Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Beste Helderzienden... Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Beste Helderzienden... Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Beste Helderzienden... Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Beste Helderzienden... Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Beste Helderzienden... Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Beste Helderzienden... Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Beste Helderzienden... Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Beste Helderzienden... Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Beste Helderzienden... Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Beste Helderzienden...

+3
lenie
sjanny
Ghost
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 8:45 pm

Op verzoek van Didy, heb ik me ingeschreven.:

Beste,

Na maandenlang met verschillende personen te hebben gesproken. Kom ik uit op een concusie dat niks uit gekomen is.
Echter bij meedere malen verschillende personen weer daarop aan gesproken te hebben.
Verwijs men dat het nu veel langer gaat duren.

De tijd en energie die ik erin steek in deze soort lijnen.

ze zeggen dat ( Wij onderscheiden ons, door te beseffen, dat we met de levens en gevoelens van mensen bezig zijn. Ontdek zélf onze zuiverheid! )

Men speelt echt met de gevoelens van een mens.
En dat doet pijn.

Terwijl Sonja, didy en ivon eenvoudig zeggen. dat alles goed komt.

Mijn negatieve ervaring met deze site.
ik hoop dat mijn menening gehoord wordt.
en dat niet alles rozekleur en manenschijn is.

Ik heb me zelf kenbaar gemaakt om een email adres achter te laten.

1 tip.
speel niet met de gevoelens van een mens.
je doet daarmee mensen echt pijn, je geeft ze hoop.
en hoop doet een mens niet echt leven.
want men gaat dan hopen op iets wat er niet is.

gr

persoon

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 8:46 pm

Reactie van Didy:

Deze discussies zijn al eerder gevoerd op dit gastenboek, ik wil "persoon"dan ook verwijzen naar het forum om deze discussie verder te zetten, wat ik wel even wil zeggen is dat wij zeker bezig zijn met gevoelens en levens van mensen en we daar ons wel degelijk van bewust zijn het is echter wel zo datwanneer er een voorspelling gedaan word, men niet op de bank moet blijven zitten wachten.Iedereen moet dingen doen om iets te bereiken, en wanneer mensen andere keuzes maken al dit een oponthoud betekenen.
Wachten tot iets gaat gebeuren heeft nog nooit iemand iets gebracht, iedereen heeft zijn lessen voorspelling of niet.
Wij geven enkel aan wat we zien en zitten hier niet om de Gebroeders Grimm voor te lezen.

Ik stel voor "persoon"dat je je kenbaar maakt op het forum zodat wij op deze manier (ook priveberichten) hierop onze reactie kunnen geven.Want aan de naam GHOST hebben we nog niet veel.

Wij wensen altijd een ieder een leven vol licht wijsheid en geluk, maar .....men moet er zelf ook aan werken.

Bij deze "persoon" hoop ik dat je op mijn voorstel in gaat en dat we op die manier de dingen kunnen bespreken.

Voor nu alle goeds en fijn weekend.

Met liefs Didy

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 8:47 pm

[i]Beste,

nadat ik me bekend heb gemaakt, heb ik aantal reactie's mogen ontvangen van derden.
Deze delen de zelfde frustratie:


Laatst aangepast door op zo dec 16, 2007 5:07 pm; in totaal 2 keer bewerkt

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 8:47 pm

Hallo,

Je kent mij niet...maar ik ben Jeannette, ik heb op deze site gewerkt..en word er nu door Sonja ervan beschuldigd dat ik de berichtjes in het gastenboek gepost zou hebben en ben daarom van de site verwijderd...wil jij zo vriendelijk zijn om mijn naam te zuiveren?

alvast bedankt, Jeannette.

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 8:48 pm

Hallo,

Ik las je reactie op de site van helderzienden net en wilde hier even op reageren omdat ik hetzelfde gevoel heb. Ik heb besloten hier niets over in het gastenboek te zetten omdat je dan toch alleen maar vreemde reacties krijgt en zelfverdediging.
Sinds een lange tijd bel ik al met lijnen en ik ben er achter dat ze allemaal onzin verkopen en je illusies aansmeren. Komt er iets niet uit dan heb je dat zelf in de hand gehad zeggen ze door niet los te laten of iemand anders heeft een ander pad gekozen. Zo kan ik ook de toekomst voorspellen natuurlijk. Allemaal mooie dingen voorspiegelen want dan bel je terug, zo werkt het gewoon. En als het niet uitkomt zijn dingen gewoon gewijzigd of komt het vast later ooit nog eens uit. Inmiddels zit ik er zefl helemaal doorheen en dat komt vnl door allerlei voorspellingen die zijn gedaan en waar niets van is uitgekomen.
Heb jij wel eens een eerlijk en oprecht paragnost gesproken waar dingen van zijn uitgekomen want die zou ikd an graag eens bellen?

Veel sterkte met wat voor probleem je ook zit,
Chantal

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty ghost

Bericht  sjanny di dec 11, 2007 10:12 pm

hoi ghost . ik kan je uit ervaring vertellen dat deze mensen het echt wel met de beste bedoelingen doen , en echt niet alleen voor het geld .. tuurlijk er moet ook verdiend worden , maar in tegenstelling tot sommige andere lijnen houden zij je niet aan de praat , en ronden het zelf af , dat je terug belt is je EIGEN KEUS!!!! Twisted Evil als je dat doet zul je weer hetzelfde horen , ik heb nog niet meegemaakt dat het antwoord ineens anders is .. daarbij zeggen ze er altijd eerlijk bij ,, dat tijd moeilijk is en je daar niet te hard aan vast moet houden . en ik vind ook al zou het niet uit komen ze je toch door een moeilijke tijd heen helpen, het zit namelijk zo!! wat je al kwijt bent kun je niet meer kwijt raken cyclops je kunt het hoogsten terug krijgen , maar hun geven je dat niet , snap niet goed waarom je hun daar de schuld van geeft , ze zijn sinterklaas niet hoor ... als je weigert te horen wat ze zeggen dan komt er inderdaad niks uit , dacht jij als je niet gebeld zou hebben het dan anders verlopen zou zijn ??? hun veranderen de toekomst niet ,ze zien hem en vertellen je dat , tjee het zijn de charmed niet . daarbij denk ik echt dat er gewoon een zielig groepje is dat jaloers is op deze lijn is en die op deze maniet kapot probeerd te maken , vrij zielig vind ik dat en ook de verkeerde berichten laten ze staan ,daarom hebben ze dit forum geoopend en dat bewijst maar weer eens te meer dat ze geloven in hun kunnen .. nu hoef ik niet met een valse nickname , dus groetjes SJANNY

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 11:11 pm

Beste sjanny,

Op basis van uw argumenten, blijf ik toch bij mijn standpunt.
Ik zet niemand in zwart dag licht.

echter blijf ik van mening dat mijn gehoor gehoord moet worden.

En zoals u kan zien, zijn er meedere gegadigden, die hieronder lijden.

Dat er mensen in moeilijk tijden, hun steun en toeverlaat elders zoeken ( zie dit concept )
Is aan hun, maar dat wil niet zeggen, dat men met hun gevoelens mag spelen.

Men doet een aanname, deze aanmane wordt vetraagt of komt niet uit binnen de genoemde tijd.
Wat doet men als mens zijne, die pakt uit vertrouwen ( die geschept was tijdens het gesprek met een mederwerker ).
Het is niet uitgekomen, wat kan er gebeurt zijn.
Vervolgens wordt er opnieuw de kaarten gelegt, en ja het zal iets langer gebeuren.

Omdat men hier ( medewerkers ) zo de nadruk op tijd leggen, gaat men daarop hopen.
En hoop doet een mens leven, maar deze hoop bedriegt.

Het leukste achter dit concept is dat men relatief aan elkaar verbonden zijn.
Zo kan men inspelen op elkaar.
en als gebruiker een ander medewerker aan de telefoon krijgt. Dan staat de zogenaamde kristallen bol al op tafel.

Uit de cijfers blijkt dat er nagenoeg de meeste telefoontjes beantwoord worden door de zelfde personen.
Maandelijks keerende gebeurtenis. Zie ook de aantal vrije medewerkers.
De cijfers liegen er niet om.

Nou wilt u weten hoe en waar ik dit op baseer.
Nou elke 0900-0906 is doorgeschakeld via een IVR ( Interactive Voice Response ) systeem.
Deze is als door de opta te achterhalen.

En als men serieuze bedoelingen had, dan zou men een 0900 nummer in dienst hebben, inplaats van een 0906 en deze wordt gezien ( binnen de opta huisregels ) als entertainment ofwel erotische lijnen.

ps ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ( Admin (Sonja) ) mij verwijderd of band.

Maar Sonja, Nederland is groot, de aantal IP is aanzienlijk.

Met vriendelijke groet,

Ghost ( persoon )

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty ghost

Bericht  sjanny di dec 11, 2007 11:28 pm

hoi nogmaals ,,
krijg hier toch echt steeds meer het gevoel dat het hier om een persoonlijke vendetta gaat ,, als je dit allemaal met cijfrtjes en statestieken kunt onderbouwen dan begrijp ik niet waarom je uberhoud belt . en ik geloof niet dat sonja je gaat blokken om dit , daar is het forum voor .. dat ze dat andere eraf gehaald heeft .kwam omdat klanten dat vroegen en omdat het persoonlijk was geen discussie , maar ik heb het idee dat dit voor jou ook persoonlijk is , vind het dan wel heel erg laf !!! dat je jezelf niet bekend maakt .. ghost of persoon klinkt ook niet echt dat je zegt tjee die is te vertrouwen . als mij iets niet bevalt dan kom ik er ook voor uit maar dan wel onder mijn eigen naam zonder mij te verschuilen .. en nogmaals niemand die je dwingt om te bellen !! en wat valse hoop betrefd klopt ook niet want als je belt dan heb je die zoiezo al . en als ze dan het antwoord geven dat het niet gaat gebeuren zoals jij wilt , ben je ook niet tevreden , het zit in de mens zijn aard om alleen die dingen te willen horen die hun het beste uitkomt .. mij hebben ze in juni ook gezegd toen ik het knap moeilijk had finiaceel gezien dat het jammer was maar ik het zeker tot oktober zou moeten uitzingen , ik heb me rot gesoliciteerd om het niet te laten uitkomen want het was iets wat ik niet wilde maar het kwam wel uit ,, dus je ziet het het zijn niet alleen de leuke dingen die ze zeggen . maar nogmaals als je het lef niet hebt om gewoon openlijk te zijn moet je het niet doen ,, dit lijkt meer op dat je ze stuk probeerd te maken ,, en die andere meningen daar staat zelf al bij dat ze er om VROEG dat het verwijderd zou worden ,, groetjes sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost di dec 11, 2007 11:38 pm

Beste sjanny,

Dit is geen persoonlijke aanval.
Ik beantwoord netjes reacties.

en dat klanten er om vroegen om bij het gastenboek weg te halen klopt ook niet.

Gisteren is er een aanbod geweest van een studente, deze vroeg netjes.
Of ze met 3 Medewerkers kon spreken dit omtrent haar studie.

Zonder een vorm van kennisgeving is dit bericht verwijderd.
Vervolgens heeft zij ook netjes een mail gestuurd.

Maar op heden heeft ze daar geen antwoord op gekregen.

Mevrouw sjanny,

U zal het ongetwijfeld met me eens zijn, dat ze soort lijnen als paddestoelen uit de grond komen.
Simpel concept, zittend rijk worden.
de inkomsten van zo’n 0900-paralijn kunnen aardig oplopen. Dat blijkt als wij contact opnemen met een provider van 0906-nummers. Dit bedrijf heeft een aantal paragnosten als klant en regelt voor hen de uitbetaling en technische afwikkeling van de 0900-lijnen.


Een simpel rekensommetje leert ons dus dat de gemiddelde opbrengsten van zo’n lijn per persoon tussen de 1680 en 3000 euro per maand kunnen liggen. De populairste lijnen leveren zo’n 6000 euro op. Een aardige bijverdienste.

Met vriendelijke groet,

Ghost

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  lenie di dec 11, 2007 11:38 pm

weet je wat ik niet begrijp is, zeg gewoon dat jouw voorspellingen niet uit zijn gekomen!
Maar blijf respectvol, ik vind dit gewoon geen manier van doen!
Ik zit ook nog steeds te wachten en ook al van begin juli.
En ik vind het heel erg voor jou Chantal en al die anderen, dat jullie voorspellingen zolang op zich laten wachten.'
Wat ik hier van geleerd heb, is mijn eigen leven te lijden, wat deze mensen mijn ook steeds benadrukten, en ze hadden ook gelijk, er wat van te maken, ikzelf kom maar moeilijk los van mijn ex-vriend, omdat ik nog van hem hou, maar ik weet ook waarom de breuk er is.
Ik wil nu gewoon weer proberen te leven, zonder deze lijn, ja, misschien om een bevestiging te vragen over iets wat ik zelf wel weet, maar nog onzeker over ben, daarom heb ik ook deze lijn geraadpleegd.
Ik moet toch zelf mijn leven leiden en mijn eigen keuzes maken, als jij zoveel tijd en energie in deze lijn stopt, dan is het misschien, dat je nu eens je eigen leven moet gaan leiden en je eigen keuzes gaat maken en zie maar wat het wordt.
Het is jouw verantwoordelijkheid!!!
Nou ik hou het er even bij, misschien later nog, maar ik dacht dat spirituele mensen uit liefde met de medemens omgaan en niet zo onrespectvol en vol afgunst en verwijten.
Laat elkaar in elkaars waarde!!!

ik wens jullie heel veel liefde toe!!!
Ik ben erg teleurgesteld, in iedereen die hierbij betrokken is!
Helena

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty ghost

Bericht  sjanny di dec 11, 2007 11:50 pm

dan moet je dat bericht van joke van der waal maar eens goed lezzen daar staat toch heel duidelijk bij .. dat ze bericht heeft geplaatst en later heeft laten verwijderen , daarbij leggen ze niet de nadruk op de tijd alleen maar als je er zelf om vraagt ..moet je mij met een beetje nadenken eens uit leggen hoe hun kunnen overleggen als je met een ander belt , ik heb eens binnen tijd van 2 min met de een na de ander gebeld je denkt toch niet serieus dat hun eerst gaan zitten overleggen en jou ff aan de lijn houden , daarbij moeten ze dan wel heel goed geheugen hebben om al die namen te onthouden ,wat die journaliste betrefd ,een beetje journalist waarschuwd niet als ze iets wil onderzoeken die belt gewoon , en gaat dan vergelijken en maakt het achteraf bekend , lijkt er meer op dat ze gratis advies wou ,, verder ben ik het met helena eens , ga verder met je leven . hoewel ik eerlijk gezegd denk dat jij helemaal hier niet bent om je gerief te halen maar om te stoken .. je hebt te veel cijfers en statestieken bij de hand , je lijkt wel op missie om deze lijn te stoppen . zo meneer of mevrouw ghost of persoon dit was het laatste woord wat ik er aan vuil maak .. groetjes sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost wo dec 12, 2007 12:04 am

Beste,

Wij leven nu in een tijd dat het van alle kanten op ons afkomt.

Er komen steeds meer en meer zogenaamde helderzienden en kaartleggers bij, (die er zelfs hun beroep van maken) Maar ook steeds meer mensen zijn teleurgesteld in helderzienden of worden bedrogen en zelfs opgelicht. Weer anderen denken een gave te bezitten maar zijn eigenlijk gewoon goede telepaten. Wat is nu eigenlijk helderziendheid, wat zijn nu geestelijke gaven, hoe zijn zij ontstaan en hoe kan men het kaf van het koren scheiden?

Iedere mens bezit eigenschappen, die met het licht, of het duister, in verbinding staan, en waarvan de lagere eigenschappen overwonnen moeten worden wilt u als medium voor gene zijde kunnen dienen. (Dit is een eerste vereiste en herkenningspunt!)

Velen hunkeren naar geestelijke gaven, maar zij zijn nog niet zo ver gekomen en eigenen zich nu toch deze gaven toe. Maar wat zij niet weten is dat gene zijde nu in hun fantasie leeft en hetgeen zij vertellen in hun eigen brein is ontstaan.


Het Westerse medium dat meestal op EIGEN kracht werkt (of wil werken) kan alléén voelen. Zoals iedere hond en kat dit vermogen bezitten en hiermee tracht hij in uw leven te schouwen. Het is het peilen van uw levensgraad en hij zuigt datgene in zich op, wat door telepathische overdracht tot hem komt. Het zijn dus eigenlijk zeer goede telepaten en dat is alles.


Het mediumschap bestaat uit zeven graden waarvan alleen vanaf de vierde graad alles in handen van gene zijde is, en zeer weinigen zijn er die deze graad bezitten. (1 op 10.000)

Het oude Egypte heeft deze eer beleefd. Zij brachten de occulte gaven tot volle ontplooiing en werden daarin gesteund door gene zijde.

Het Oosten is maar een schaduwbeeld van wat er vroeger in de tempels van Ra-Ré en Isis beleefd werd. De psychische trance (4de graad) bracht Egypte de geestelijke wonderen.

Aan gene zijde werd de priester die uittrad opgewacht door een astraal meester die hem de wetten verklaarde. De priester sprak vanuit de ruimte tot de aanzittenden op aarde en gaf aan hen door wat hem in de astrale wereld getoond en verklaard werd.

Met vriendelijke groet,

Ghost

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost wo dec 12, 2007 12:07 am

Beste,

Hierut de aantal reacties wat ik allemaal binnen krijg:

( ps ik denk dat ik ook maar een 0900-nummer ga opzetten )

hallo Ghost, ik heb wat rond 1 ding snap ik niet, dat er minstens 5 mensen aan mij denken, ik ben 52 jaar en hart en longpatient[met zuurstof].heb ondanks alles met liefde 20 jaar voor mijn ouders gezorgd, kortom iedereen kon hulp van mij verwachten en ik deed het. in de liefde 1 man hield niet van kinderen[ik ben er gek op, en heb er alles voor over]kregen een tweeling, de 1 is met drie maanden gestorven aan wiegedood, vaders wilde dat m,n zoon 4 uur middags al op bed lag voor de nacht weg wezen ,voed het zelf wel op. nr 2 14 jaar daar na, leer een man kennen ,feesten en carnaval dat was het enige wat telde bij hem, ondanks de pil raakte ik in verwachting, met 4 maanden zei hij ik kan geen kinderen opvoeden ,moet ik de feesten opgeven. weg wezen doe ik het zelf wel nr 3 heb ik 11 jaar mee samen gewoond, never nooit ruzie hadden we, soms een meningverschil om de kinderen. tot er een jonge vrouw op straat stond ,zwanger en een kind nog er bij, voor mij een vreemde, maar rinus chatte met haar, ze is hier in huis geweest 4 maanden, ik heb voor de babyuitzet enz gezorgd, zodat ze daar niet naar om hoefde te kijken, als ze naar het opvanghuis zou gaan. en dan van je man een brief krijgen, sorry an ik ben de vader van het kind, we schelen wel veel in leeftijd, maar dat vind zij niet erg niemand die in die 11 jaar over de vloer mocht komen van hem ,ik had er respect voor. kwam van de bajes zei hij[hij heeft in totaal 8 jaar gezeten . niet voor moord]. en dan spullen kopen op mijn naam, geld van de bank had hij afgehaald ik heb aangifte gedaan, maar omdat ze deden zwerven konden ze niets doen , en van een kale kip kan je niet plukken word er gezegd dan. ik leef zelf van een uitkering. heb nu schuldsanering en moet van 20 euro per week rondkomen. de enige die ik hier zie is thuishulp en ziekenhuizen en artsen. 1 zoon heeft in zijn scheiding hier 8 maanden geleefd,is nu getrouwd en wilde afstand doen van me kleinzoon,ja het is te gek voor woorden, ik heb tegen hem in gepraat het niet te doen, zie hem niet meer vanaf november 2006. zeur oma werd je dan genoemd. m,n jongste zoon heeft adhd en blowt en heeft een agressieve drank over hem[word hij nu mee geholpen gelukkig] sloeg meisjes en zelfs mij. kan er niet tegen dat ik ziek ben ,en niet alles meer kan. eenzamer als zo kan een mens niet wezen. niemand om je verdriet en ellende kwijt te kunnen. ja bidden en dat blijf ik doen. maar voorlopig hang ik voor de schuld van me ex, en blijf je ook binnen , want kan met dat geld niets onder nemen. en ik ben niet iemand die op andere zak wil teren. zo ben ik niet opgevoed en komt akelig over als ik daar aan zou denken. het is wel een heel verhaal geworden,heb ik het nog kort gehouden. vriendelijke groeten en bedankt dat ik m,n verhaal kwijt kon anneke

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost wo dec 12, 2007 12:11 am

Beste Helena

"Jezelf zien aftakelen is het grootste bewijs dat je leeft"
Cynisch

Met vriendelijke groet,

Ghost

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Tessa wo dec 12, 2007 12:13 am

Beste Ghost, Persoon, ...,

Het is natuurlijk gemakkelijk om deze lijn af te kraken, het is namelijk de enige site die een gastenboek heeft. Je hebt het over zovele 0906-nummers. Moet je natuurlijk ook proberen om op elke site die dit nummer "promoot" hetzelfde betoog te geven. Proberen om elke site met dit nummer af te kraken. Misschien kan je wel een wetsvoorstel indien om deze nummers af te schaffen en om boetes uit te schrijven aan personen die "valse" hoop geven
Maar wel merkwaardig dat je het over een bepaalde site had waar wel een deskundige persoon zat, raar maar waar dat gaat ook via zo'n nummer. Maar dat zal dan volgens jouw de enige site zijn die niet werkt zoals de rest via het "0906-systeem".
Het is je eigen keuze om te bellen en om erin te geloven of niet ...
Dan kom je natuurlijk met het argument dat ze de mensen geen valse hoop mogen geven en niet meer pijn mogen bezorgen en ...
Je weet dat als je belt, je niet met een exacte wetenschap bezig bent, moest dit wel zo zijn zou iedereen zijn toekomst weten.
Als je belt en je vindt dat het geldklopperij is, dan moet je maar niet meer bellen. Maar je vindt het wss je taak als goede burger om de rest van de mensen te waarschuwen voor "het kwaad". Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en ook om die te uiten. Maar moet zeggen dat ik het jammer vind dat je de namen van andere mensen bekend maakt, maar de jouwe angstvallig geheim houdt. Mss een tactiek om alle aandacht op jouw te richten, zodat iedereen zou willen weten wie je bent ....
Je moet je leven niet laten afhangen van de voorspelling, je moet je eigen leven leiden, de voorspelling loslaten, komt het uit des te beter, komt het niet uit, spijtig, ga verder met je leven, er zijn zoveel ergere dingen in het leven dan een voorspelling waar je je aan vast houdt. Vermits je je er zo aan vasthoudt, had je dat ook gedaan zonder voorspelling, dan zie je in alles tekens die je "valse" hoop gegeven. Als volgens jouw de voorspellingen die wel zijn uitgekomen, toeval zijn. Des te beter voor die mensen waarbij de voorspelling is "uitgekomen".
Je gelooft er in of je gelooft er niet in. Maar het is niet jouw taak om voor andere mensen uit te maken of ze mogen geloven of niet. Door al je reacties zal het je misschien lukken om mensen te overtuigen van jouw gelijk en die zullen niet meer bellen, maar wat heb jij daar aan ....
En al mogen de mensen hier zittend rijk worden, des te beter voor hen. Als het volgens jouw op een "criminele" manier gebeurt ... als zij het niet doen, dan doet iemand anders het. Hoe iemand zijn brood verdiend, maakt mij niet uit, zolang er maar niemand gekwetst wordt en dit bedoel ik in alle mogelijke manieren. Maar valse hoop geven, noem ik niet echt kwetsen. Als je naar zulke lijn belt, moet je ook nuchter genoeg zjn om te beseffen dat het niet kan uitkomen. Ben je echt niet reeel, dan zie je in alles tekens en hoop en wordt je zowieso teleurgesteld.
Nog even een persoonlijke anekdote : Ik heb éénmaal gebeld (voor de rest gesmst) en mijn gesprek heeft slechts 6minuten geduurd en werd zelf door hen beeindigd. Moesten ze me echt geld willen aftroggelen dan hadden ze me veel langer aan de lijn gehouden.
In elk geval, dit is het enige wat ik erover zal zeggen. Ieder zijn eigen mening, maar heb respect voor elkaar en laat ieder zijn leven leiden zoals hij of zij dat wil , zonder commentaar te geven en te zeggen wat men MOET doen.

Vriendelijke groetjes.
Tessa.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty ghost

Bericht  sjanny wo dec 12, 2007 12:14 am

ok ik zou niet meer reageren maar dit is zo achterbaks dat ik het niet kan laten .. als dit een verhaal is wat iemand jou in vertrouwen verteld heeft vind je het dan zelf niet afschuwelijk gemeen om dat zo openbaar te maken? alleen maar om je gelijk te halen .. na al die feitjes cijfertjes en nog wat meer ben ik er nu echt van overtuigd , dat je iemand met een missie bent de groeten ,, sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost wo dec 12, 2007 12:35 am

Beste geïrriteerden,

Ik merk dat men nu een beetje geïrriteerd begint te raken.

Laten we elkaar wel in waarde houden.

Deze opstellingen betoog ik aan meerdere houders.
De insteek is dat men er over na gaat denken.

Waarom?
Zowel op verschillenden media’s lees ik alleen maar positieve reacties.

Dus mij mijn de indruk op gewekt.

Maar de vraag is: wat kunnen deze paragnosten? Welke mensen zitten erachter? En hoe betrouwbaar zijn ze met hun adviezen en voorspellingen?

Ik legde zijn portemonnee neer in de studio. En vervolgens belt hij de 0906-3434340 met de vraag of zij weten waar zijn portemonnee gebleven is. Bij de portemonnee liggen een aantal specifieke voorwerpen zodat de paragnosten de omgeving duidelijk kunnen herkennen. En ook nu krijg ik heel veel antwoorden, behalve de goede…

Rara…… sprookjes bestaat niet, maar de verteller wel.

Met vriendelijke groet,

Ghost

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty ghost

Bericht  sjanny wo dec 12, 2007 12:49 am

ik vond het ff wat vrij verdacht wat je allemaal met feiten kwam en dat laatste klonk mij vrij bekend in de oren .. heb tijdje geleden gegoolded om meer te weten te komen over de betrouwbaarheid van mediums ,, ben namelijk ook niet gek nu blijkt wel heel duidelijk dat jij geen teleurgestelde klant bent en dat je alles van internet gehaald hebt .. om dat te bewijzen raad ik iedereen aan om naar deze link te gaan ..http://www.cristien.nl/forum/forum_posts.asp?TID=127 , daar kun je zien dat alles geknipt en geplakt is .. sorry dat ik daar ook eens geweest ben ghost en/of persoon Very Happy sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  lenie wo dec 12, 2007 12:51 am

Over respect gesproken????
Wat wil jij nou eigenlijk???
Had de mensen van deze lijn om goedkeuring gevraagd, dat je dit wilde doen, zij hoeven dan niet te weten, wanneer je zou bellen, dat was respectvol geweest, jij beschuldigt hen van oplichterij, wat is dit dan????
Ik ben niet geiriteerd, maar zoals velen het al aangaven, dit voelde niet zuiver, het klopte gewoon niet!!!!!
Niemand vertrouwde dit al???

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Ghost wo dec 12, 2007 1:01 am

Beste,

Inderdaad na wat speurtocht ( binnen de web ) kom je al verschillende argumenten tegen.
en wat is daar mis mee.
Om deze kennis te delen met me medemens.

Bij deze wens ik sjannie en helena een fijne voorzetting.
En hoop dit snel weer voor te zetten.

Met vriendelijke groet,

Ghost

Ghost

Aantal berichten : 12
Registration date : 11-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  sanne wo dec 12, 2007 1:04 am

hallo allemaal

ik vind dit echt kinderachtig wat jullie aan het doen zijn
nr1 deze mensen zijn puur en zuiver en wel degelijk bezorgd om hun bellers
nr2 indien je niet geloofd in het kunnen van deze mensen ga dan ergens anders lullen
nr3 ik ben het levende bewijs dat wat mij gedurende al die tijd verteld is door ivon en sonja wel degelijk de waarheid is
nr4 het gaat hen niet om geld en als je ervaring hebt met paranormale lijnen in het algemeen dan zouden jullie ook moeten weten dat het bij andere lijnen erom gaat om de bellers zo lang mogelijk aan de lijn te houden terwijl DIT NIET HET GEVAL IS bij helderzienden.net
Ik kan zo nog wel wat doorgaan om jullie proberen duidelijk te maken dat jullie een compleet zinloze discussie aan het voeren zijn, maar ja wat moet je anders als je eigen leven niet interessant genoeg is en je er plezier in schept om eerlijke en betrouwbare mensen (alle consulenten op helderzienden.net) het leven zuur te maken met onterechte beschuldigingen en hoe langer dit doorgaat begint het echt op laster en eerroof te lijken

voor al degenen die er hun plezier in hebben om deze mensen proberen zwart te maken heb ik één advies : zoek eens een constructieve hobby om jullie mee bezig te houden ipv een ander het leven zuur te maken.

sanne

sanne

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 54
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty ghost

Bericht  sjanny wo dec 12, 2007 1:07 am

nu kan ik niet voor helena spreken ,, maar je bent ontmaskerd nu als een leugenaar , met je te voordoen als teleurgestelde klant ,, dus wat voortzetting betrefd van mij kant kun je vergeten !! praat niet met opstokers en leugenaars ,neem mij niet kwalijk , dus wat mij betrefd kun je deze discussie in je eentje voortzetten , veel plezier ermee . groetjes sjanny

sjanny

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 56
Woonplaats : utrecht
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Tessa wo dec 12, 2007 1:13 am

Blijkbaar ben je dan goed in speurwerk.
Je mag best je kennis delen, van mij zelfs met de hele wereld, helemaal niets op tegen. Maar je moet iemand anders zijn argumenten niet klakkeloos over nemen en ze voordoen als je eigen kennis en argumenten. Net zoals het feit dat je andermans namen publiceert.
Het had hier op zijn plaats geweest om te vermelden dat je deze kennis had "gevonden". Vroeger op school werd spieken ook niet beloond ...
Misschien is het ook aangeraden om de nummer die in je voorbeeld komt eens na te lezen, want volgens mij, maar ik kan verkeerd zijn (iedereen kan zich vergissen), is die nummer een andere nummer dan de nummer van deze site ... .
Er is een gezegde dat zegt : "Je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren."
Natuurlijk zullen er oplichters tussen zitten, door de evolutie van de maatschappij zit de wereld er namelijk vol van.
Maar vermits het experiment niets met deze mensen te maken heeft, had je beter het experiment zelf uitgetest met de nummer van deze site ... Misschien kwam je dan wel geloofwaardiger over.
Je moet niet denken dat ik me druk maak in jouw reacties, ik weet namelijk dat je een spelletjes speelt en je je waarschijnlijk zalig voelt omdat je rondloopt met de gedachte dat je mensen op stang hebt kunnen jagen. Maar vergis je niet ... misschien spelen we het spelletje gewoon mee. Misschien kan je voor je nu een reactie plaatst, beter eens nadenken, voor je het weet ben je ontmaskerd. Dan is je spelletje voorbij... Zou dat niet spijtig zijn.

Ik zou zeggen ... tot de volgende.

Groetjes.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Tessa wo dec 12, 2007 1:21 am

Beste Sanne,

Heb het gevoel dat je het in je bericht ook over mij, sjanny en helena hebt. Kan natuurlijk niet in hen naam spreken.
Misschien heb je onze berichten verkeerd gelezen, maar we zijn al heel de tijd helderziende.net aan het verdedigen.
We moeten het in termen uit leggen dat ghost/persoon het ook begrijpt, daarmee bedoelen we niet dat wij niet geloven in deze mensen.
Moest dit het geval zijn, zouden we niet in discussie gaan en zouden we het gewoon laten gebeuren.
Deze persoon zoekt aandacht en misschien geven we hem die op deze manier, maar hem ontmaskeren kan alleen door het spelletje mee te spelen. Als niemand had gereageerd, zou het misschien wel overgewaaid zijn, maar dan hadden deze super mensen misschien ook klanten verloren. Als je mijn persoonlijke anekdote hebt gelezen, zul je ook merken dat ik ook vind dat het geen geldklopperij is.
Met dit bericht wil ik jouw absoluut niet aanvallen, zeker niet. Ik ken je niet, dus heb ik zelfs niet het recht om je aan te vallen.
Plaats dit bericht even om onze naam zuiver te houden. Smile

Grtz.

Tessa

Aantal berichten : 25
Woonplaats : Antwerpen
Registration date : 13-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  sanne wo dec 12, 2007 4:54 pm

beste sjanny

mijn bericht was enkel bedoeld voor mensen die het een sport vinden om de fantastische consulenten van helderzienden.net af te breken dus geen nood het betreft hier niet jou of enig ander die het eveneens goed voorhebben met deze mensen.

ik voel me helemaal niet aangevallen maar ik wou het toch maar even gezegd hebben dat ik het super kinderachtig vind als mensen zich met zinloze discussies bezighouden

groetjes
sanne

sanne

Aantal berichten : 3
Leeftijd : 54
Registration date : 12-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Beste Helderzienden... Empty Re: Beste Helderzienden...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum