Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig

2 plaatsers

Ga naar beneden

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Empty Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig

Bericht  Bianca zo maa 01, 2009 3:49 pm

Hai all,

Voor de mensen die het nog niet weten : Danielle is tijdelijk niet in staat om online te zijn daar zij ivm haar rug in het ziekenhuis lig.

De mri scan is gelukt en het lijkt erop dat er een wervel verschoven is. Dinsdag zou men overleggen hoe en wat hieraan te doen.

In overleg met Danielle hou ik haar smsjes en mails af en toe in de gaten. Soms zal ik zelf antwoorden, andere zal ik in overleg met haar doen. Ik beantwoord ze niet zomaar allemaal en het kan dus zijn dat je even moet wachten totdat er antwoord komt.

Tot zo ver even de updates ten aan zien van Danielle. Mocht er weer nieuws zijn dan laat ik het hier in het forum weten.

Namens haar bedankt voor alle beterschap wensjes .

Liefs Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Empty re

Bericht  Bianca wo maa 04, 2009 2:08 pm

Hai all,

Zoals het eruit ziet word danielle geopereerd. Echter is het wachten tot er een plek vrij komt voor haar. Zodra deze er is zal ze geopereerd worden. Helaas in het ziekenhuis is er geen internet anders had ze graag af en toe even online willen zitten.

Na de operatie zal ze nog revalideren.

Hoe lang dit alles zal duren is nog onbekend.

Groetjes aan iedereen namens Danielle,

Liefs Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Empty re

Bericht  Bianca wo maa 18, 2009 2:09 pm

Hai all,

Morgen word Danielle geopereerd. Op zich hopen we dat de operatie gaat lukken daar het geen ongevaarlijke operatie word.
Daarna zal ze weer naar haar vorige ziekenhuis worden overgebracht om te revalideren.

Zodra er nieuws is laat ik het weten.

Liefs Bianca

ps Haar smsjes en emails hou ik even in de gaten en zo nodig beantwoord ik deze .
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Empty re

Bericht  Bianca za maa 21, 2009 4:02 pm

Hai all,

Operatie geslaagd hihi. Ze heeft gelukkig een heel stuk minder pijn. Ze klonk vrolijk en blij dus alles ziet er positief uit.

Liefs Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Empty Ik ben weer redelijk vaak online

Bericht  Danielle vr apr 24, 2009 1:37 am

Lieve Bianca,

Dank je wel voor het tijdelijk beheren van mijn emails en smsjes.

Lieve mensen, ik ben al weer een tijdje thuis, vanaf 27 maart om precies te zijn. Maar ik lig nog steeds vaak in bed vanwege de revalidatie. Zitten mag ik maar een paar keer per dag en dan per keer 15 minuten. Soms vergeet ik het even en zit ik te lang. Daarmee wordt ik ook gestraft met terugkerende zenuwpijn. Lopen kan ik nog steeds niet zelfstandig, daar ik na de operatie enige dagen een lamme voet en been had. Langzaamaan kwam er wat gevoel in terug, en nu kan ik strompelpasjes maken met een looprek door het huis, anders met de rolstoel. Ik heb nog een lange weg te gaan met de revalidatie. Maar zoals ik altijd tegen mijn clienten zeg,.... blijf positief. En dat blijf ik ook. Ondanks dat er momenteel weinig verandering in de vooruitgang zit.

Maar hoop doet leven zeggen ze altijd he. Dus ik ga door.

En dat doe ik dus ook weer met werken. Kan ik het niet zittend volhouden, dan lig ik dus te werken vanuit een verzorgbed in de huiskamer. Tja, er zit/ligt niets anders op.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe.

Namasté
Danielle
Danielle
Danielle

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 60
Registration date : 24-04-09

http://www.reikipraktijkwofosi.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig Empty Re: Danielle ( consulent ) tijdelijk afwezig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum