Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Even voorstellen Isabel Blanco 1604

Ga naar beneden

Even voorstellen Isabel Blanco 1604 Empty Even voorstellen Isabel Blanco 1604

Bericht  Isabel wo mei 06, 2009 10:41 pm

Hoi allemaal,

Laat ik me ook even voorstellen op het forum.

Mijn naam is Isabel Blanco en ik zit sinds januari 2009 op de lijn bij Sonja. Ik werk al jaren als magnetiseur en medium, ben op mijn 16de begonnen voor vrienden, familie en kennissen en sinds dit jaar fulltime. Alles bij elkaar al zo'n 23 jaar.

In 2005 heb ik mijn Master gehaald in het Shiki Rhyoho Reiki systeem. Ik heb me laten coachen daarna door Inger Droog en Fylis Furumoto (Grandmaster na mw. Takata) van de Reiki Alliance tot 2008. Dit systeem is niet te verwarren met het andere Usui systeem wat je wel eens tegenkomt of een Reiki vorm als Tera Mai of Kundaline.

Af en toe zie je wel eens een bericht van mij dat ik Reiki stuur aan zieken, dit kan lijken op reclame echter dit is niet de bedoeling. Binnen het Shiki Rhyoho systeem is het gebruikelijk dat je op gezette tijden Reiki geeft aan hen die het nodig hebben zonder er iets voor terug te ontvangen. Niet alles is op geld gebasseerd. Ik ken behandelaars die ieder jaar naar Srebenica gaan om daar de mensen te helpen en ook zijn er tal van Reiki cirkels waarin Masters anderen helpen bij rampen en dergelijke.

Het systeem gericht op geven en ontvangen stelt dat de ontvanger door een healer/behandelaar wordt behandeld.

Er is dus wel degelijk verschil in de Reiki methodes echter deze pure vorm komt uit de basis zoals Dr. Usui het met dr Hayashi heeft vorm gegeven en ik hou mij strikt aan de originele Japanse leer.

Het is een goede methode waarbij je met behulp van universele energie vele mensen kunt helpen en dat is nou precies wat ik graag doe, mensen helpen met healingen en readingen en waar nodig coaching.

Liefs,

Isabel flower

Isabel

Aantal berichten : 3
Registration date : 05-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum