Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn....

+2
ingrid-35
lenie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty Voorspellingen die eerder gemaakt zijn....

Bericht  lenie wo jun 18, 2008 8:22 pm

Lieve consulenten, sunny

ik heb een vraagje!!! Embarassed

Ik wacht nu al 11,5 maand en wat ik mij afvraag is:
In het begin voorspelden jullie bijvoorbeeld dat H. bij mij kwam voor zijn verdriet.
En zo zijn er meerdere dingen gezegd.

Geldt dan nu nog of verandert de situatie in zo'n lange periode?

En kan ik dat wat jullie gezegd hebben nog steeds zo verwachten?

Ik denk dat misschien meerdere mensen zich dat afvragen die al een langere tijd aan het wachten zijn of nog moeten wachten!!! Evil or Very Mad

liefs
Lenie alien

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty bericht aan Lenie

Bericht  ingrid-35 do jun 19, 2008 10:12 am

Hoi Lenie,

Op het moment dat een consulent een uitspraak doet, staan de zaken er
op een bepaalde manier voor. de consulent haakt hier op in op dat moment,
dingen zijn veranderlijk. niet alles staat vast, iedereen kan morgen bv. een
bepaalde keuze wijzigen. een voorspelling is soms een tijdmoment.
Het makkelijkste voorbeeld is het volgende: stel: men voorspelt jou: je ex
komt terug, als jij morgen besluit dat jij hem helemaal niet terug wilt, dan
komt hij niet terug, in feite is dit geen onjuiste voorspelling, maar jij zelf
hebt de toekomst gewijzigd, daar gaat het om. begrijp je. Een voorspelling
zal bij ongewijzigde omstandigheden uitkomen (als het een goede paragnost
is) wijzigen er zaken, tja dan
is het logisch dat het niet uitkomt. voorbeeld: stel men zegt: je haalt het
examen, als ik morgen besluit niet naar het examen te gaan, dan haal ik
het niet. je hebt altijd zelf een keuze. sommige dingen staan vast,
een hoop zaken niet.

groetjes,

Ingrid-35

ingrid-35

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 51
Registration date : 05-04-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty Re: Voorspellingen die eerder gemaakt zijn....

Bericht  Admin Sonja do jun 19, 2008 10:48 am

Hoi,

ben ik het niet mee eens.. toch niet volledig. ik ben van mening, dat als de klant het advies van de consulent volgt, de dingen precies gebeuren zoals gezegd.
als de klant besluit dat hij/zij die partner niet meer terug wilt, maar dat er gezegd geweest is, dat de partner terug zal komen. dan komt die terug, alleen moet de kalnt de keuze maken.
t zou mooi zijn dan krijg je zoiets van , als het niet gebeurt wat wij zeggen " ja maar je hebt het zelf omgebogen". dit kan in extreme gevallen.
als je de andere gaat stalken,etc. maar zolang de klant doet wat er als advies wordt gegeven van boven, dan moet het gebeuren. dus ja lenie, ik zie die momenten nog steeds voor jou Smile

liefs
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty Re: Voorspellingen die eerder gemaakt zijn....

Bericht  Jeannette* do jun 19, 2008 12:21 pm

Hoi,

Ik weet niet of ik me mee mag bemoeien Very Happy

Toch wel een reactie op wat Ingrid35 voor Lenie als antwoord heeft gegeven.

Het komt mij zo over van wat je denkt dat dit gelijk de boel in honderd loop en je heb je toekomst verknalt. Dat is net zo je kijkt naar iemand en je denkt die ziet er lekker uit , dan ga je gelijk vreemd of heb je sex met hem/haar. Dan hoefen we niet meer te bellen. Het lijkt mij meer dat je belt omdat een goede consulent ( daar ga ik van uit)waarvan benoemd wordt dat die heldervoelend helderruikend en helderziens is verder kan kijken en aanvoelen. Dat het langer kan duren en hoe het zich zal ontvouwen dat is moeilijk, want ja je hebt met de andere te maken en die kan door wat dan ook langer over doen en niet te vergeten jezelf dat je daar eerst mee aan de gang moet gaan.

Zo kan je altijd wel je gelijk halen om te wijzen van u zal wel eens gedacht hebben dat uw niet meer de persoon niet meer wilt.

liefs Jeannette flower

ps klant

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty re

Bericht  Bianca do jun 19, 2008 1:03 pm

Even een kleine aanvulling van helderziend. Iemand die helderziend is hoef nog niet in de toekomst te kunnen kijken. Helderziend is beelden door krijgen en dat kan in het nu, toekomst of in het verleden.

Het ligt aan de consulist hoe deze werkt en op wat voor vlak deze werkt.

: ) Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty Re: Voorspellingen die eerder gemaakt zijn....

Bericht  De Gezegende do jun 19, 2008 1:58 pm

Admin Sonja schreef:Hoi,

ben ik het niet mee eens.. toch niet volledig. ik ben van mening, dat als de klant het advies van de consulent volgt, de dingen precies gebeuren zoals gezegd.
als de klant besluit dat hij/zij die partner niet meer terug wilt, maar dat er gezegd geweest is, dat de partner terug zal komen. dan komt die terug, alleen moet de kalnt de keuze maken.
t zou mooi zijn dan krijg je zoiets van , als het niet gebeurt wat wij zeggen " ja maar je hebt het zelf omgebogen". dit kan in extreme gevallen.
als je de andere gaat stalken,etc. maar zolang de klant doet wat er als advies wordt gegeven van boven, dan moet het gebeuren. dus ja lenie, ik zie die momenten nog steeds voor jou Smile

liefs

Hoi Sonja,

Wanneer is er sprake van een extreem geval?
Is er sprake van een extreem geval wanneer je als helderziende, na een paar maanden(deels) een andere voorspelling doet omdat je nu ineens iets anders in de kaarten ziet, ondanks het feit dat alle adviezen zijn opgevolgd!

In hoeverre kan je dan vertrouwen op het uitkomen van de (eerdere) voorspelling?
Waar moet je dan van uitgaan?
Of mag je dan kiezen? Laughing
Want dan weet ik het wel!
Ahahahaha

ff alle gekheid op een stokje, ik ben toch wel erg benieuwd.

De Gezegende

Aantal berichten : 10
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorspellingen die eerder gemaakt zijn.... Empty Re: Voorspellingen die eerder gemaakt zijn....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum