Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Sms dienst Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Sms dienst Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Sms dienst Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Sms dienst Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Sms dienst Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Sms dienst Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Sms dienst Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Sms dienst Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Sms dienst Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Sms dienst

2 plaatsers

Ga naar beneden

Sms dienst Empty Sms dienst

Bericht  Admin Sonja wo jun 04, 2008 9:53 pm

Afzender: Titia, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:48
Volgens mij heeft Sonja duidelijk gevraagd deze discussie in het GB voort te zetten, Heeft er mss nog iemand dat gelezen? Hier is het GB niet voor bedoeld!

Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: nicole, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:42
ps X
misschien dat jij beter een cursus punnicke kunt gaan volgen dan denk je de volgende keer misschien twee keer na voor je zo''n reactie er neer zet
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: veerle, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:42
HALLO X
wie ben jij eigenlijk?
Vindt het heel grof zo te reageren op iemand en dan nog onbekend.
Ik denk als jij sms naar iemand stuurd met vraag op naam van consulent dat je dan ook graag van die persoon antwoord krijgt. Je hebt mss zelf problemen begin met je eigen leven .Is werk genoeg aan . sorry vindt dit niet kunnen.
Groetjes Veerle

Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: sonja, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:42
kalm!!!

Ten eerste Pia, heb je de sms niet correct verstuurd. Hij begon met '"Hoi lieve Sonja..'", vandaar dat jouw sms in het '"algemene systeem kwam, waardoor hij 1 langer blijft staan, daar ik eerst mijn persoonlijke smsjes altijd afwerk, 2 dan PAS toegankelijk is, voor élke consulent.

Dan wil ik even benadrukken, dat het onmogelijk is, voor IEDEREEN goed te doen. Als een sms langer als 24 uur staat en de consulent in kwestie is verhinderd, niet online of iets in die aard , heb ik de andere consulenten grvaagd, de smsjes te beantwoorden. We hebben een keuze moeten maken, door toestemming te vragen, gewoon te antwoorden of te laten staan.
En zoals ik zei, je kan niet altijd twee heren dienen.
En de discussie die nu gaande is in dit Gastenboek, mag verder gezet worden in het Forum!

Liefs Sonja

oja mss nog even belangrijk.; ik was ZIEK pia..

Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: Lenie, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:37
Lieve x,


Uurang Malu!!!!

liefs
Lenie
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: nicole, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:37
Aan X

ik vind dat jij wel iets meer respect mag hebben voor andere mensen! en als je al het lef hebt om te zegge dat iemand zeurt heb dan ook het lef jezelf bekand te maken.
Pia reageerde gewoon op een sms van Sonja en daar is niks mis mee!! Ze legde alleen iets uit en blijkbaar heb jij daar problemen mee maar dat betekent niet dat je zo moet reageren!
Maar jou reactie vind ik behoorlijk onbeschoft.

Heb je er ooit bij nagedacht dat sommige van ons het moeilijk hebben en soms twijfelen aan alles?? Of onzeker zijn?
BIj deze heb meer respect voor je medemens en zijn situatie!!!
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: Pia, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:15
aan X , wil jij je eens bekend maken , wnat dit gedrag van u neem ik niet ....gemakkelijk een '" X '" neer te zetten , opdat ik mij niet zou je kunnen verdedigen misschien ??
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: Lunteren - L, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:08


Vrienden zijn als een lantaarn op een donkere weg ...

Ze maken de weg niet korter, maar wel een beetje lichter !

(steun elkaar in moeilijke tijden ...)
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: x, Woensdag 4 Juni 2008 om 20:04
lieve pia

het is niet de bedoeling om aan klanten zomaar een sms te sturen niemand wil dat de klant lang hoeft te wachten op een antwoord dus dat is een regeling intern. trouwens heb je nu weer iets nieuws om over te zeuren is het niet over de voorspellingen dan wel over de smsen get a live girl

ps mss een goed advies voor je volg een cursus punniken
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: Aan Pia, Woensdag 4 Juni 2008 om 19:41
Ik heb dat ook een paar keer gehad en baalde daar ook van omdat dat antw. toch al 1,50 euro kost zonder dat je antw op je vraag krijgt, maar dat blijken de regels te zijn geworden dat als de sms niet binnen (geloof) 24 uur niet beantw is dat een collega dan vraagt of die voor je mag kijken.

Ik ook al eens gezegt dat de cliënt dan waarschijnelijk liever wacht tot de betreffende consulent wel antw. maar ze willen cliënten niet zolang op een antw. laten wachten, vandaar dat ze voor deze optie hebben gekozen.

Soms duurd het antw. op een sms nml. lang i.v.m. de drukte waardoor er een achterstand is.
Block deze gebruiker | Verwijder dit bericht
Afzender: Pia, Woensdag 4 Juni 2008 om 19:12
Lieve Sonja , ik had je maandagvoormiddag een sms gestuurd , en nu juist krijg ik sms terug van ; lieffie , zie dat je sms hier al een paar dagen staat , wil je dat ik eens vr je kijk , stuur dan advies sandra en vraag ? Maar ik had alles juist gestuurd voor jouw , Sonja , dus , hier kan ik even niet aanuit , daarom Sonja , kan jij mij eens sms terugsturen (of mail ), want het was naar jouw gericht ...bedankt ! Liefs xxx
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Sms dienst Empty ivm mijn sms van maandagvoormiddag 2 Juni

Bericht  Rampje wo jun 04, 2008 10:11 pm

Ik had het in gb al gezet , het werd ineens verwijderd , want hier stond het niet bij(wat ik heel raar vind ) , dus ...even een rechtzetting , over mijn sms maandagvoormmiddag , ik ben begonnen met ADVIES SONJA en dan lieve ...en niet zoals Sonja het vertelde in gb , dat vond ik totaal niet mooi van haar , en daarmee wil ik bedoelen , dat ik niet verkeerd was , en het juist heb gestuurd ..dit moest nu eens even van mijn hart !

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 58
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum