Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Het loslaten Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Het loslaten Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Het loslaten Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Het loslaten Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Het loslaten Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Het loslaten Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Het loslaten Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Het loslaten Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Het loslaten Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Het loslaten

3 plaatsers

Ga naar beneden

Het loslaten Empty Het loslaten

Bericht  sterretje za dec 27, 2008 8:04 pm

Hallo,

Na aanleiding van de berichtgeving in het gastenboek is de volgende vraag bij mij naar boven gekomen. Ook ik ben iemand bij wie tot nu toe nog niks is uitgekomen. Verschillende consulenten hebben mij het advies gegeven om ' het los te laten' dat is simpel dacht k maar nu ben ik van mening dat dit toch niet zo simpel voor mij is.

Heeft iemand hier een advies voor? Hoe kun je bepaalde zaken makkelijk los laten? Zelf dacht ik door er niet meer aan te denken maar dit gaat mij moeilijker af dan het klinkt.

Misschien zijn er meerdere die op dit moment in zo'n situatie zitten? (hoe gaan jullie hiermee om?)

Liefs Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

p.s. weet niet of dit het juiste topic is, maar dacht dat het GB niet juist voor deze post is.

sterretje

Aantal berichten : 3
Registration date : 03-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het loslaten Empty Re: Het loslaten

Bericht  Gast za dec 27, 2008 8:22 pm

Max


Laatst aangepast door Max op vr jun 17, 2011 8:32 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden : Verbetering van tekst)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het loslaten Empty re

Bericht  Bianca zo dec 28, 2008 2:59 pm

Los laten.

Iets los laten is een keuze die je zelf moet maken maar waar je ook voor de volle 100 % voor wilt gaan.

Het is altijd makkelijker gezegd dan gedaan, want je moet er klaar voor zijn en ook de vrede ermee hebben om iets los te gaan laten.

De emoties die het vasthouden bindt moet je ook durven onder gaan. Je moet eerlijk tegen je zelf zijn en proberen stap voor stap de emoties te gaan voelen en te ervaren.

In die emotie zit namelijk een verhaal. laat dat verhaal via de emotie naar buiten komen. Ga in die emotie zitten. Zie wat er naar voren mag komen en wat open gemaakt mag worden. Wees hierin eerlijk. Ook met het confronteren met de relatie tot jezelf.

Zodra je de emotie laat los komen ben je al met een deel verwerking bezig en daarmee dus al met een stukje los laten.

Iets los laten gebeurt staps gewijs. Je kan wel zeggen ik denk er niet meer aan en als het ware over je rug weggooien maar dan als nog beinvloed dit je leven omdat het zijn sporen achter laat of je dat nu wilt of niet.

Later zal dan wederom deze naar voren komen waardoor dit is ontstaan en zal het nog pijnlijker en moeilijker wezen. Net zo lang tot jij de emotie toegang verleent tot jezelf.

Als je de emoties bent ondergaan kom je ook sterker en met meer inzicht uit de situatie zelf.

Je zal ook dan, als je opnieuw deze ervaring mag tegen komen waarmee je moeite had, beter ondergaan dan toen je nog met de emotie zelf liep.


Immers ben je een heel stuk wijzer geworden, gegroeid en krachtiger / sterker geworden.

Je weet dan hoe je met de situatie kan omgaan.

Liefs Bianca
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het loslaten Empty Lief sterretje.

Bericht  Didy vr jan 09, 2009 12:05 pm

Loslaten is inderdaad makkelijker dan gezegd, daarom heb ik een tijd geleden het een en ander op het forum gezet, ik zal de link hiervan dadelijk plakken. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

LIefs Didy


https://helderziendenonline.actieforum.com/welkom-bij-helderzienden-online-forum-f1/loslaten-en-zien-wat-er-gebeurt-t52.htm?sid=12f15fed6e3df25b31ca8dd5c8be8d18
Didy
Didy

Aantal berichten : 31
Leeftijd : 42
Woonplaats : Noord-Holland :)
Registration date : 30-10-07

http://www.ydid.eu

Terug naar boven Ga naar beneden

Het loslaten Empty Re: Het loslaten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum