Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Nieuwjaar! Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Nieuwjaar! Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Nieuwjaar! Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Nieuwjaar! Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Nieuwjaar! Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Nieuwjaar! Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Nieuwjaar! Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Nieuwjaar! Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Nieuwjaar! Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Nieuwjaar!

Ga naar beneden

Nieuwjaar! Empty Nieuwjaar!

Bericht  Didy zo jan 04, 2009 2:37 pm

4 Januari 2009
Inmiddels leven we al 4 dagen in het nieuwe jaar, en geef ik hiermee dan ook aan een ieder, onze lieve “gasten”, collega’s, familie, vrienden mijn allerbeste wensen voor dit jaar!
Na een aantal dagen te hebben nagedacht over het feit dat ik niet de cliché wensen neer wil zetten maar toch zeker ook een ieder van jullie iets mee wil geven waarmee je iets kunt in 2009, ben ik gekomen tot helemaal niets.

En wellicht is dat juist de bedoeling, niets te willen, niets te hebben……enkel elkaar en de saamhorigheid welke ver weg gegleden is de afgelopen jaren, de liefde voor onze naaste, en dan onze verdraagzaamheid en vooral voor een ieder goede gezondheid.

Vele dagen van het jaar kijk ik altijd even terug op de voorgaande maanden, dit jaar heb ik heel wat malen moeten terugkijken, mijn les moet leren, mijn ding moeten doen, mijzelf soms hierin teveel voorbij gelopen, en ook de gevolgen daarvan weer moeten dragen, maar steeds opnieuw bleef het bij kort terugkijken, en snel weer blik op vooruit, stilstand is soms achteruitgang , voor mij enkel een stukje bezinning.

Echter met Nieuwjaar is het anders, ik keek terug, niet naar de ellendige dingen, maar naar de dag dat ik mijn lief aan de lijn had, toen hij voor het eerst zijn intrede deed in mijn leven, die dag heeft mijn wereldje en dat van mijn 2 beauty van kids veranderd,rijker gemaakt, en vanaf die dag waren de ellendige dingen lang niet zo ellendig meer als eerst. Hij heeft vele dingen dragelijker gemaakt , vrolijker gemaakt, en vooral zeker ook kleuriger.
Alle dagen ben ik zeer dankbaar dat het eerste wat ik s’morgens mag zien zijn lach is, en de lach van mijn kindjes, en dat hen ook die dagen het laatste is wat ik zie, en dan elke avond voor ik slapen ga nog even de woorden krijg, “mop ik hou van je. “

Eender wie het is, je hond , je kat, je man , je kinderen, het verRijkt , het maakt kleuriger, het maakt dat je eten beter smaakt, dat je kussens beter slapen, je regen ook voor zon ziet, dat je alle dagen lacht, alle dagen deelt, dat je soms even een stapje terug doet.

Dankbaarheid, ik zei het al eerder het geheugen van het hart! Wel mijn hart is gevuld met dankbaarheid, dankbaarheid voor jullie gestelde vertrouwen, voor jullie loyaliteit, voor alle dagen dat ik jullie heb mogen helpen, voor alle keren dat ik heb mogen lachen, maar ook zeker wel de tranen eens niet kon binnen houden.

IK wens jullie ALLEN, een “ver-rijker” , want het is waar het maakt het leven mooier!!

IK wens Sonja & Johan de meest geweldige dag in hen leven wanneer zij beiden JA zullen zeggen, ik wens Timmetje nog vele dagen met zijn geweldige papa en mama! (en een broertje of zusje).Ik wens jullie ook alle liefde en geluk toe.

IK wens Ivon en Ron, in hen start, veel verhuisvreugde, nog meer liefde, ontzettend veel lol!
Goede gezondheid, en wie weet komt er ook hier nog eens een leuk feestje Wink

IK wens Paulien & Kees, en hen 3 geweldig mooie meiden, rust , harmonie en veel gezellige momenten met elkaar!

IK wens al mijn collega’s welke ook het afgelopen jaar het een en ander voor hen kiezen hebben gehad, ontzettend veel vreugde, liefde, geluk, harmonie, rust, en voor sommige zeker ook hen verankering!

IK wens u , dagen gevuld met een lach, dagen gevuld met liefde, dagen gevuld met kleur, dagen vol van positiviteit, dagen van genot , ook in kleine dingen.
Neem je voor niets meer voor te nemen,
Hooguit iets dichter bij elkaar te staan
Zodat we op de weg die we nu lopen
Voor altijd verder kunnen gaan.

Dan mijn lieve kindjes, ik wens jullie elke dag een moeder met een lach, welke ze soms in al haar stress liet varen , ik wens jullie elke dag een mooie herinnering, ik wens jullie vreugde en lol, ook al maakt het soms jullie moeder dol Wink, ik wens jullie dagen vol kattenkwaad. Maar bovenal wens “ik“ jullie altijd!

Bert, ik heb het je al eerder gezegd, we hebben inmiddels alles wel gezien, we hebben herfst in winter zien veranderen, en winter in lente, maar boven alles hebben we mekaar laten zien , dat het zomer is in ons hart. IK wens jou zakelijk veel successen, ik wens je topomzetten! Ik wens je vooral een jaar, zonder een spoortje van verdriet, gevuld met warmte liefde en geluk, en ook voor jou en met jou , mooie herinneringen!

We gaan er met zijn allen wat van maken!!!!

Liefs Didy
Didy
Didy

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 42
Woonplaats : Noord-Holland :)
Registration date : 30-10-07

http://www.ydid.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum