Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
verslaafd aan bellen?!? Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
verslaafd aan bellen?!? Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
verslaafd aan bellen?!? Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
verslaafd aan bellen?!? Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
verslaafd aan bellen?!? Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
verslaafd aan bellen?!? Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
verslaafd aan bellen?!? Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
verslaafd aan bellen?!? Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
verslaafd aan bellen?!? Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

verslaafd aan bellen?!?

3 plaatsers

Ga naar beneden

verslaafd aan bellen?!? Empty verslaafd aan bellen?!?

Bericht  De Gezegende zo nov 11, 2007 1:11 am

Hallo allemaal,
Ik heb deze site onlangs ontdekt en ik ben op de 1 of andere manier 'blijven hangen'.
Ondanks het feit dat ik alleen Sonja en Didy heb gesproken, wat overigens fijne gesprekken waren, vraag ik me toch het eea af.
Merken jullie ook dat het bellen een soort van 'verslaving' wordt?
In hoeverre laat jij het advies van de dames meespelen in je dagelijkse leven?
Zijn jullie ook bij het minste of geringste geneigd te bellen om je ervaringen met hen te delen?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

De Gezegende

Aantal berichten : 10
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verslaafd aan bellen?!? Empty Re: verslaafd aan bellen?!?

Bericht  Jeannette* zo nov 11, 2007 1:25 pm

Hallo,

Het is al gauw een verslaving alleen is dat woord erg belade. Zeker ik bel regelmatig ben ik verslaaft er aan op dit moment wel ja, maar ik zal het wel nodig hebben. Het is wel als je hierdoor in financiéle problemen komt een ander verhaal gaat worden.

Waarover ik bel is niet alleen om advies ook meer hoe de situatie er voor staat of het meespeelt in mijn dagelsleven ja en als zich ontwikkeling heeft plaats gevonden weten de damens het. Ik zie het meer als begeleiden van tot iets. Het is niet dat ik me laat beínvloede krijg ook niet de indruk dat ze dat ook willen proberen.

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verslaafd aan bellen?!? Empty Re: verslaafd aan bellen?!?

Bericht  Admin Sonja zo nov 11, 2007 3:51 pm

Ik wil hier dolgraag op reageren!

Samen met mijn collega's bezie ik onszelf altijd als een "tijdelijke spirituele butler".. klinkt misschien humoristisch, maar door de vertroebelde beelden die sommigen onder onze "klanten" hebben, is het vaak moeilijk weer zicht en grip op jouw leven te krijgen..
De één belt uit nieuwsgierigheid, de ander omdat die het écht niet meer ziet zitten...
Wij zijn slechts tijdelijk in the picture.. met als doel dat een ieder die ons contacteerd heeft in de toekomst ons eens zal bellen om te vertellen hoe goed het met ze gaat!!
Dus, samen met mijn collega's attenderen wij altijd klanten die regelmatig bellen op hun rekening, we willen niet dat iemand in de problemen komt..
En een steuntje en een duwtje om het weer even vol te houden mag geen 45 min per dag duren..
We geven denk ik met liefde en plezier de klant aan, dat het "TE veel" bellen een dure hobby is..

Liefs Sonja
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

verslaafd aan bellen?!? Empty Re: verslaafd aan bellen?!?

Bericht  De Gezegende zo nov 11, 2007 4:51 pm

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik bedoelde het niet negatief hoor en 'verslaafd' was in dit verhaal idd een beladen woord.

Persoonlijk denk ik dat je gedurende een bepaalde periode in je leven, vaker de telefoon zal pakken om te bellen.
Ik zie het ook als een stukje begeleiding in mijn hopeloze liefdesleven, aangezien dat het enige is waar ik meestal voor bel. Mad
Na een tijdje wordt de drang vanzelf minder om te bellen, als ik er op de 1 of andere manier vrede mee heb gekregen en het een plaatsje heb kunnen geven.
Totdat het volgende hoofdstuk zich weer aandient.

Het is ook fijn om te kunnen bellen zonder dat je het gevoel hebt, dat je iemand lastig valt, zoals dat vaak het geval is met vrienden.

Sonja het is wel prettig om te lezen, dat jullie de mensen die regelmatig bellen, attenderen op hun telefoonkosten.

De Gezegende

Aantal berichten : 10
Registration date : 11-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

verslaafd aan bellen?!? Empty Re: verslaafd aan bellen?!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum