet I love you

groetje Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 9:15 pm

Jeannette Annemieke


this een vrouw he, komt alleen maar wijsheid uit he (slijm slijm ) Cool
das zo bij alle vrouwen zo he, niks voor niks dat wij achter u lopen he moeten toch
ergens onze wijsheid halen he bounce lol!


danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  lenie wo nov 14, 2007 9:20 pm

wat zou het fijn zijn als we nu konden chatten.
Het lukt mij nog niet zo telkens weer nieuwe berichten te vinden, het zal mij op den duur wel lukken, dat wel.
Natuurlijk zou ik ook voor iedereen een kaarsje willen branden, ik doe dat zowiezo elke dag voor wie het licht nodig heeft die dag..
En ja, er is nu veel te doen v.w.b. the secret, positief affirmeren.
Ik heb thuis een prikbord, daat prik ik mijn wensen op, met foto's en tekeningen en voorwerpen en mijn affirmaties en het werkt!
Sjannie, heel veel geluk vanavond!
liefs
Lenie

let op je gedachten, want ze worden je woorden,
let op je woorden, want ze worden je acties,
let op je acties, want ze worden je gewoontes
let op je gewoontes, want ze worden je karakter,
let op je karakter, want het wordt je lot!


flower
de Hiërofant schreef:Jeannette Annemieke,

ja this niks voor niks dat men zegt dat liefde de kracht van de wereld is he, liefde ziet men niet en wat dees bolleke doet draaien
zie je ook niet, wand nergens zit daar een moterke en ik zie daar ook gene god op een fietsjes trappen.
liefde is overal en nergens, zonder rijkdom en schoonheid kun je leven zonder liefde heeft het geen zin zij mij oma altijd.

groetjes danny Smile

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny wo nov 14, 2007 9:27 pm

hallo Helena,

de moed niet opgeven he en bedankt voor u kaarsje zenne,
gebruik jij ook het geheim van de the secret, kun jij mij mss daar meer over vertellen
heb de boek voor mij liggen en dvd is onderweg se, maar zou toch is graag met iemand willen praten
dat er ervaring hebt en als ik zo lees.

groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty wel of niet bij elkaar

Bericht  sjanny wo nov 14, 2007 9:33 pm

hoi allemaal ik ga nu afsluiten .. bedankt voor jullie lieve berichten
begrijp dat jullie op de afloop wachten . voel verder ook geen druk of zo Very Happy over half uurtje komt hij en als ik wat weet zet ik het hier neer '' iedereen die voor mij kaarsje brand ,hoopt of duimt .. heel erg bedankt ... maar mensen laat je hoop en geloof niet van mij afhangen , ieder situatie is anders ,


liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty wel of niet bij elkaar

Bericht  sjanny do nov 15, 2007 3:45 pm

hoi allemaal

ben niet zo heel veel wijzer geworden ,Crying or Very sad maar een nieuwe afspraak is gemaakt ,Smile dus afwachten, dus miss was dit inderdaad het begin van een nieuwe start Rolling Eyes ik hou jullie op de hoogte

liefs sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa do nov 15, 2007 3:58 pm

Hey sjanny,

Het is mss niet meteen geworden wat je verwachtte, maar er is in elk geval terug contact é. Het kan inderdaad de start van een nieuw begin zijn. Misschien is het wel beter om het rustig aan te doen dan er meteen weer in te vliegen. Maar het is natuurlijk niet gemakkelijk om af te wachten. Ik blijf in elk geval voor je duimen dat je ontvangt wat je wenst.
Ik zou nu al heel blij zijn met een sms van hem Smile
In elk geval iedereen voorspelt voor mij hetzelfde, alleen de tijdspanne verschilt van 2 tot 6 maanden. Maar ja tijd is niet te bepalen en dus moet ik ook nog afwachten en zijn we met twee. Smile

Nog veel succes en sterkte. flower

Tessa

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty wel of niet bij elkaar

Bericht  melissa do nov 15, 2007 9:47 pm

Hallo allemaal,

Ik zit net als jullie op een voorspelling te wachten ,ik wacht nu ongeveer 3 maanden en hij zou binnen een kleine drie weken ,contact opnemen via een bericht.Dit is zo zenuwslopend ,aan de ene kant spannend ,maar ik ben ook zo bang dat het niet zo zal zijn .
Maar dat is voor iedereen gelijk,hé .Als je iemand graag zie wil je de die persoon terrug bij je.Ik ben iemand die heel onzeker is ,en weinig gedult heeft ,dus dat maakt het extra moeilijk.Ik heb gebelt met sonja en heeft haar raad opgevolgt ,hoe moeilijk het ook soms was.
Ik moest hem ruimte geven zodat hij terrug wist wat zijn gevoel was.Ik heb het volgehouden en hoop dat het nu beloont word.
Ze heeft gezegt dat ik kon vertrouwen op een goeie afloop .
Maar voor iedereen volgt de raad zeker op dat ze zeggen want dat is de enige ,echt raad dat je kan helpen ,daar moet je echt in geloven .
Dan komt het wel goed .Je moet er heel veel vertrouwen in hebben .
Groetjes Melissa.
Veel sterkte aan iedereen ,die net als ik zit te wachten .

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny do nov 15, 2007 9:55 pm

melissa

meisje zo niet denken, ik heb het hier al tegen vele gezegd en ik zeg het nu ook tegen u
pozitief blijven denken, ik ben net zoals u ongeduldig en onzeker rn ik wacht nu al 5 maand vol hoop
geef de hoop niet op doe ik ook niet. this bijna kerstmis tijd voor de mirakels dus volhouden en pozitieve gedachten houden en pozitieve dingen zo aantrekken

veel sterkte

danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa vr nov 16, 2007 12:53 pm

Hallo,

Bedankt voor je reactie .Ik weet het, je hebt gelijk en normaal ben ik ook een heel positief persoon .
Maar in deze situatie herken ik mezelf niet meer ,ik probeer positief te denken ,maar dat slaat net zo snel om in heel veel onzekerheid.
Hebben ze bij jou ook een bepaalde periode gezegt?

Groetjes Melissa.

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny vr nov 16, 2007 3:25 pm

mellisake

ik begrijp je kompleet ik zit in het zelfde bootje als jij. je doet vrolijk en vol plezier, en voor je het zelf beseft ben je weer droevig
en onzeker, en ja ze geven een tjid maar als ik een raad mag geven hoop er niet op zetten, tijd is relatief en dat kennen ze hier niet
boven heb ik al vaak ondervonden. tijd is wat je zelf maakt, niet wat een ander zegt.

als je meer wilt praten of zo mag je altijd mijn adres hebben van msn

groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa vr nov 16, 2007 5:55 pm

Hi,
Ja dat is juist ,maar ja je hoopt er toch stiekem op,als je ziet dat er van andere mensen wel dingen op tijd zijn uitgekomen ,hé.
Maar het zou zeker leuk zijn om eens msn met je te praten .
Groetjes.

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny vr nov 16, 2007 6:03 pm

hallo mellisa ,

mijn adres is danny.ernaelsteen@hotmail.com voeg maar toe.
en ieder hoopt er op ik ook hoop doet leven zeggen ze toch he hoop en geloof en je zal leven

groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa vr nov 16, 2007 11:54 pm

Hey Melissa,

Ik herken me volledig in jouw. Ik ben ook onzeker en soms kan ik het wachten niet aan, dan is het alsof ik zot word van ongeduldigheid. Maar we zullen er toch door moeten. Tegen mij hebben ze ook gezegd dat ik het tijd en ruimte moet geven en dat ik hem moet laten afkomen. Het is echt niet gemakkelijk, maar ik wil zeker doen wat het beste is. Ik heb altijd de drang om hem een bericht te sturen, maar dan denk ik aan de raad die ze me hebben gegeven en dan weet ik dat ik het best even zo laat. Het gaat de ene moment beter dan de andere. De ene moment voel ik me goed en denk ik het is zoals het is, ik vertrouw erin en mijn gevoel zegt dat het goed komt. De andere moment ben ik vreselijk down en besluipt mij de schrik dat ik hem nooit meer zal zien of horen. Ik probeer er wel voor te zorgen dat deze moment niet veel voorkomen of toch snel over zijn, anders is het niet leefbaar. In elk geval het doet deugd om te horen dat ik niet de enige ben die me zo voelt. Me niet verkeerd begrijpen, ik wens dit gevoel aan niemand toe. Maar steun bij lotgenoten helpt ook een stuk.
Heb een klein vraagje, met welke vraag bel je dan? Ik heb steeds de neiging om te sturen : komt mijn ex vriend bij me terug? Maar kan niet altijd hetzelfde sturen natuurlijk.

Veel sterkte en succes.

Groetjes.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  danny za nov 17, 2007 12:16 am

hallo iedereen,

als je het hier bekijkt is deze topic " wel of niet meer bij elkaar " de grote van allemaal zorgen kindjes,
de meeste gevraagde vraag aan deze dames,en iedereen kreeg het zelfde antwoord ongeveer laat hem of haar
met rust hij /zij komt terug.moeilijkste is het niet bellen ,sturen, geen contact nemen met iemand die je graag ziet
maar moed houden , je ziet er zijn er die weken hebben moeten wachten en der zijn der die maanden heeft moeten wachten
maar ze zijn gelukkig nu en ze zijn een prachtig bewijs dat ze effectief kunnen terug komen,
dus jullie allen vergeet niet dat je niet alleen zijn en dat je de steun van iedereen en de hulp van iedereen kunt krijgen
iedereen wenst iedereen het zelfde de hereniging met onze geliefde.
dus je kunt elke dag sturen van, wanneer komt hij terug, wanneer komt de verandering in de liefde der aan, is er hoop dat hij /zij terug komt
als je al u negatieve gedachten wist en vertrouwen legt in deze dames en heren ga je u doel bereiken
en in die moeilijk tijden , pak dan je gsm en bekijk dan dat smsje waar in staat dat hij terug komt en geloof er terug in.

veel sterkte en geluk danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  lenie za nov 17, 2007 12:19 am

lieve mail Danny!!!
dank je wel!!!!
ik wens jou heel veel kracht en liefde toe!!!
lieve groetjes
de Hiërofant schreef:hallo iedereen,

als je het hier bekijkt is deze topic " wel of niet meer bij elkaar " de grote van allemaal zorgen kindjes,
de meeste gevraagde vraag aan deze dames,en iedereen kreeg het zelfde antwoord ongeveer laat hem of haar
met rust hij /zij komt terug.moeilijkste is het niet bellen ,sturen, geen contact nemen met iemand die je graag ziet
maar moed houden , je ziet er zijn er die weken hebben moeten wachten en der zijn der die maanden heeft moeten wachten
maar ze zijn gelukkig nu en ze zijn een prachtig bewijs dat ze effectief kunnen terug komen,
dus jullie allen vergeet niet dat je niet alleen zijn en dat je de steun van iedereen en de hulp van iedereen kunt krijgen
iedereen wenst iedereen het zelfde de hereniging met onze geliefde.
dus je kunt elke dag sturen van, wanneer komt hij terug, wanneer komt de verandering in de liefde der aan, is er hoop dat hij /zij terug komt
als je al u negatieve gedachten wist en vertrouwen legt in deze dames en heren ga je u doel bereiken
en in die moeilijk tijden , pak dan je gsm en bekijk dan dat smsje waar in staat dat hij terug komt en geloof er terug in.

veel sterkte en geluk danny

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa zo nov 18, 2007 11:02 pm

Hallo Tessa,

Dat doet inderdaad deugt om te lezen dat je niet alleen bent ,die in zo'n toestant verkeerd.
Ik heb ook al zo dikwijls met mijn gsm in mijn handen gestaan ,of als ik zie dat hij online is ,dan is het zo ontzettend moeilijk om niet te reageren .Maar zoals ik al zei ,een persoon kan maar weten hoeveel je iemand mist als die persoon even volledig uit je leven verdwijnt.
Van mij zou hij nu binnen twee weken normaal contact opnemen ,we zien wel ,is het niet zo ,dan hou ik mij eraan vast dat het wel gaat komen .
Af en toe kan ik het ook niet laten om te sturen en vraag ik dan gewoon hoe de situatie van zijn kant is en waarom hij zolang wacht om contact te nemen .Dat geeft een beetje een vertrouwt gevoel en weet je ook een beetje hoe de vork aan de steel zit,en hoe hij zich voelt op dat moment.En op dat moment kan je dan ook weer relativeren .
Maar ik probeer dat zo weinig mogelijk te doen en af te wachten .
Als ik het dan even weer niet ziet zitten ,dan overloop ik ook even al sonja haar berichten en lees ik de ervaringen nog eens opnieuw die hier staan geschreven en dat heeft ook weer hoop.
Hebben ze bij jou ook een bepaalde tijd voorspelt dat hij zou terugkomen?

Veel sterkte Melissa.xx

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa di nov 20, 2007 12:38 am

Hey Melissa,

Ik denk idd ook dat ik best niets laat weten, zodat hij echt kan beseffen of hij me mist of niet. Maar het is zo moeilijk. Met een stom smsje van hem zou ik nu al super blij zijn, maar we zien wel, we kunnen niets anders doen dan afwachten en hopen en verder gaan.
Ik heb verschillende adviezen ingewonnen, niet omdat ik hen niet geloofde maar omdat ik echt zekerheid wou want ben al door diepe dalen gegaan. Ik denk echt dat tijd moeilijk te bepalen is want ik kreeg te horen : 4 maanden, rond maart/april, 3 maanden, 2maanden, ... Het speelt allemaal wel rond dezelfde tijd. Terug contact zouden we kunnen hebben binnen nu en twee maanden en ik moest mijn gsm goed in het oog houden. Ik probeer me voor te houden dat twee/drie maanden echt niks is, als we daarna nog lang gelukkig samen kunnen zijn. Maar het is toch echt niet gemakkelijk met de gedachten om nog maanden te wachten. Dat klinkt zo lang. Maar er valt toch niks aan te doen. Ik heb wel de neiging om alle dagen naar deze lieve mensen hier te sturen : Komt mijn ex vriend bij me terug? Om toch maar die bevestiging te hebben. Maar ik moet geduld hebben en vertrouwen. Misschien dat ik nog een maandje afwacht om dan te horen of er nog iets veranderd is in de situatie. Het is misschien indiscreet maar wat had jij gevraagd toen je dat antwoord kreeg van die drie weken?

Nog veel sterkte en succes. X Tessa

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa di nov 20, 2007 12:52 pm

Hey tessa,
Nee hoor je mag me alles vragen .
Wel ik heb een maand geleden dan gebelt ,en zeiden ze dat hij binnen vier weken contact ging opnemen met een sms .
Het kon 2of 3 dagen later zijn .Dus ik afwachten ,tot na een 12 dagen ongeveer kwam ik alweer zot ,hé.Ik terrug berichten om te vragen of hij echt wel contact ging opnemen en of er niets verandert was aan de tijd.Dan vertelde sonja dat ik mezelf niet zo gek moet maken ,dat hij heus contact opneemt,dat het heel duidelijk was in de kaarten en dat er niets aan de tijd verandert Maar van jou kan vanaf nu al zijn tot twee maanden of binnen twee maanden?
En hadden ze van het begin dan ook gezegt dat je al die maanden moest wachten ?
Ik weet het ,het is zo moeilijk Lijk dat je zegt 1 bericht en mijn dag kan niet meer stuk.Maar ik probeer er echt op te vertrouwen en positief te denken ,als ze zeggen dat hij contact opneemt ,zal dat zo zijn .En daar moet je elke dag aan denken .Als je eens via msn wil praten ,dat is mijn adres mellibelli11@hotmail.com.Dan kunnen we elkaar misschien een beetje hoop en gedult geven.

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa wo nov 21, 2007 12:32 am

Hey melissa,

Ik heb je toegevoegd op msn. Smile
Ze hadden al van het begin al die maanden gezegd. Dan had ik gevraagd wanneer hij nog eens contact ging opnemen en dan antwoordde ze dat ze gezegd had binnen nu en twee maanden. En dan had ik terug gestuurd dat ik misschien dacht dat er eerst contact zou zijn, voor de verzoening en dan heeft ze me verteld dat er eerst contact ging zijn maar dat de tijd moeilijk te bepalen is. Dus ja ... Afwachten maar. Het verschil tussen nu en twee maanden is wel groot. Ik hoop altijd als ik advies vraag, dat ze gaan zeggen zoals bij jouw binnen vier weken of sneller. Dat lijkt dan dichter en daar kan je je makkelijker aan vast houden.
Het is heel raar, het ene moment heb ik veel vertrouwen en denk ik : "hij komt zeker terug." en de andere moment slaag ik in paniek en denk ik : "wat als ik hem nooit meer hoor of zie."
Ze hebben mij verteld dat hij zeker terug komt maar dat ik hem tijd moet geven omdat hij bang is en eerst iets moet verwerken. Soms wou ik echt dat we al die maanden al verder waren ... .
Ik ben echt benieuwd voor jouw of hij binnen twee weken iets gaat laten weten. Ik hoop het echt voor u.

X Tessa

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  melissa wo nov 21, 2007 11:46 am

Hey Tessa,

Weet je het is ook zo,iedere situatie is anders.Bij mij konden ze dat in het begin ook niet zeggen .
Het eerste berichtje dat ik ooit stuurde ,was met de vraag hoe ziet mijn toekomst eruit in de liefde ,ik had niets van mijn ex gezegt.
Daarom dat ik zo verschoot met het bericht dat ik terug kreeg,ze zeiden dat de steen perth zag dat er een man in mijn leven was,maar dan kon een verbroken relatie zijn die nog in mij hart nasudert,ik zat daar echt aan de grond genagelt, want ik deed het eigenlijk maar een beetje voor de lol. Dan pas heb ik gevraagt of het terug goed kon komen en dan zei ze ,dat antwoord is geweten door jou zelf maar dat ik het eerst moest rust geven.Dus het was nog mogelijk maar alleen als ik het rust gaf.
En het is raar ,maar voor ik had bericht,was dat ook mijn doel in mijn hoofd om hem een paar maanden gerust te laten ,dat is echt de enige oplossing ook voor jou.Als ze zeggen dat het goed komt ,dan zal dat ook zo zijn ,maar volg echt hun raad op ,hoe moeilijk het soms ook is .Kijk ik weet ook niet of hij nu echt binnen twee weken contact opneemt ,maar ik hou in mijn achterhoofd ,is het dan niet dan komt het wel .En hebben ze ook gezegt dat je totaal geen contact mocht opnemen?
Groetjes.

melissa

Aantal berichten : 15
Leeftijd : 43
Woonplaats : brugge
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  SASCHKE wo nov 21, 2007 12:02 pm

hallo melissa

Het is echt wel het beste om hem wat ruimte te geven, het is moeilijk maar dat gaat ook he. En je moet blijven positief denken, hoe sneller dat jezelf gelukkig bent en aan jezelf gewerkt hebt, des te sneller het terug op je pad komt. Ik mag ook geen contact maken met men ex, en ook het beste voor mezelf , ik ben hem daar eigenlijk heel dankbaar voor dat het nu (tijdelijk) uit is , het klinkt mss raar dat ik het zeg , maar alswe terug bijeen zijn dan ben ik vele sterkerder geworden , dan zie ik me vele liever , ik zal me niet meer op men kop laten zitten!!!!


En door al de steun die je krijgt van de mensen op dit forum en van sonja, en haar collegas zie je terug de zonneschijn achter de donkere wolken!!!!


veel liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Tessa wo nov 21, 2007 11:31 pm

Helaba melissa,

Ze hebben niet exact gezegd dat ik geen contact mocht opnemen, alleen dat ik het tijd en ruimte moest geven. Dat hij zelf zou afkomen en dat ik vrolijk en opgewekt moest doen als ik hem zou horen. Het is inderdaad allemaal niet gemakkelijk, maar wat we nu meemaken, is omdat het gewoon zo moest zijn. Als we echt bij elkaar horen, komen we wel weer samen. Die gedachte houd ik vast, ook al is het soms echt niet gemakkelijk.
Maar zoals bij jou dat antwoord op je eerste bericht, bewijst wel dat ze niet zomaar iets sturen, want ze konden dat toch onmogelijk weten.Ik heb er wel vertrouwen in. Probeer nu zoveel mogelijk te werken en me te amuseren om er niet teveel aan te denken en als ik er toch aan denk probeer ik te denken waar ik zelf in de fout ben gegaan zodat ik zelf ook kan veranderen. Onze relatie is stuk gelopen omdat we alle twee fouten hebben gemaakt en zomaar terug opnieuw beginnen zou ook niet alles zijn. Misschien is het zelfs niet slecht dat we nu even uit elkaar zijn zodat ik echt kan ontdekken wie ik zelf ben. We zien wel.... Vind het wel leuk dat we elkaar steunen en op de hoogte houden.

X

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

wel of niet weer bij elkaar - Pagina 2 Empty Re: wel of niet weer bij elkaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum