Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Afwachten Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Afwachten Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Afwachten Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Afwachten Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Afwachten Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Afwachten Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Afwachten Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Afwachten Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Afwachten Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Afwachten

+4
Janne
Julia
Bren
Shanna
8 plaatsers

Ga naar beneden

Afwachten Empty Afwachten

Bericht  Shanna za feb 09, 2008 8:48 pm

Lieve allemaal
Hier is er nog een die wacht op een ex.
Met veel belangstelling heb ik jullie verhalen gelezen over dit onderwerp.
Ook ik heb gebled met Sonja, bij haar heb ik een heel goed gevoel, zij vertelde me 2 x dat het goed gaat komen en dat hij op vrijdag wat zou laten horen, dit enkele weken terug.
Hij heeft me inderdaad een e-kaartje gestuurd maar vervolgens hoor of zag ik niets meer. Maar in ieder geval gaf me dit moed om in Sonja te blijven geloven en heb haar vandaag weer gebeld en ook nu weer zag ze dat ik positieve berichten van hem ga krijgen.
Ik hoop het toch zo want ik wacht al anderhalf jaar op hem en dit is niet de eerste keer dat de relatie is verbroken.
Hij is nl. een zeer moeilijke man, hij is zeer wantrouwend en dacht altijd dat ik met andere mannen ging wat natuurlijk niet het geval was en is. Maar het ergste is nog dat hij meteen nadat het uit was gegaan met mij van internet een vrouw heeft geplukt en vervolgens is hij daar een langdurige relatie mee aan gegaan en momenteel is hij nog bij haar.
Dit doet me zo'n verdriet, ik weet dat wij elkaars grote liefde zijn en te weten dat hij bij een andere vrouw is doet zo'n vreselijke pijn.
Ik kan niets anders doen dan afwachten, ik weet als geen ander hoe dat voelt want heb er intussen veel ervaring in.

Ik wens ieder die in de wacht zit veel kracht en vooral veel liefde van die ene persoon waar hij of zij op wacht.
Liefs Shanna

Shanna

Aantal berichten : 6
Registration date : 05-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty afwachten

Bericht  Shanna wo feb 13, 2008 10:25 am

Hallo allemaal
Lijkt me inderdaad een heel goed idee van Lenie om te vertellen hoe men het afwachten ervaart of heeft ervaart.
Ik heb het een ellendige tijd gevonden en nog steeds bevind ik me in een verdrietige positie.
Ik heb heel lang op hem gewacht en eindelijk na 14 maanden ontving ik positieve berichten van hem, maar ik kon het niet aan want ik vond en vind dat hij mij heel wat vertdriet had aangedaan en wilde eerst alles uitpraten. Bovendien zat hij nog steeds in een relatie.
Hoewel hij toegaf niet veel om deze vrouw te geven en van mij te houden is hij toch plots opgehouden met zijn contact naar mij toe en dit is al ongeveer 3 weken geleden. Sindsdien is mijn verdriet nog meer toegenomen omdat ik nu zeker weet dat hij van mij houdt maar bij die ander blijft.
Ja, natuurlijk is het beter hem helemaal te vergeten geloof me dat is ook wat ik (verstandelijk) zou willen, maar als je echt ziels veel van iemand houdt is dit heel moeilijk, zoniet onmogelijk.
Bovendien word mij steeds voorspeld dat hij weer bij mij terug komt en dat ook zijn liefde diep zit.
Dus ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daarom hoopvol op contact met hem wacht.
Alle goede raad ten spijt(doorgaan met je leven, hem loslaten e.d.) ik heb toch doorlopend het gevoel dat mijn leven in de wacht staat, helaas kan ik geen relatie met iemand anders aangaan, mijn hele hart zit bij hem en dat zou voor die ander ook niet fair zijn.
Maar geloof me, ik wou dat ik verliefd werd op iemand anders, dat zou mij heel veel verdriet schelen, vaak denk ik ook: hij doet het toch ook, waarom kan ik dan niet met een ander??

Ik lees graag jullie ervaringen, het troost mij om ver halen van lotgenoten te lezen en geeft mij ook kracht.
Ik denk dat anderen er ook moed uit putten.

Liefs
Shanna

Shanna

Aantal berichten : 6
Registration date : 05-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Zeer moeilijk

Bericht  Bren vr feb 15, 2008 1:35 pm

Hey shanna,

Ik ben nieuw hier en zit ook in een behoorlijk vervelende situatie. Relatie is uit gegaan op een rare manier vorig jaar juni. Hij heeft nog wel contact met mij maar alles is zo vreemd. Hij heeft ondertussen een nieuwe relatie en ik weet gewoon dat hij daar absoluut niet gelukkig bij is. Dit heb ik min of meer van hem zelf vernomen en van onze oude vrienden. Die zagen het zelfs aan hem. Maar er speelt nog zoveel en zeker op financieel gebied....
Hij is ook een zeer moeilijk persoon omdat hij absoluut moeilijk voor z'n gevoelens naar anderen uit kan komen.
We hebben geen ruzie of wat dan ook, maar de ene keer zegt en doet hij dingen waarvan ik bijna weet dat hij echt niet gelukkig is en zou bijna denken dat ie spijt heeft. Maar de andere keer is het ineens zo definitief....
En dit duurt nou al vanaf Juni.....aan de ene kant neemt hij steeds contact op en aan de andere kant laat ie niks van zich horen. Als het contact er dan ook is gaat het over de nog te regelen dingen maar nooit wat persoonlijks.... En soms wil hij dan ineens weten hoe of wat als ik ergens geweest ben waar wij vroeger ook altijd kwamen.
Ook ik heb dus na al die vreselijke onzekerheid de stap genomen en eerst een smsje gestuurd. De vraag was of dit een time out was of definitief. Waarop ik als antwoord kreeg.... het voelt aan als een time out.
Daarna toch maar even gebeld en er werd met zeer veel overtuiging gezegd dat hij nog wel degelijk van mij houdt maar dat ik wel de stap moet durven nemen om het tegen hem te zeggen omdat hij het nooit zal doen.En dat hij zich groter voor doet dan hij is. Ook werd er geluk "gevoeld" wat ik wel kan relateren omdat hij net een nieuwe vaste baan heeft en daar zeer blij mee was. Nu is er tegen mij dus ook gezegd dat ik even geduld moet hebben en er eerst voor moet zorgen dat ik rustig wordt. Dan zou hij wel komen. Dus ook ik moet afwachten, alleen is het zo vreselijk moeilijk!!! Sad Ik wil ook veels te snel, maar heb wel het idee dat dat alleen maar tegen hem werkt.... Hij houdt er namelijk absoluut niet van om "gepushed" te worden. Wat moet ik hiermee....


Tis wel erg fijn om dezelfde ervaringen te delen.

Bren

Aantal berichten : 2
Registration date : 15-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty welkom

Bericht  Shanna vr feb 15, 2008 8:55 pm

Hoi Bren
bedankt voor je verhaal en ik zou zeggen; helaas welkom op deze site, niets ten nadele van deze site maar het is nu eenmaal zo dat als je hier "rond hangt"je niet erg lekker in je vel zit, op z'n zachts uitgedrukt dan.
Ik denk dat het grootste gedeelte hier om een ongelukkige liefde treurt, dus join the club!

het is inderdaad prettig om met lotgenoten hierover te praten, je voelt je dan niet alleen.
Mannen! Onbegrijpelijk zijn ze soms.
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt hoor, je weet dat hij om je geeft en toch is hij niet bij je om de een of andere stomme reden. Tenminste in mijn geval dan.
Het is vreselijk altijd maar alleen te zitten en al helemaal met de gedachte dat degene aan wie je constant denkt samen met een andere vrouw is.
Maar je moet maar zo denken Bren; echte liefde overwint vroeg of laat altijd, dat kan niemand ontkennen, dit gegeven geeft mij altijd de kracht om door te gaan. Gebruik deze trieste tijd om jezelf op te laden, zie het als een rust periode om tot jezelf te komen, hierna kun je alles aan!

Ik weet vaak niet wat goed is om te doen, ik heb mijn ex een e kaartje gestuurd, 2 zelfs, hij heeft ze geopend en vervolgens hoor of zie ik geen reactie van hem, dit is vreselijk, dan heb ik spijt dat ik wat gestuurd heb, want genegeerd worden is heel erg.
Ik heb nog liever dat hij boos op mij is dan dat hij me negeert want het tegenovergestelde van liefde is niet haat maar dat is negeren.
maar goed, ik houd moed, net zoals de rest van de lotgenoten hier, want ook mij is duidelijk voorspelt dat hij terug komt.
Deze week had ik even een slechte periode dus ik heb met 4 verschillende kaartleggers gebeld(voelde me wel erg labiel, maar goed, ik vergeef het mezelf), Sonja heb ik gebeld en 3 andere, niet van deze site hoor, en alle 4 zeiden ze stellig dat hij terug komt en hier leef ik van!
Ik denk dat jij precies begrijpt wat ik bedoel, dus van loslaten is nog lang geen sprake. Kan ik gewoon niet, vind het een rotwoord, loslaten, is me nog nooit gelukt in geen jaren!

Nou Bren, ik lees je graag weer en als je weer in een dipje zit, mail dan maar weer en denk eraan je bent niet alleen.
Sterkte!
Shanna

Shanna

Aantal berichten : 6
Registration date : 05-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Re: Afwachten

Bericht  Julia za feb 16, 2008 3:31 pm

Shanna, Bren,

Wil ook wel even kort men verhaal doen, is mss niet direct opbeurends maar dan heb je tenminste het gevoel er niet alleen voor te staan. Jullie verhalen lees ik immers ook graag. Men vriend en ik zijn sinds eind augustus vorig jaar uit elkaar. Hoewel hij toen al twee jaar gescheiden was van zen vrouw, kan hij haar niet loslaten. Zij is bij hem weggegaan na 20 jaar huwelijk omdat ze hem bedroog met iemand anders. Gedurende meer als drie maanden hadden we nauwelijks contact. Sinds half december zien we mekaar terug (inmiddels zo'n 5 keer). Tss ons gaat het super goed maar hij hangt nog steeds vast aan zen ex. Zij laat hem ook niet los en wil hem blijkbaar nu terug. Hij wil geen relatie nu (met niemand). Hij zegt dat ik zen beste vriendin ben en dat hij 'rationeel' gezien met mij oud kan worden. Dat 'rationeel' doet natuurlijk pijn om te horen, maar dat kom allicht omdat zijn gevoelens geblokkeerd zijn en hij zich afschermt. Het gaat zo goed tss ons dat se eind mei zelfs samen een weekje op reis gaan! Maar enkel als vrienden en ik weet dat hij nu echt niets anders wil. Dit doet echt pijn al kan ik me voorstellen dat sommigen onder jullie hier al heel blij zouden mee zijn. Dat ben ik aan de ene kant ook, maar anderzijds is het heel erg moeilijk om steeds de bevestiging te krijgen (zowel van hem als mijn gevoel) dat alles goed zit en ik de vrouw ben waar hij mee verder kan, en dat het dan toch niet kan voor hem. Ik heb schrik van onze reis. Als er geen toenadering komt zal ik erg teleurgesteld zijn, en vlg mij zit dat er dik in.

Ik slaap heel slecht, en ben al vele kilos afgevallen, ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud. De dames op de site zijn allemaal unaniem positief. Op papier ziet het er ook goed uit, maar ik voel gewoon dat zijn ex bij hem nog heel erg diep zit en dat zegt hij zelf ook. Dus dit proces kan nog heel lang duren.

Ik wens iedereen heel veel sterkte toe.

Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty afwachten.....

Bericht  Shanna za feb 16, 2008 4:08 pm

Hoi Rani
Ook jij bedankt voor je verhaal.
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt, ik heb ook dagen en weken lang lang niet kunnen eten en slecht geslapen, maar weet je als het verdriet al zolang duurt dan ga je eraan wennen en vanzelf ben ik weer gaan eten en ook slapen gaat gelukkig goed.
Want stel je voor, mijn verdriet duurt nu al anderhalf jaar, en niet eten zo'n lange tijd zou niet goed zijn voor je lichaam en ook slecht slapen niet. Dus een kleine troost dat dit vanzelf over gaat maar dat je je na verloop van tijd geestelijk beter voelt kan ik helaas niet beamen. Het verdriet en vooral gemis blijft.

We zijn het er allen over eens hoe vreselijk het is als de liefde van je leven een andere vrouw heeft.
Altijd zit hij (en ook zij, terwijl ik dat mens niet eens ken) in mijn hoofd en als ik mezelf helemaal wil kwellen dan ga ik me zelfs voorstellen wat hij allemaal met haar doet, is dat niet gestoord?
Ik dwing mezelf om los te laten, goed ,dat ik constant aan hem denk is al erg genoeg maar dat ook zij af en toe mijn hoofd vult wil ik niet!

Jij hebt in ieder geval iets om naar uit te kijken, een vakantie met hem, inderdaad wou ik dat ik dat in het vooruitzicht had.
ik hoor helemaal niets van hem en alle goede voorspellingen ten spijt, ik zou toch meer overtuigd zijn als ik een positief teken van leven van hem zou mogen ontvangen, nu is mijn hoop alleen gebaseerd op een voorspelling.

het geeft me zoveel vreugde als ik lees dat er bij iemand een voorspelling is uitgekomen, dus dames, blijf dat vooral doen.

Liefs en sterkte voor ieder die in een afwachtende situatie zit.
Shanna

Shanna

Aantal berichten : 6
Registration date : 05-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Re: Afwachten

Bericht  Julia za feb 16, 2008 6:05 pm

Shanna,

Het doet deugd onze emoties met elkaar te kunnen delen. Ik kan me heel goed voorstellen wat een rottig gevoel het moet zijn als je grote liefde momenteel in een relatie zit met een andere vrouw. Gelukkig is dat bij mij niet het geval. Maar als ik het goed begrijp heeft jouw ex enkele weken terug een positief signaal gegeven, dat hij nog van je houdt? Dat vind ik wel heel hoopgevend, toch? Je moet de tijd uitzitten die nodig is, daar is niets aan te doen. Hij zal immers zijn tijd nodig hebben om tot inzicht te komen. Als hij echt van je houdt duikt hij weer op, dat is zeker. Maar 't is rottig, weet er van mee te spreken. Ik heb ook geen idee hoe het met ons verder gaat evolueren. Een blijvende vriendschap kan ik niet aan, dat heb ik hem gezegd. Hij zelf sluit niets uit naar de toekomst toe, maar het is wel duidelijk dat dit een lang proces is. Toch mogen we de hoop niet opgeven, wat nu mss uitzichtloos lijkt, kan soms opeens veranderen. Lieve groeten Rani

Julia

Aantal berichten : 10
Registration date : 26-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty moeilijk (nog steeds)

Bericht  Bren ma feb 18, 2008 6:55 pm

Hey Shanna en Rani,

Ben er even "tussenuit" geweest, had het ff nodig. En dan nog... je zit steeds maar met je hoofd bij "je weet wel" Arghhhh !!
Shanna, tis PRECIES zoals je zegt... en ondanks dat iedereen zegt "ga verder met je leven en tis een loser" Ja, makkelijk praten allemaal he !!

Tis bij mij niet dat hij echt gezegd heeft van "ik hou nog van je" maar toen die keer dat ik met hem 4 weken geleden in de auto zat voelde ik dat gewoon....
anders zou hij wel heel afstandelijk en bot zijn maar het was gewoon normaal zeg maar, noemde me zelfs nog tot 2x toe schat... en hij gaf me, nadat hij me afgezet had ineens uit zichzelf een zoen. Verder durfde hij me amper aan te kijken... Het lijkt wel alsof hij geschrokken is van z'n eigen reactie toen in de auto. Daarna was het contact gelijk weer wat lauwtjes zeg maar....
Een paar van onze vrienden hadden ook gezegd dat hij niet gelukkig is momenteel, ze zien het aan hem. Z'n nieuwe (bah) Vriendin is nogal claimerig hadden ze de indruk en dat had ik zelf ook al vernomen.
Iets waar hij dus helemaal niet van houd!! Tamara was heel erg overtuigd dat hij nog van mij houd en dat het goed komt. Alleen moet ik wat geduld hebben... zoals zovelen... grrrr. Ook zei ze dat hij zich groter voor doet dan dat ie is en dat klopt ook wel. Zo is hij zeker in z'n doen en laten... grote vent maar piepklein hartje...
Zo hoor ik dagen helemaal niks en zo heb ik ineens weer een emailtje of ik die of die nog gezien heb en verder wat "zakelijke" dingen zeg maar.... ik snap er echt niks van.... En dan zegt "we moeten ook nog ff praten" en dan ineens wil die alleen maar praten over "zakelijke" dingen. Heel raar allemaal......
En Negeren, das inderdaad het juiste woord bij mannen !!!!
Graag zou ik nog een smsje willen sturen naar de dames maar op de 1 of andere manier durf ik het gewoon niet....of weet ik de juiste vragen niet te stellen.

Shanna, tis idd erg vervelend als je helemaal niks hoort... en dat malen he dat blijf je maar doen.
Het gekke is, een week of 2 geleden heeft er iemand voor mij de Tarotkaarten gelegd. Daar kwam heel duidelijk uit dat ik een huisje voor mezelf moet zoeken, woon momenteel weer bij m'n moeder.
Als ik dat zou doen, zou er volgens de kaarten een goeie toekomst moeten komen. Ook Tamara zei zoiets tegen mij, zorg dat je ZELF eerst rust heb de rest komt dan wel.... Ach ja....

Rani, dat is inderdaad ook erg vervelend... als je wel bij je geliefde kan zijn maar alleen als vrienden.... phoe.....

Ook ik zou heel graag mensen willen spreken waarbij de voorspellingen of de gevoelens van de dames uitgekomen waren of zijn, dat geeft weer een beetje hoop en moed.

Bedankt!!
Liefs en sterkte,

Bren. Very Happy

Bren

Aantal berichten : 2
Registration date : 15-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty bericht

Bericht  Shanna wo feb 20, 2008 4:39 pm

lieve Janne en allemaal die afwachten

Ik begrijp het heel goed dat ik jullie een hart onder de riem steek met mijn positief verhaal.
Ik ben niet zo'n chat type en heb er niet zoveel gelegenheid voor daarom hier mijn verhaal die ik graag met jullie lotgenoten wil delen.
Helaas is het nog lang niet koek en ei en weet ik dat ik nog een lange weg te gaan heb maar in ieder geval is er iets uitgekomen wat Sonja heeft voorspeld.
Zij zei dat ik dinsdag of woensdag een bericht van hem ga krijgen.
Vandaag zat er bij de post een enveloppe van hem, ik was eigenlijk meer blij dat de voorspelling was uitgekomen dan de inhoud want die was een beetje dubbel.
Hij stuurde mij foto's van mezelf terug, hij zei dat hij aan het opruimen was en deze was tegengekomen.
Ik meteen bang en dacht: misschien gaat hij verhuizen naar haar(zijn huidige vriendin) en daarom gaat opruimen. Maar de inhoud van zijn briefje was wel lief: dat hij me mist en aan me denkt.
Weet ook niet wat ik hier verder mee moet. Waarom stuurt hij mijn foto's terug, als hij toch om me geeft dan kan hij ze toch beter houden?
In ieder geval geeft het me moed om de rest van de voorspellingen van Sonja af te wachten watn die waren niets dan positief, dus dat het zeker goed komt tussen ons.
Ik ben heel blij voor mezelf dat ik iets van hem heb mogen ontvangen maar ook dat ik dit met jullie kan delen.
Ik begrijp dat Pia er zwaar doorheen zit en dit doet me verdriet.
Pia ik heb de hele ochtend aan je gedacht en je positieve energie gestuurd.
Als we nou met zijn allen samen positieve energie en kracht naar degene sturen die het op enig moment het hardst nodig hebben dat scheelt al een stuk, vandaag heeft Pia dat nodig. Dus laten we dit voor haar doen.
De volgende keer misschien weer iemand anders.

Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder verloopt.
Veel sterkte allemaal en ik hoop dat mijn verhaal ook jullie een beetje steun en moed heeft gegeven.

Shanna

Shanna

Aantal berichten : 6
Registration date : 05-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Re: Afwachten

Bericht  Janne wo feb 20, 2008 5:22 pm

Hoi Shanna,

Bedankt voor je berichtje...Ik zou ook een dubbel gevoel hebben bij die foto's, maar miss dacht hij wel van miss wil zij ze wel terug, dus laat ik dat maar doen....Weet natuurlijk niet wat voor foto's het waren...Wel een lief briefje erbij...

Tuurlijk steunen we elkaar door en door en komt het allemaal wel goed voor ons. het is soms moeilijk en op de chat kunnen we gelukkig een hoop doen...Het zijn lieve dames en samen komen we er doorheen...


Tot spreeks...
Liefs Janneke

Janne

Aantal berichten : 16
Leeftijd : 40
Registration date : 03-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty afwachten

Bericht  Rampje wo feb 20, 2008 5:39 pm

Hoi shanna , was vanmiddag in carrefour , en ineens smste saschke mij , met het goede nieuws te melden , dat je vandaag , exatct op de dag zelf , iets hebt gehoord (gelezen ) van hem . Dit vind ik gewoon ONGELOOFLIJK !! hier zijn geen woorden voor , enkel dat het mij terug wat moed geeft , echt waar !! Zal natuurlijk heel blij zijn , dat er al een deel achter de rug gaat zijn , jullie weten best wat ....maar met dit nu , heb ik er terug wat moed in , want vandaag had ik het al heeeeel moeilijk . Echt lief van je , shanna , om zo met mij begaan te zijn , en met de rest , het zijn hier gewoon engeltjes , deze chat is in feite het beste , wat ik nu echt nodig heb ....buiten de liefde van mijn zoontje ...en die andere liefde , die ik ook , ohhhh zoooo hard nodig heb , hij I love you I love you zal eruit moeten geraken , gewoon omdat we gewoon bij elkaar horen !!! En versta heel goed , shanna , dat het niet simpel voor je zal zijn , in het begin , maar jullie liefde zal dat zeker overwinnnen , daar geloof ik steevast in !!! Hou mij op de hoogte , en de rest hier natuurlijk ook ;-) liefs Pia xxxx

Rampje

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 58
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 30-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Hey iedereen

Bericht  Tessa zo feb 24, 2008 7:55 pm

Hey,

Het is lang geleden dat ik hier nog iets heb neergezet. Dus werd het tijd om jullie nog eens op de hoogte te brengen. Smile
Alleen is het niet zo positief ... Sad
Er was terug contact met mijn ex vriend, langs zijn kant. Hij kon me niet vergeten en geen afstand nemen. Hij wou afspreken om te zien of we terug naar elkaar zouden toegroeien. We hebben 2 keer afgesproken en dat ging vrij goed. Maar dan kreeg hij weer heel veel stress op het werk en hij kan daar niet goed mee om. We hebben dan een kleine ruzie gehad en sindsdien is het alleen maar bergaf gegaan. En nu negeert hij me weer, plots van alles naar niets. Sad Vorige keer toen ik hem dan zag, vroeg ik wat het probleem was en dan zei hij dat hij het allemaal niet meer wist, dat het al ruzie was voor we terug samen waren, .... Maar hij zei toen dat hij er nog over zou nadenken en me nog ging spreken. Gisteren kwam ik hem weer tegen, maar hij heeft gewoon niets gezegd tegen mij, alleen een kleine glimlach ... Sad Dat doet zo'n pijn. We waren goed op weg en nu is alles weer verdwenen.
Volgens de dames hier, komt het nog steeds goed. Is hij aan het nadenken en zou het voor maart/april zijn. Ik hoop er nog steeds op. Hoewel hij me nu weer pijn doet, kan ik hem nog altijd niet loslaten. Echt erg. Soms snap ik mezelf gewoon niet. Niemand is dat waard en je verdient beter, zeggen ze dan. Ja dat kan best zijn, maar hij zit nu eenmaal in mijn hart en ik krijg hem er niet uit.
Het is raar, het lijkt alsof mijn leven al 5 maanden stil staat en ik geraak niet vooruit. Ik doe elke dag men best om niet meer aan hem te denken, maar het lukt gewoon niet goed. :s

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Re: Afwachten

Bericht  nicole85 di feb 26, 2008 12:32 am

hallo ik ben Nicole en net nieuw hier op de site. Ik maak ongeveer hetzlfde door als jullie.
Mijn vriend heeft het 1 maand gelede uitgemaakt en me het huis ( ons huis) uitgezet. Hij kan me niet uitleggen waarom hij het geeft uigemaakt. De ene keer zegt hij dat hij van me houd en de andere keer weer niet. Hij wil me niet vertellen wat er in zijn hoofd omgaat en negeert me als hij me ziet of hij word om de een of andere reden superboos op mij.
Ik heb me vaak afgevraagt wat ik fout deed maar het schijnt volgens de dames niet aan mij te liggen maar aan zijn moeilijke jeugd. En daar wil hij dus nooit over praten hij kropt alles op en gebruikt mij nu als pispaal. Dit is zo moeilijk en doet zo'n pijn.
Ik hou superveel van hem en wil hem terug en dat zou ook gebeuren volgens de voorspellingen maar het is zo moeilijk te geloven als hij je zo behandeld. Ons huis staat nu ook te koop. Ik snap gewoon niet waarom hij dit allemaal doet. Hij wou met mij een leven opbouwen en in een keer gooit hij alles weg. waarom kunnen mannen niet over hun gevoelens praten? dan zou het een stuk makkelijker zijn. Ondanks alles heb ik dankzij de lieve dames weer wat rust gevonden en hoop ik dat ze gelijk hebben. Ik heb 6 mensen gesproken die allemaal voorspellen dat het goed komt. IK moet alleen geduld hebben maardat is juist het moeilijkste van allemaal, vooral omdat ons huis nu ook te koop staat.
Ik kan hem ook niet loslaten en denk ook de hele dag aan hem en dat doet pijn. ik probeer me af te leiden door veel te gaan werken maar als ik thuis kom dwaal ik weer af naar hem. Ik wil en kan hem niet loslaten hij is mijn grote liefde.

nicole85

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 39
Woonplaats : afferden limburg
Registration date : 17-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty wachten op....

Bericht  marna ma apr 07, 2008 12:13 am

Hallo alle wachtenden....ik ben nieuw op de site dus effen wennen aan die dingen hier en uitzoeken hoe het loopt!

Heb je berichtje ook gelezen Shana en kan me daarin héél goed terugvinden! het is inderdaad niet makkelijk om iemand die men zo lief heeft zijn vrijheid te geven om verder te gaan terwijl jij zit te wachten, maar loslaten is ook liefde als is het hartstikke moeilijk en ervaar hetzelfde als jij nu! Ik wacht ook al heel lang en kan ook niet verliefd worden op een andere man, kijk daar zelfs niet naar en hoewel ik nu met iets héél nieuw bezig ben die mijn gedachten naar anderen dingen doen gaan toch blijft hij ergen altijd hangen iedere seconde van de dag! Nooit zo een ervaring gehad met een man na een heel slecht huwelijk én dat maakt dat die band nog sterker wordt eens je hem zo graag ziet. Dat verstandelijke dat zo tegenstijdig is met dat waar je hart naar verlangd. De rust, de warmte en het vertrouwen dat het je geeft is met geen geld te betalen én daar doe je moeite voor en ja....het is wachten en ja....je hebt teleurstellingen maar wat Didy ook heeft geschreven is ook waar hoor.....loslaten is een grote kunst en als je voor mekaar gemaakt bent komt het toch goed alléén jij kan beslissen of hij het wachten waard is of niet toch??? Jij voelt in je hart wat goed is en een voorspelling die gedaan is kan goed zijn maar je doet met je leven nog altijd wat je zelf wil! Ik heb ook beslist om te wachten en al wel honderd keer gezegd 'nu is het gedaan' en telkens opnieuw ga je toegeven en wachten! Ik wens je nog veel sterkte toe meissie en weet dat er nog zo vele andere zijn ook én niet alléén vrouwen maar ook mannen hoor!
liefs Marna:farao:

marna

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 71
Woonplaats : België
Registration date : 27-03-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwachten Empty Re: Afwachten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum