Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

verantwoord , controle en hoe de consulenten werken

Ga naar beneden

verantwoord , controle en hoe de consulenten werken Empty verantwoord , controle en hoe de consulenten werken

Bericht  Jeannette* ma jun 30, 2008 1:34 am

de laatste tijd denk ik dat het best wel een heel verantwoording is om een site als deze in al zijn mooie en puurheid te behouden. Dat er eerst geselecteerd wordt wie er op de lijn mag komen werken lijkt mij overduidelijk,Het vertrouwen te hebben in mensen die dit werk doen en hun gave op een ethische verantwoord uit te dragen ook.

Mijn vraag aan sonja natuurlijk hoe kan je daar de vinger op liggen en blijven houden. Hoe ver ligt de verantwoording bij de consulenten of voel jezelf daar ook een stuk verantwoord voor. Realisties lijkt het mij een hele klus vooral met zo veel consulenten.

Liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum