Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
relaties tweelingzielen Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
relaties tweelingzielen Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
relaties tweelingzielen Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
relaties tweelingzielen Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
relaties tweelingzielen Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
relaties tweelingzielen Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
relaties tweelingzielen Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
relaties tweelingzielen Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
relaties tweelingzielen Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

relaties tweelingzielen

4 plaatsers

Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty relaties tweelingzielen

Bericht  Jeannette* di nov 06, 2007 11:26 am

Je tweelingziel ontmoeten of wel het weten dat de persoon meer is dan zomaar een vriend/vriendin. Dat het een spiegel is waar je in kijk van herkenning, maar ook dingen ziet die niet fijn zijn. Dat het is wat je niet graag van jezelf wil zien juist in die ander. Dat je van deze persoon kan en mag leren hoe relatie horen te zijn. onvolwaardige liefde. Dat je voor een tijd weer gescheiden wordt om weer even alleen op je levenspad te wandelen om samen later weer elkaar een diepere zielverband te voelen.

Wie heeft ervaring mee en is door dat relatie verbroken zijn door Sonja Didy en Ivon anders tegen relaties aan gaan kijken.

Liefs Jeannette I love you

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty Re: relaties tweelingzielen

Bericht  SASCHKE di nov 06, 2007 1:01 pm

hallo jeannette,

hoe kan je juist zien dat je je zielsverwant tegen bent gekomen.

liefs

sascha
SASCHKE
SASCHKE

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 43
Registration date : 02-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty Re: relaties tweelingzielen

Bericht  Jeannette* di nov 06, 2007 3:17 pm

Hallo Saschke,

Het is wel hoe ik hier in sta en er overdenkt. Al op hele jonge leven wist ik al dat er veel meer was dan dat je met je ogen kon waarnemen en dat men niet zomaar op deze aardbol leef. Dat het één grote leerschool is met vele facetten. Relatie is daar één van en denk voor vele Smile Ik leer nog steeds en krijg dingen op mijn pad waar ik weer heerlijk in één van mijn valkuilen val.

Antwoord op de vraag hoe kan je zien of het een zielverwant is. Is niet eenvoudig om te antwoorden het is meer het gevoel diep van binnen. Als je zonder verwachtingen en geen ego gedrag in denken handelen van zo moet die persoon zich gedragen en doen naar mijn maatstaven. Je krijgt dan een warm gevoel en kracht wie weet is hij het Wink Het contact dat je met je zielverwant/ tweelingziel geeft vele emoties en pijntjes. Je geef de andere niet de schuld maar je kijkt meer naar jezelf en het inzicht van waar komt het vandaan. Zulke relatie zijn niet gelijk van gelukzaligmakend dat kan ook niet want oudzeer en ervaringen wat je met andere gehad heb genezen en dan heb ik nog niet over in dit leven maar meerdere levens komen naboven.

Misschien is dit het begin van een interessante onderwerp hoe men denkt over pure liefde zonder de andere vast te binden als een bezit.

Liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty Re: relaties tweelingzielen

Bericht  lenie di nov 06, 2007 3:54 pm

Hallo Jeanette Annemieke,

allemaal zo herkenbaar voor mij wat jij hier schrijft, maar mijn angst is, kan mijn (ex)partner dit ook zo leren zien.
Dat is het nou net, als je bij jezelf naar binnen gaat, door de pijn heen, ontdek je nieuwe inzichten.
En kun je verder, maar ik merkte, dat mijn partner daar net op stuk liep, hij kon mij niet bijbenen.
Hij zei ook altijd, jij groeit zo snel, ik hou je niet bij en waar heb je het nou allemaal over?
Dan krijg je steeds die scheidingen en ja, volgens de dames komt hij tot inzicht en komt het allemaal wel goed.
Ik voel ook die diepe band en als ik er met mensen over praat, verklaren ze mij voor gek en weten ze niet waar ik het over heb, wanneer ik mijn nieuwe inzichten aan hen vertel.
Fijn dat ik nu eens mensen ontmoet, die zo leven als ik.
In de tussen tijd ben ik wel veel sterker geworden, en red ik mezelf heel goed, toch blijf ik hem missen!
En hopen, dat hij inderdaad tot inzicht komt! Shocked Question Exclamation cheers

lieve groetjes
Lenie

lenie

Aantal berichten : 24
Registration date : 31-10-07

Terug naar boven Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty Re: relaties tweelingzielen

Bericht  Jeannette* di nov 06, 2007 7:05 pm

Dag Lenie,

Dank voor je reactie sunny

Dat je (ex) partner nog niet zover is vind ik wel mooi dat hij wel in die richtig het benoemd heeft. Dat jij te snel groei vergeleken met hem. Kan zijn dat hij op dit moment denkt ik schiet te kort en het gevoel geeft ze heeft niets aan mij (eigenwaarde ) Tja mensen kunnen je raad geven maar ook je in verwarring brengen. en heel veel mensen snappen het niet.Hoop voor je dat de tijd niet al te lang gaat duren.... De kosmos moet maar een handje helpen Very Happy gebeurt ook vast wel

Liefs Jeannette

Jeannette*

Aantal berichten : 37
Woonplaats : gelderland
Registration date : 03-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty Re: relaties tweelingzielen

Bericht  LPtje do nov 08, 2007 4:32 pm

Dit is idd een bijzonder mooi gevoel als je je zielsverwant mag tegenkomen en hebt mogen leren kennen.
Ik heb die band ook gekend we hadden groot leeftijdsverschil (24 jaar) zij was 49 ik 25.
Velen dachten dat we relatie of zo hadden maar dat is niet zo Rolling Eyes .
Wat ik ervan geleerd heb is dat je echt voor je geluk moet gaan wat je hart je ingeeft wat je doel ook is geef nooit op.
De momenten waarin we mekaar nodig hadden waren we er dan ook voor elkaar kortom het is prachtig om het tegen te komen...
Jammer genoeg kunnen we de tijd niet meer terugdraaien en kan ik enkel nog 'herinneringen' ophalen aan die tijden die dan ook heel fijn zijn geweest en idd ook minder..

santa
LPtje
LPtje

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Kempen
Registration date : 01-11-07

Terug naar boven Ga naar beneden

relaties tweelingzielen Empty Re: relaties tweelingzielen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum