Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
The Secret Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
The Secret Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
The Secret Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
The Secret Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
The Secret Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
The Secret Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
The Secret Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
The Secret Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
The Secret Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

The Secret

3 plaatsers

Ga naar beneden

The Secret Empty The Secret

Bericht  Jeannette* do nov 15, 2007 2:38 pm

Wie heeft het boek gelezen of denk er overna om het te lezen Question
Wat je zoal leest, komt het voor je geloofwaardig over Question
Staat er iets nieuws in of wist je het al.....

Zelf heb ik het gelezen, al moet ik bekenen dat het al in veel boeken beschreven is. alleen in een andere verpakking
Het boek " Kracht door bewustwording (noemde ik mijn bijbeltje Very Happy ) van Sanaya Roman heeft mij toen tot een stukje bewustwoording gebracht.

flower

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  danny do nov 15, 2007 2:53 pm

hallo

ik heb het boek nu een paar keer gelezen, weet niet goed wat ik er bij moet denken,
ergens zit er waarhied in, heb het op kleine dingen geprobeerd en moet zeggen 2 van de 5 komen toch uit
toeval of niet,????
zullen zien of de rest van de dingen ook nog waar worden he.

groetjes danny
danny
danny

Aantal berichten : 21
Leeftijd : 43
Woonplaats : zaventem
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  SASCHKE do nov 15, 2007 3:00 pm

hallo met sascha,

ik heb zojuist het boek ' the secret' gaan kopen. Heb gisteren een stukje film ook gezien van 'the secret' . Eigenlijk wat ik uit de film al uitgehaald heb is dat je positief moet denken en zeggen wat je wil in je leven, en vooral eerst jezelf gelukkig maken en van jezelf eerst houden. Ik was en dacht , en daar ben ik eerlijk in , constant negatief over mezelf bezig wat natuurlijk het ongeluk/ negatieve blijft aantrekken in je verdere leven. Ik hoop dat de boek me nog wat meer inzichten geeft. Ik heb de voorbije dagen al heel veel negatieve dingen ivm relatie weggesmeten, en voel me hierdoor vele sterkerder , positievere gevoelens/gedachten en gelukkiger worden met mezelf.


veel liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  Jeannette* do nov 15, 2007 3:24 pm

Ik denk dat gedachtenkracht wel heel wat te weeg kan brengen. Het is nooit verkeerd om het uit te proberen en als er al een paar dingen uitgekomen zijn, hoe klein dan ook is mooi. (Nee je moet groot denken) Tja wat is toeval.........

Als ik het zo leest moet je groot denken in de ik vorm. Een beeld bij je voorstellen en dan het loslaten. De wensen die je hebt kun je uitspreken voor jezelf in stilte maar met kracht en misschien door een collage en het geloven dat het komt. Zonder een tijd aan te koppelen van volgende week maar wel graag over 6 maanden moet het lukken Rolling Eyes

groetjes Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  Jeannette* do nov 15, 2007 3:50 pm

SASCHKE schreef:hallo met sascha,

ik heb zojuist het boek ' the secret' gaan kopen. Heb gisteren een stukje film ook gezien van 'the secret' . Eigenlijk wat ik uit de film al uitgehaald heb is dat je positief moet denken en zeggen wat je wil in je leven, en vooral eerst jezelf gelukkig maken en van jezelf eerst houden. Ik was en dacht , en daar ben ik eerlijk in , constant negatief over mezelf bezig wat natuurlijk het ongeluk/ negatieve blijft aantrekken in je verdere leven. Ik hoop dat de boek me nog wat meer inzichten geeft. Ik heb de voorbije dagen al heel veel negatieve dingen ivm relatie weggesmeten, en voel me hierdoor vele sterkerder , positievere gevoelens/gedachten en gelukkiger worden met mezelf.


veel liefs
sascha

Hallo Sascha,

Zeker dat is het alle belanrijkste eerst goed voor jezelf te zijn I love you en accepteren hoe je bent. De mensen die het niet goed met je voorhebben uit je leven te verbannen of niet zorgen dat ze je kunnen raken. Helaas hebben we niet alles in de hand. Je grenzen bewaken en durven te zeggen wat je onplezierig vindt van de andere. Denk dat vele hiermee te doen hebben ik ook Crying or Very sad Ik ben ook zeker sterker geworden en denk nu meer van dit is jullie rugzakje en niet die van mijn.

liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  SASCHKE za nov 17, 2007 4:31 pm

hallo,

ik heb de boek uitgelezen , en het heeft mijn leven echt veranderd . ik ben positief , ik ben gelukkig, ik raad het iedereen aan om deze boek te lezen!!!!


Veel liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  SASCHKE vr nov 30, 2007 12:37 am

hallo,

ik heb een vraagje , tis mss raar dat ik het stel : kan een situatie ( van het verleden)terugkeren en zich terug positief manifesteren door de aantrekkingskracht.


liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  Jeannette* vr nov 30, 2007 12:58 am

SASCHKE schreef:hallo,

ik heb een vraagje , tis mss raar dat ik het stel : kan een situatie ( van het verleden)terugkeren en zich terug positief manifesteren door de aantrekkingskracht.


liefs
sascha

Hallo,

Is zeker niet raar Very Happy
Ik geloof wel dat een situatie uit het verleden kan terugkeren. Heeft te maken dat je in die situatie nu anders ziet. Heeft ook met energie, compassie en gedachtens te maken.

Wat is positief en wat is negatief. Negatief kan atijd omslaan in positief ook uit een oude situatie. Vooral als je er nog wat mee moet doen. De lessen wat het leven Wink

Wat bedoel je met aantrekkingskracht?

Liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  SASCHKE vr nov 30, 2007 1:22 am

hallo,

dus het kan dat die situatie zich terug voordoet positief. als ik dit wens/droom , ik bedoelde met de loa van de secret , sorry had het verkeerd uitgedrukt. de situatie was toen ook positief, was het begin van men relatie.


liefs
sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  Jeannette* za dec 01, 2007 1:54 pm

Hallo,

Als het je diepte wens is en je onderbewuste en je bewusten het zelfde beeld en emoties. Geen angst alleen maar het vollen vertrouwen. Gebeurt het!

Het vervelende is dat je die kracht een tijd vol kan houden en dan wel eens weer in een twijfel wil schieten. Het is volgens mijn een soort tranning om het vast te houden al is het niet eenvoudig. Er gebeurt in een leven aardig van dingen. Je heb ook met andere te maken in privé en werk en om even een boodschap te doen. Zie maar wat en met Sonja en man gebeurd is.

Liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

The Secret Empty Re: The Secret

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum