Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Even voorstellen Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Even voorstellen Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Even voorstellen Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Even voorstellen Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Even voorstellen Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Even voorstellen Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Even voorstellen Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Even voorstellen Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Even voorstellen Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Even voorstellen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Even voorstellen

Bericht  Simone di apr 15, 2008 8:52 pm

Mijn naam is Simone, ik pendel op vragen en mag soms wat doorgeven van de Engelen en Gids waarmee ik werk. De Engelen geven ook boodschappen door via de Orakelkaarten. Dit kan in diverse leggingen. Ik ben Reikimaster in het Usui system, Tera Mai therapeut, Quantum-Touch© therapeut en EFT. Ik behandel op afstand middels foto of via de telefoon. Mocht er vragen zijn over mij, stel ze........... misschien geef ik je antwoord, is het te privé dan hou ik het helaas voor mezelf.

In Licht, Liefde en Kracht
Namasté
Simone I love you
Simone
Simone

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 60
Registration date : 13-04-08

http://www.reikipraktijkwofosi.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Even voorstellen Empty Voorstellen Simone, wordt Voorstellen Danielle

Bericht  Danielle vr apr 24, 2009 1:28 am

Inmiddels weten veel clienten het al. Maar ik heb mijn 2e naam Simone om laten zetten, of eigenlijk terug laten zetten naar Danielle. Dit is ooit ontstaan omdat er destijds 2 Danielle's op de lijn waren. En dat gaf veel verwarring. De foto zal binnenkort veranderd worden, is alweer een oud kapsel. Maar toch lekker kleurtje al zeg ik hetzelf. lol!

Doordat ik de inloggegevens niet meer heb, en de mail niet werd doorgestuurd, heb ik een andere inlog gemaakt. De resente foto staat op de site bij Online bij Webcam en bij Telefoon.

Verder blijft alles hetzelfde.

Ik stuur nog steeds Reiki op afstand op aanvraag en absoluut nooit ongevraagd!! Let wel, de Reiki Master (therapeut) is niet de healer, alleen een doorgeefluik. De healer is de ontvanger. Het zelfgenezingsproces wordt aangezet om daar aan het werk te gaan waar nodig is in het lichaam. Hiermee zet uw lichaam zich aan tot zelfgenezing.

Zo heb ik dus veel ervaring mogen opbouwen met huilbaby's. Na 1 of 2 sessies sliepen ze weer lekker door en vader en moeder kregen ook weer rust.
Dieren zijn ook gebaat bij een Reiki of Quantum Touch sessie, vele klachten zullen verdwijnen. Langzaamaan treed ik binnen in de Paardenwereld. Een pracht van een ervaring om met hen te mogen werken. Maar schroom niet om uw vragen te stellen, of evt klacht of gezondheidsprobleem, ik zal met openmind u te woord staan en ga zuiver en integer met uw gevoelens om. Wat tussen ons is besproken zal ook niet worden uitgesproken naar derden.
Planten zullen mooier en groter groeien, en dit alles is ook officieel uitgetest.

Met Quantum Touch veel goede resultaten geboekt voor pijn bestrijding en snelle genezing bij botbreuken. Maar ook net als bij Reiki, kan Quantum Touch overal voor ingezet worden en ook bij mens en dier.
Ik werk vaak met de Pendel als ondersteuning op uw vragen in samenwerking met mijn Gidsen. Af en toe werk ik met de Rider Waite Tarot kaarten, Engelen boodschapkaarten, Dolfijn affirmaties.
Ik werk met mens en dier, jong en oud.

Ik ben de hele dag beschikbaar voor smsjes te beantwoorden. Zodra de kinderen naar school zijn, probeer ik in te loggen. Als ik dan geen andere behandelingen in de agenda heb staan vanuit mijn praktijk. 's Avonds ben ik ook op de lijn te vinden, vaak telefonisch en via de chat. Maar het kan wel eens gebeuren alleen via de chat.

Kijk gerust op mijn site wie en wat ik ben, stel de vragen die branden, ik zal ze gerust beantwoorden.

Voor de liefhebbers van Wellness weekenden, deze organiseer ik een paar keer per jaar. Vraag gerust om informatie via het emailadres op mijn site www.reikipraktijkwofosi.nl.
Verder ben ik voor consulten te bereiken via sms, telefoon en chat. Vragen kunnen gesteld worden via de email simone@helderzienden-online.net maar voorlopig worden er nog geen consulten gegeven. Zodra daar spraken van is, ziet u dat direct onder de link Emailconsulten hier boven aan op de site.

Wellicht tot ziens, spreeks of typs.

Namasté
Danielle Boxnr 1633
Danielle
Danielle

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 60
Registration date : 24-04-09

http://www.reikipraktijkwofosi.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum