Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Gebed tot de Engelen van de vier elementen Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Gebed tot de Engelen van de vier elementen

Ga naar beneden

Gebed tot de Engelen van de vier elementen Empty Gebed tot de Engelen van de vier elementen

Bericht  Danielle ma apr 27, 2009 3:46 am

Gebed tot de Engelen van de vier elementen


Heer God almachtig, Schepper van hemel en aarde, genadige en barmhartige Vader, stuur mij Uw vier Engelen: de Engel van de Aarde, de Engel van het Water, de Engel van de Lucht en de Engel van het Vuur, opdat Uw wil door mij geschiede.

- Engel van de Aarde, verwijder uit mijn stoffelijk lichaam alle afval en laat de aarde het opslorpen, om het mij terug te geven in de vorm van gezondheid en zuiverheid. Zuiver mijn hele lichaam opdat het leven in overvloed door mijn aders moge stromen. Verlicht, verlos en bevrijd mijn hele wezen, opdat het Rijk Gods en Zijn Gerechtigheid op aarde komen, en de Gouden Tijd voor de mensheid moge aanbreken!

- Engel van het Water, was alle smetten van mijn hart opdat de onbaatzuchtige liefde er zich moge vestigen en mij geluk, vreugde en voorspoed brengen. Moge mijn hart zuiver, kristalhelder en doorzichtig worden opdat het Rijk Gods en Zijn Gerechtigheid op aarde komen, en de Gouden Tijd voor de mensheid moge aanbreken!

- Engel van de Lucht, zuiver mijn verstand en vervul het van licht en wijsheid opdat mijn gedachten scherp, helder en stralend worden, en het Rijk Gods en Zijn Gerechtigheid op aarde komen, en de Gouden Tijd voor de mensheid moge aanbreken!

- Engel van het Vuur, die niemand anders zijt dan de Engel van de Zon, heilig mijn ziel en geest! Moge de absolute en zuivere Waarheid bezit nemen van heel mijn wezen! Mogen mijn ziel en mijn geest het eeuwige leven kennen en de woonplaats zijn van de goddelijke scheppende Almacht, opdat het Rijk Gods en Zijn gerechtigheid op aarde komen, en de Gouden Tijd voor de mensheid moge aanbreken!

Amen


Danielle
Danielle
Danielle

Aantal berichten : 11
Leeftijd : 60
Registration date : 24-04-09

http://www.reikipraktijkwofosi.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum