Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
verschillende voorspellingen Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
verschillende voorspellingen Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
verschillende voorspellingen Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
verschillende voorspellingen Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
verschillende voorspellingen Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
verschillende voorspellingen Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
verschillende voorspellingen Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
verschillende voorspellingen Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
verschillende voorspellingen Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

verschillende voorspellingen

+6
Janne
Shanna
lenie
Essepes
Elly
Admin Sonja
10 plaatsers

Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty verschillende voorspellingen

Bericht  Admin Sonja ma feb 11, 2008 10:45 pm

Hoi Allemaal,

Ik heb de berichten vanuit het gastenboek verplaatst naar het forum..
dan kunnen jullie deze gedachtenwisselingen hier voortzetten!

Liefs sonja

berichten uit het gastenboek:
Afzender: janne, Maandag 11 Februari 2008 om 20:41
hoi es,

dat snap ik wel hoor, maar tis moeilijk erachter komen wie jou bevalt als je niet probeert, en moet zeggen dat ik het ook wel heel fijn vond een second opinion...
Ik ben zelf ook bij iemand thuis geweest, niet van deze lijn, en ik had van tevoren gevraagd kan het zijn dat jij andere dingen vertelt, en zij zei dat dat als het goed is niet zo zal zijn, want dat ze allemaal hetzelfde zouden moeten zien...en dat was bij mij dus ook zo...
Vandaar gewoon uit pure nieuwsgierigheid hoezo dat het toch gebeurt... miss heeft het wel alleen met interpretatie van de kaarten te maken....

Geef je wel gelijk dat je het niet te bond moet maken met bellen, maar twee zou naar mijn id geen kwaad moeten kunnen...

liefs
Afzender: Es, Maandag 11 Februari 2008 om 19:44
Daarom is het ook niet verstanding om iedere lijn af tegaan bellen of elke consulente op een lijn. Bel met een helderzienden die je het meeste aanspreekt,na het gesprek geef het een plek en wacht het gewoon af wat er gebeurt. Hoe meerdere helderzienden je belt hoe meer je in de war raakt.
Afzender: janne, Maandag 11 Februari 2008 om 18:41
hoi hoi,

wat een berichten vandaag...las zo die berichten over verschillende verhalen horen van verschillende paragnosten...
Nu heb ik wel van iedereen hetzelfde verhaal gehoord, ook van anderen buiten deze lijn, maar het wekt wel erg mijn nieuwschierigheid in hoeverre de verhalen dan verschillen en hoe kan het dat ze verschillen...
Ik snap dat het verhaal zelf privé is, hoef ook niet het verhaal te weten...maar miss dat het uitgelegd kan worden???
Ook de andere dames van de chat zijn nieuwsgierig omdat bij sommige van hun ook verschillende verhalen hebben gehoord...

Liefs


Afzender: rampje, Maandag 11 Februari 2008 om 15:46
oei , heb ik ook al meegemaakt , maar niet via deze site .Over de jaren heen , bedoel ik dan .. de ene helft zegt , komt in orde , andere helft niet , bij wijze van spreken . Maar Sonja was zo straf , kan niet anders dan erin te blijven geloven , he Sonja ? Liefs Pia
Afzender: Ivon, Maandag 11 Februari 2008 om 15:10
Beste ongelukkige,

Ik zou je graag antwoord geven maar zet dan wel je email adres en/of je naam zodat ik kan reageren.

groet Ivon
Afzender: ongelukkige, Maandag 11 Februari 2008 om 14:41
Ook ik heb met Sonja en Ivon gebeld, Sonja gaf mij goed bericht maar Ivon juist het tegenovergestelde. Nu ben ik weer helemaal van streek want ik weet nu niet of ik Sonja wel mag geloven en ik wil haar zo graag geloven. Volgens Ivon komt hij nooit meer terug....snik dit kan ik niet aan.
Hoop dat Sonja gelijk heeft en zal dit dan ook hier vermelden. Vraag me ook af hoe het komt dat er verschillend wordt voorspeld.
Ik vind Sonja heel lief en blijf haar geloven...
Afzender: pinut, Maandag 11 Februari 2008 om 09:55
Ik heb gister met 2 verschillende helderzienden gebeld (sonja en yvon)ze vertelden allebei toch wat anders. Hoe is dit mogelijk en hoe weet ik nou wie ik moet geloven??
Wat er uiteindelijk zou gebeuren was wel hetzelfde.
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Admin Sonja ma feb 11, 2008 10:46 pm

Afzender: anoniem visje, Maandag 11 Februari 2008 om 20:48
Hallo,
Ook ik heb verschillende verhalen gehoord, de ene helft vertelt mij dat er iemand contact gaat opnemen wat ergens heel onwaarschijnlijk is maar wat erg leuk zou zijn als t zou gebeuren, de andere helft zegt dat er totaal iemand anders op mijn pad komt.Ik heb besloten om toch te geloven in wat ik graag zou willen en probeer (hoe moeilijk t ook is!) gewoon af te wachten...Het is inderdaad verwarrend als niet iedereen hetzelfde zegt maar uiteindelijk komt er een waarheid en dan kan je zelf invullen wat je ermee wilt doen en t beste ervan te maken!
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Admin Sonja ma feb 11, 2008 10:54 pm

Afzender: Margaretha, Maandag 11 Februari 2008 om 20:55
Hallo,

Ik bel ook regelmatig naar Ivon, Sonja en Didy. Sandra heb ik ook eens gebeld. Bij mij vertelden ze in grote lijnen hetzelfde. Is één keer heb ik gebeld met iemand van deze lijn en die vertelde mij totaal iets anders. Deze persoon kon bij mij niets zien. Zeg niet wie, het doet er ook niet toe. En neem het deze persoon ook niet kwalijk. Maar was wel even in de war. Dit is al een paar maanden geleden en denk er ook niet meer aan. Wat ik wil zeggen is, blijf positief denken en blijf er in geloven. Lees eens het boek '"De kracht in jezelf'" van Dr. Joseph Murphy. Dit geeft mij kracht. Ik ga het andere boek dat in het GB staat ook zeker lezen. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en de moed en de kracht om te blijven geloven.

Veel liefs aan iedereen

Margaretha
Afzender: nog een ongelukkige, Maandag 11 Februari 2008 om 20:54
Es, je hebt helemaal gelijk dat je niet verschillende moet raadplegen want dan is de kans groot dat er ook verschillende voorspellingen zullen komen met het gevolg dat je weer gaat twijfelen en bovendien het kost zoveel geld.
Inderdaad kun je het beter bij 1 hooguit 2 kaartleggers houden waarbij je een goed gevoel hebt, bij 2 heb je dus meer zekerheid dan alleen bij 1 en het is gewoon menseigen dat je bevestiging wilt vooral bij iets wat je heel graag wilt.
Ook bij mij is door Sonja goed nieuws voorspelt en bij een ander weer het tegenovergestelde, de tijd zal uitwijzen wie gelijk heeft en ook ik wil natuurlijk alleen maar geloven wat ik wens.

Iedereen veel sterkte toegewenst en dat al jullie wensen maar mogen uitkomen.
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Admin Sonja di feb 12, 2008 11:48 am

Afzender: anoniem, Dinsdag 12 Februari 2008 om 09:45
Het verbaast mij telkens weer hoe dezelfde vraag telkens weer verschillende antwoorden kan opleveren, je zou toch zeggen dat een zuiver medium (ff zo benoemd dan) ongeacht welke persoon het is beiden dezelfde antwoorden zouden moeten geven, als ik de een moet geloven komt een donkerharige vrouw in mijn leven en bij de andere is het juist een blonde ! Bij de een zit ik heel goed in mijn vel en de ander zegt je gaat last krijgen van nierstenen wat ik op zich al gewaagde uitspraak vind.

Zou jullie willen adviseren wees voorzichtiger met uitspraken en laat mensen hun eigen antwoorden weer vinden
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Elly di feb 12, 2008 2:43 pm

Admin Sonja schreef:Afzender: anoniem, Dinsdag 12 Februari 2008 om 09:45
Het verbaast mij telkens weer hoe dezelfde vraag telkens weer verschillende antwoorden kan opleveren, je zou toch zeggen dat een zuiver medium (ff zo benoemd dan) ongeacht welke persoon het is beiden dezelfde antwoorden zouden moeten geven, als ik de een moet geloven komt een donkerharige vrouw in mijn leven en bij de andere is het juist een blonde ! Bij de een zit ik heel goed in mijn vel en de ander zegt je gaat last krijgen van nierstenen wat ik op zich al gewaagde uitspraak vind.

Zou jullie willen adviseren wees voorzichtiger met uitspraken en laat mensen hun eigen antwoorden weer vinden
Beste anoniem,
Ik neem even de vrijheid te reageren op uw bericht.
Het mag u duidelijk zijn dat wij een spirituele hulplijn zijn waarbij het accent ligt op geestelijk welzijn en begeleiding van mensen aan de hand van ieders discipline. De doelstelling van ons team is mensen handvaten te geven om verder te kunnen met hun leven waarbij een toekomstprospectie op verzoek wordt gegeven.
Uw bericht heb ik vanuit mijn discipline bekeken en met uitgangspunt van de uurhoek: Mars in 3 op 25.01 tweeling en het P.F. op 25.51 tweeling kan ik u aangeven dat de intensie van uw bericht is: een initiatief nemen wat voor anderen tot vermindering van contact tot gevolg moet hebben. Met het parsfortune er conjunct op kan ik tot de conclusie komen, dat u uw idee uit maar dat het helaas niet genoeg diepgang of inpact heeft, ofwel vergeefse moeite tot ondermijning door aankaarting van een oppervlakkig welles en nietes spelletje over de haarkleur van een vrouw.
Het mag u ook duidelijk zijn dat als collega's signaleren dat er medische problemen zouden kunnen ontstaan, dit een preventief doel heeft voortkomend uit ons verantwoordelijkheidsgevoel wat wij als team dragen.
Met betrekking tot mogelijke nierproblematiek zal ik u ook even mijn astrologische visie daarop geven, uiteraard preventief en als aandachtspunt bedoeld.
Cusp 6 staat op 19.22 weegschaal met saturnus retrograde in maagd in het 6e huis. Dit is een indicatie voor nierproblematiek en met name vanuit de grote nierkelk op die graad. De onderliggende oorzaak is dat vanuit het verleden ernstige onzekerheid wordt gecompenseerd door uw uiterlijk vertoon. Tevens zou ik preventief mijn suikerhuishouding bij tijde laten controleren. Ik hoop dat u zich het proces van afbraak, analyseren en organiseren eigen heeft gemaakt in uw leven omdat we met onvervalste polariteiten te maken hebben.
Wat medicijnen betreft geven minimale doses bij u de beste resultaten.

Elly box 1607 team Helderzienden Online.

Elly

Aantal berichten : 1
Registration date : 11-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Oplossing

Bericht  Essepes di feb 12, 2008 5:06 pm

Hey hallo!
Als je het fijner vindt om 1 ding te horen dan moet je geen verschillende mensen bellen!
Je weet van te voren dat als je iemand anders belt, dat diegene iets anders kan zien. Wat niet gelijk wil zeggen dat dan iemand het fout heeft!
Dus om te voorkomen dat je andere dingen hoort...hou t gewoon lekker bij 1 persoon!

Liefs Esther
Essepes
Essepes

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 45
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  lenie di feb 12, 2008 9:03 pm

Lieve Esther,

jij hebt zelf 10 maanden moeten wachten,
ik vind jou erg streng,
ik wil wel zeggen, wat je zegt ben ik het met jou eens.
Wat ik mis in jouw bericht,
dat je absoluut niet laat blijken hoe moeilijk het is dat wachten.
Vooral omdat je het zelf ook hebt meegemaakt.
Dus je zou zelf moeten weten hoe de wachtenden zich voelen.
Esther, jij bent zo kritisch naar de wachtenden,
vertel dan jouw verhaal,
na tien maanden wachten heb jij jouw geliefde teruggekregen,
tot die tijd zul jij het ook vreselijk moeilijk gehad moeten hebben.
Je hebt wel eens geschreven, dat je sterker bent geworden,
en die tijd ook nodig had om aan jezelf te werken.
Dus Esther, het zou fijn zijn als jij eens jouw verhaal hier zou vertellen, over
wat er in die wachtperiode allemaal door jou heen ging en hoe je daar mee om bent gegaan en wat er toe leidde dat jij sterker bent geworden.
Ik denk dat je daarmee alle wachtenden het meest helpt en een heel groot plezier doet.
Ik ben benieuwd????

liefs
Lenie

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty he Lenie

Bericht  Essepes wo feb 13, 2008 12:02 pm

hallo,
Het is absoluut niet streng bedoelt! En natuurlijk snap ik dat dat wachten heeeeel erg moeilijk is!!! Maar zou het jammer vinden dat mensen door het wachten en verschillende voorspellingen gaan twijfelen.
Het is nou eenmaal zo dat hoe meer mensen je belt, hoe meer verschillende dingen je gaat horen! Ik probeerde gewoon te zeggen: blijf bij degene waar je in gelooft en vertrouwen in hebt en blijf vooral ook vertrouwen in jezelf houden! Maar goed, het was dus absoluut niet streng bedoelt of wat dan ook! Alleen maar goed!

LIefs Esther
Essepes
Essepes

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 45
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  lenie wo feb 13, 2008 3:51 pm

Lieve Esther,

ik weet dat je het goed bedoeld!!!! I love you
Maar sommige wachtenden en ik ook,
hebben behoefte, aan iemand die ons vertelt,
dat het weer goedgekomen is met de partner.
En misschien wel tips die je kunt geven tijdens
het wachten, want het is een slopend proces
dat wachten, die ervaring zul je zelf ook wel
hebben.
En wat mij vooral interesseert, hoe gaat het
nu tussen jullie, nu jullie eindelijk weer samen zijn?
En in welk opzicht ben je sterker geworden?
Wat heb je bijvoorbeeld geleerd van dit wachten?

Misschien hebben anderen nog wel meer vragen,
ik probeer een opening te scheppen.

dank je wel, dat je nog steeds even komt kijken en
ons probeert te steunen.

liefs
Lenie flower

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Essepes wo feb 13, 2008 4:12 pm

Hey hallo,

Het is wel een heel verhaal hoor haha!
Maar hier komt de korte versie!
Ik had dus een relatie die na 3 jaar mis ging. De grootste reden was dat hij depresief was en niet meer wist wat hij wilde. Hij is in die tijd dus ook vreemd gegaan. Na een tijdje kwam hij weer terug maar het bleek dat hij ook nog met die andere vrouw bezig was. En zo zijn we een tijdje door gegaan toen het echt niet meer ging. Toen kwam dus de echte breuk. In die tijd is hij verder gegaan met die andere vrouw. Je kunt je dus wel voorstellen dat ik er helemaal doorheen zat en geen zelfvertrouwen meer had. Uiteindelijk is het dus wel goed geweest om die 10 maanden dat we uitelkaar waren aan mezelf te werken en eens goed te kijken naar wat ik wilde.
In die maanden heb ik dagelijks contact gehad met Sonja, Ivon en soms Didy. Ik blijf het zeggen...zonder de dames zou ik andere keuzes hebben gemaakt, domme keuzes. Ben ze daar ook nog steeds heel dankbaar voor. Vooral Sonja heeft me enorm geholpen. Maar de grote voorspelling kwam dus uit...na 10 maanden was hij er weer! Het is natuurlijk niet allemaal soepel gelopen, maar het is te veel om hier alemaal neer te zetten. Maar we zijn inmiddels al weer 4 maanden bij elkaar. Moet er wel bijzeggen dat in de tijd dat je wacht, je vergeet hoe het gaat zijn als hij weer terug is. Vanaf het moment dat hij terug kwam, kwam bij mij ook al t verdriet en onzekerheid terug. Je hebt een nieuw begin met veel oud zeer! Maar gelukkig bel ik nog regelmatig naar Sonja en ze helpt me daar enorm bij. Maar het is dus niet zo dat als je weer bij elkaar bent, dat het allemaal koek en ei is! Nou, het is een heel verhaal geworden en ik hoop dat je er wat aan hebt. Mocht je vragen hebben....je kunt me altijd mailen op mijneigenbrievenbus@hotmail.com

Voor alle wachtenden.....hou vertrouwen in de voorspellingen maar vooral in jezelf!

Liefs Esther
Essepes
Essepes

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 45
Woonplaats : Nuenen
Registration date : 30-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty bedankt Esther

Bericht  Shanna wo feb 13, 2008 4:33 pm

Hoi Esther
Ik wil je even bedankten voor je mail.
Jij geeft me ook weer hoop en vertrouwen en natuurlijk weet ik dat het niet meteen koek en ei is als je na zo'n lange tijd weer samen bent met je grote liefde.
ook bij mij moet er nog heel veel uitgepraat worden maar ik hoop in ieder geval dat ik de kans krijg om het uit te praten. Bij mij is het al heel wat als er weer contact komt want nu hoor ik helemaal niets en dat is vreselijk zoals je wel weet.
Heb jij je ook stil gehouden al die tijd?
Heeft iemand anders een beter advies of vind iedereen dat je je stil moet houden en afwachten totdat hij de eerste stap zet? IS maar net hoe de situatie is natuurlijk.
Nou Es. in ieder geval bedankt voor je verhaal. Ik vind het altijd interessant om van anderen hub verhaal te lezen, geeft me toch een zekere troost.
Ik hoop dat ik ook gauw kan vertellen dat er weer contact is.

Groeten
Shanna

Shanna

Aantal berichten : 6
Registration date : 05-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Janne wo feb 13, 2008 5:10 pm

hoi shanna,

ik ben ook aan het wachten en het wachten gaat met ups en downs, maar ik weet wel dat je op je eigen gevoel af moet gaan. Ik heb, in tegenstelling tot sommige, alleen maar hetzelfde bericht gekregen dat we nog een hoop moeten praten maar dat het goed zal komen en wss ook binnen aanzienbare tijd...vanaf de 23ste zou bij mij het balletje gaan rollen.
Ik kreeg wel te horen dat hij wel naar mij toe zal komen, maar dat deed hij niet. Ik heb wel sinds de breuk nog wisselvallig contact, meestal oppervlakkig, maar het is iets...en meestal kwam het ook wel vanuit hem, maar sinds de kerstvakantie hoorde ik niets meer, dat was de laatste keer dat ik hem sprak of zag... (ik bel ook pas sinds die keer dat ik hem toen zag) We zijn toen ook iets te ver gegaan en dat wilde hij liever niet, want dat maakte het alleen maar moeilijker en denk dat hij dus expres afstand nam omdat hij denk ik mij probeert te beschremen voor de pijn. (hij vind het nl vervelend voor mij dat hij zich zo voelt en wil dat ik doorga en gelukkig wordt...maar dat wil ik nou net niet hahaha)

Hoewel de dames zeiden dat hij wel zou komen kon ik het toch niet uitzitten, ik ben gewoon naar hem toe gegaan, hij moest optreden met de band en ben gewoon langs gegaan, en dat vond ie super (zoals hij schreef in het smsje dat ik die nacht van hem kreeg), was hele positieve avond, en ook twee dagen later ging ik iets bij hem ophalen en ben ik wat bij hem wezen drinken en hebben we gezellig zitten kletsen...halverwege kreeg ik ineens een hele dikke knuffel...
Ik ben niet heel veel wijzer, hoewel de dames van de chat anders denken haha, want ik heb wel veel positieve signalen gehad, maar het was gezellig, en heb laten zien dat het gezellig kan zijn. Hoop nu dat hij snel erachter komt wat hij wil...
Komend weekend (of iig zeer binnenkort) komt ie als het goed is bij mij langs om me huisje te kijken. Ik denk dat als ik niet uit mezelf was gegaan dat ik nu nog niets had gehoord van hem, en dat het de juiste keuze was om te doen. Ik ben op het moment op mijn gevoel af gegaan, maar had wel nog even aan sonja gevraagd of het juist was om te doen (toch die onzekerheid he) en zij moeddigde me alleen maar aan...ze hebben mij ook nooit gezegd dat ik me afzijdig moest houden trouwens, ik mocht best af en toe es vragen hoe het met hem ging...
Of het dus zo moest zijn dat ik langs ging weet ik niet, weet dus ook niet of hij anders zelf wat had gedaan, maar het was juist en daar gaat het om...

Wat ik hiermee wil zeggen, ga op je gevoel af. Zegt jouw gevoel laat hem even, laat hem dan, zegt jouw gevoel laat wat horen, dan laat je wat horen...bestook hem niet, maar ik vond 4 weken genoeg, vond het tijd voor weer contact haha.

Liefs Janne

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  sjanny wo feb 13, 2008 5:25 pm

hoi allemaal ook ik wacht en dat al 8 maanden nu Sad maar de damens en heren hier trekken mij er geweldig door. ik heb nooit geen verschillende voorspellingen gekregen,je kunt elke dag bellen of eens per week ze blijven bij wat ze de eerste x gezegd hebben,nu heb ik regelmatig contact met mijn ex,en hij komt losser precies wat ze gezegd hadden Very Happy in het begin hebben ze heel eerlijk gezegd dat het lang zou duren toen waren het maanden nu zit ik op weken dus het schiet al op is iets voor elk moment nu , en jullie zullen zeker de eerste zijn die het horen Laughing buiten de damens dan hahaha ja wachten is zwaar en doet pijn iedereen is bang dat jij net die ene bent waar het niet bij uitkomt ,maar toch de moed erin houden ze zijn zo zeker van hun zaak en er bellen er niet voor niks zoveel juist naar deze lijn cheers dus ik wens iedereen veel sterkte bij het wachten en alle geluk voor de toekomst



veel liefs sjanny flower

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  De Gezegende wo apr 16, 2008 11:46 am

Hoi allemaal,
Ik heb deze lijn ergens in November 2007 ontdekt, waarna ik verschillende mensen heb gesproken.
Sonja, Ivon, Didy en Sandra hebben allemaal dezelfde voorspelling gedaan die tot op heden, jammergenoeg (nog) niet is uitgekomen, !

Het frappante aan dit verhaal is dat ze wel in de kaarten dingen hebben gezien die ze onmogelijk konden weten.
Mijn vraag is dus de volgende;Hoe kan het dat ze heel gedetailleerd kunnen zien wat zich in het verleden (en heden) heeft afgespeeld, maar dat de voorspellingen tot op heden NIET zijn uitgekomen, terwijl ze daar toch heel stellig in zijn.

En ja, ik heb me wel degelijk aan de tips gehouden die ik oa van Sonja en Ivon heb gekregen!
En nee, dit is geen verwijt, maar iets wat ik me toch afvraag!
Kan er sprake zijn van andere factoren die meespelen, waardoor de voorspelling niet uitkomt?
Ligt een voorspelling bij jullie altijd vast of hebben jullie ook de ervaring dat je die op bepaalde momenten toch moet herzien?

Zijn er mensen met dezelfde ervaringen en wellicht dat de meiden van de lijn me dit ook zouden kunnen uitleggen.

Groetjes

De Gezegende

Aantal berichten : 10
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Admin Sonja vr apr 18, 2008 10:00 pm

Hoi Allemaal,

Op verzoek van Gezegende geef ik hierbij mijn uitleg.
Ik kan niet voor anderen spreken lieverd, maar enkel voor mezelf. Ik twijfel never, nooit aan de uitkomst van de kaarten, alleen tijd ja, daar ben ik slechts 70 % zeker van.
Maar dat vermeld ik altijd.
Ik denk dat we allemaal een stukje van je oppikken, verleden is helemaal gepasseerd . maar hoe het komt dat de ene dit zegt of de andere dat.. ik kan het niet uitleggen. kan ook niet zeggen dat de anderen mis zijn, want dan zou ik mijzelf verhevelen boven de anderen en mezelf als een Messiah beschouwen, ik kan je enkel zeggen hoe ik het zie..
je blifjt altijd een stukje regisseur. als het advies van de kaarten wordt gevolgd, ben ik zeker van de uitkomst.
Hoop dat het nu ietsje duidelijker is..

liefs sonja
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  De Gezegende za apr 19, 2008 2:08 am

Admin Sonja schreef:Hoi Allemaal,

Op verzoek van Gezegende geef ik hierbij mijn uitleg.
Ik kan niet voor anderen spreken lieverd, maar enkel voor mezelf. Ik twijfel never, nooit aan de uitkomst van de kaarten, alleen tijd ja, daar ben ik slechts 70 % zeker van.
Maar dat vermeld ik altijd.
Ik denk dat we allemaal een stukje van je oppikken, verleden is helemaal gepasseerd . maar hoe het komt dat de ene dit zegt of de andere dat.. ik kan het niet uitleggen. kan ook niet zeggen dat de anderen mis zijn, want dan zou ik mijzelf verhevelen boven de anderen en mezelf als een Messiah beschouwen, ik kan je enkel zeggen hoe ik het zie..
je blifjt altijd een stukje regisseur. als het advies van de kaarten wordt gevolgd, ben ik zeker van de uitkomst.
Hoop dat het nu ietsje duidelijker is..

liefs sonja

Hoi Sonja,
Dank je voor je reactie!

Ik denk dat ik je begrijp.
Tijd is moeilijk om aan te geven, zoals je steeds zegt.
Maar hetgeen jij in de kaarten hebt gezien staat dus vast en zal op een bepaald moment gebeuren!
Dat wilde ik horen. Very Happy
Ik dacht nl dat er bepaalde factoren(buiten mij om) een rol zouden kunnen spelen, waardoor een voorspelling een hele andere wending zou kunnen krijgen.
Dat zou voor mij een logische verklaring zijn voor het feit dat mijn voorspellingen tot op heden nog niet zijn uitgekomen.
Maar dat hoeft dus niet zo te zijn!

We wachten geduldig af Wink

De Gezegende

Aantal berichten : 10
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty verschillende voorspellingen , wat nu ?

Bericht  Rampje di jul 01, 2008 1:43 am

Ik wil hier gewoon even kwijt , dat ik op dit moment totaal in de war ben , van verschillende mensen die ik nu gebeld al heb op lijn , laatste maanden . Sonja en Didy zien geen geboorte bij vriendin van mijn geliefde , Tamara en Anita zien wel een geboorte , zij is nu 7 maanden zwanger . al maanden zat ik met de gedachte , dat er een miskraam zou volgen , vermist ze mij dat hier hadden gezegd , en heel zeker waren ...en geloof mij , wens niemand dat toe , maar als ze je dan zeggen , dat ze het van hierboven niet gingen toelaten , dat het niet mocht zijn ,dat zijn hart bij mij lag , en hij voor mij eindelijk zou gaan kiezen .. dan denk je , tja , kan misschien wel zijn dan ...Er hing bedrog rond haar , hebben meerdere gezien , en leugens ..kind zou niet van hem zijn , andere zegt van wel ??? HELP !!! Wat moet ik nog geloven nu ?? Weet het echt niet meer , en ben zo in de war ..je zou voor minder ..ik kan alleen maar zeggen , wat de realtiteit is , dat ze nu 7 maanden ver is , en alles gaat daar gewoon zijn gangetje , en ik kan er enkel op toezien ...verschrikkelijk is dat gewoon ..had het beter allemaal niet geweten ......dit moest even van mijn hart ..Aja , sommige kunnen nu wel zeggen , bel dan niet nr verschillende , ja , kan waar zijn , maar als je twijfels begint te krijgen , over wat ze gezegd hebben , doe je dat automatisch ... Het enige wat ik kan doen , is gewoon afwachten , en zien wie er gelijk had ...liefs xxx Sad Sad Crying or Very sad

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 58
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty re

Bericht  Bianca di jul 01, 2008 10:39 am

Mijn visie en ervaringen.

Als ik een client krijg die ik drie keer het zelfde heb verteld en die blijft terug komen met dezelfde vraag dan komt er een drastische draai.

Nu werk ik niet speciaal met toekomst maar met het heden en verleden van de persoon opzich.
Maar als ik je al drie keer heb verteld van hoe je de dingen het beste kan doen dan heb je dikke kans dat ik er een hele andere draai aan ga geven om jou wakker te gaan schudden.

Ik zeg altijd maar zo "Gaat het niet via de voordeur, dan maar via de achter deur " hiih, om zo proberen jou bewust te laten worden dat er een verandering moet komen.

Voor toekomst vragen of vragen waar je graag een ja of nee op wilt horen en je krijgt verschillende dingen te horen geldt eigenlijk het zelfde:

Want wat wil je nu eigenlijk horen. Wel of niet ? Waarom vraag je het drie keer, vier keer , vijf keer. Ben je dan zo onzeker over je zelf, kun je het dan niet los laten ? Zou je dan niet eens iets doen aan het los laten ? Is het niet een teken dat er voor jou iets anders is weg gelegd of dat je de dingen anders moet gaan doen ?

Duidelijk is dus dat je het los moet laten en zelf verder moet gaan met je eigen leven en dingen te gaan doen en ontdekken. Er is iets wat anders moet worden in je leven omdat die verandering belangrijk is voor jouw eigen toekomst. Dat is een reden waarom je opeens iets anders hoort of steeds.

De consulist kan hier niets aan doen. Zij krijgen dit door voor jou, juist omdat je dus opmerkzaam en alert moet worden.

Soms kan een consulist er ook wel eens naast zitten maar ik weet uit ervaring dat Sonja iedereen echt test. Het is niet zo van je doet dit en je doet dat en hoppa je mag op de lijn. De dingen die men dus door krijgt moeten op die manier ook door gegeven worden.

Vind dit trouwens ook een mooie tekst op deze site: Onze doelstelling komt overeen met een citaat van de Osho Zen “ het leven is een gedachteloze herhaling, als een wiel blijft het alsmaar doordraaien, tot het moment dat je als persoon “opmerkzaam” wordt”.

Mensen die dus verschillende dingen horen op hun vraag en het hun opvallen zijn dus ...opmerkzaam geworden maar doe je er ook wat mee , accepteer je het ook dat er andere dingen in je leven een rol moeten gaan spelen voor je eigen toekomst ?

Doordat we juist niet meer voelen en geduldig kunnen wachten en enkelt controle willen in het leven en zekerheid gaan we vaak de mist in. We stagneren en iedere keer frustratie omdat we met onze koppie tegen de muur aan lopen.

Dus de reden waarom je dan iets anders hoort is juist om jou te doen ontwaken en jezelf af te vragen ( althans daar hopen jouw helpers op ) waar je eigenlijk nu mee bezig ben en waar je nu op dit moment staat en je bewust te worden van de dingen om je heen die je eigenlijk nog niet zijn opgevallen zodat je een draai kan maken in je leven voor het goede voor jou ( en gezin ) in de toekomst.

Ik krijg ook wel eens toekomst vragen. Ik vraag dan ook wel eens een foto. Als ik dan de mensen terug schrijf dat ik meer getrokken word naar hun persoonlijk en niet naar hun vraag stelling ( wat ook wel eens gebeurd ) dan houdt het vaak voor de andere op, want men wil niet graag geconfronteerd worden met zich zelf en wat er aan de hand is met de persoon zelf en hieraan werken.

Terwel juist ook dit belangrijk is voor jouw eigen toekomst en vaak ook voor je vraag stelling.

En zo heeft iedere consulist zijn eigen werk methode en vullen we elkaar heel goed aan. De een de toekomst de andere het heden en weer een andere op healing.

Dingen gebeuren dus niet voor niets.

Toekomst staat in grote lijnen vast !

Dus ook jouw handelen ergens op die weer nodig zijn voor andere dingen in het leven.


Bianca

En nogmaals is dit mijn visie dus hoeft niet te betekenen dat het iedereen zijn visie moet zijn.
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

verschillende voorspellingen Empty Re: verschillende voorspellingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum