Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Paragnosten en mediums zien niet alles Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Paragnosten en mediums zien niet alles

Ga naar beneden

Paragnosten en mediums zien niet alles Empty Paragnosten en mediums zien niet alles

Bericht  Bianca ma dec 22, 2008 12:34 pm

Hai all,

Vaak heb ik gehoord : Ik vind paragnosten en mediums eng. De reden hiervan is dat men denkt dat wij echt ook alles zien.

Ook ik zelf dacht vroeger zo, maar ik kan u verzekeren dat dit niet zo is.

Een paragnost of medium hoeft niet perse een toekomst kijker te zijn en zijn al helemaal geen mensen die alles van u zien.

Een goede alternatieve hulpverlener om zo maar even te zeggen zal altijd uit respect voor u a) niet alles willen zien b) niet alles willen weten van u, c) u vertellen/ behandelen wat op dit moment belangrijk voor u is.

Krijgt u te maken met iemand die dit niet doet en juist wel alles naar boven haalt terwel u dat helemaal niet wilt, dan heeft u niet met een goed medium of paragnost te maken. Men dient namelijk in dit vak geheel respect voor u te hebben. Wel is het zo dat een paragnost / medium aanvoelt wat hij wel en niet kan zeggen maar zal nooit willen graven in uw verleden zonder dat u het zelf wilt.

Zij dienen ten alle tijden respect te hebben voor uw privacy en zullen nooit en te nimmer op dingen inspelen die u niet wilt delen met iemand anders.

Daarnaast bent u belangrijk met uw vraag stelling.

Liefs Bianca

En wat verwacht u van een paragnost en of medium ?
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum