Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Liefde!!!! Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Liefde!!!! Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Liefde!!!! Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Liefde!!!! Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Liefde!!!! Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Liefde!!!! Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Liefde!!!! Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Liefde!!!! Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Liefde!!!! Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Liefde!!!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Liefde!!!! Empty Liefde!!!!

Bericht  lenie vr nov 16, 2007 12:13 am

Ik heb het bericht weggehaald, ik vond het te privé en het voelde niet meer goed, om het openbaar te laten!
sorry!


Laatst aangepast door op zo nov 25, 2007 12:24 am; in totaal 1 keer bewerkt

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde!!!! Empty Re: Liefde!!!!

Bericht  Jeannette* vr nov 16, 2007 1:38 pm

Nu zijn al die gevoelens er weer in alle hevigheid, niet leuk het gemis de pijn ervan, het verlangen bij hem te willen zijn, hem nu niet kunnen bijstaan, hem even vast kunnen pakken, gewoon laten zien of merken dat je er voor hem bent.
Dit is liefde. En ik schaam mij heel diep, dat ik toch even heel egoistisch denk en mezelf afvraag, gaat het nu langer duren voordat het goedkomt. Dat is ook liefde, probeer ik mezelf voor te houden!!!

Hallo Lenie,

Niet te hard voor jezelf zijn en is zeker niet egoistisch. Dat heb je met een tweelingzielen zijn pijn en verdriet is ook de jouwe. Dat je nu zo sterk wil zien en in je nabijheid wil hebben kan ik me heel goed aanvoelen. Leef met je mee. Onvolwaarde liefde I love you is mooi maar is niet altijd eenvoudig om het steeds zo te blijven voelen.

Hoop deze nieuwe dag de rust en kracht geef sterkte.

liefs Jeannette:flower:

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde!!!! Empty Re: Liefde!!!!

Bericht  lenie za nov 17, 2007 12:14 am

Jeannette Annemieke,

bedankt voor jouw lieve woorden, had ik net nodig. flower
Ik hoop voor jou, dat het niet te lang gaat duren, maar ik had wel toen Ivon mij vertelde dat wij tweelingzielen waren en ik erover ben gaan lezen, en hierover met jou mailde, zoiets had, ik voel mij nu niet meer zo alleen, ergens, ook al zijn we niet samen, is mijn tweeling ziel.
Nu voel ik mij wel " heel " en weet ik waarom ik mij af en toe zo verloren kan voelen en alleen en het gevoel dat ik iets mis.
Misschien kun jij dat ook zo zien, dat ik nu zijn verdriet voel, is eigenlijk ook wel mooi, als je jezelf eraan over geeft.
Ik begrijp het nu beter en ik kan het ook weer loslaten en bij hem laten.

liefs
Lenie

Jeannette Annemieke schreef:Nu zijn al die gevoelens er weer in alle hevigheid, niet leuk het gemis de pijn ervan, het verlangen bij hem te willen zijn, hem nu niet kunnen bijstaan, hem even vast kunnen pakken, gewoon laten zien of merken dat je er voor hem bent.
Dit is liefde. En ik schaam mij heel diep, dat ik toch even heel egoistisch denk en mezelf afvraag, gaat het nu langer duren voordat het goedkomt. Dat is ook liefde, probeer ik mezelf voor te houden!!!

Hallo Lenie,

Niet te hard voor jezelf zijn en is zeker niet egoistisch. Dat heb je met een tweelingzielen zijn pijn en verdriet is ook de jouwe. Dat je nu zo sterk wil zien en in je nabijheid wil hebben kan ik me heel goed aanvoelen. Leef met je mee. Onvolwaarde liefde I love you is mooi maar is niet altijd eenvoudig om het steeds zo te blijven voelen.

Hoop deze nieuwe dag de rust en kracht geef sterkte.

liefs Jeannette:flower:

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde!!!! Empty Re: Liefde!!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum