Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
Uitleg Bianca Werkwijze Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
Uitleg Bianca Werkwijze Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
Uitleg Bianca Werkwijze Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
Uitleg Bianca Werkwijze Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
Uitleg Bianca Werkwijze Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
Uitleg Bianca Werkwijze Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
Uitleg Bianca Werkwijze Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
Uitleg Bianca Werkwijze Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
Uitleg Bianca Werkwijze Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

Uitleg Bianca Werkwijze

Ga naar beneden

Uitleg Bianca Werkwijze Empty Uitleg Bianca Werkwijze

Bericht  Bianca zo dec 14, 2008 11:29 pm

Hai all,

Er schijnt soms wat onduidelijkheid te wezen ten aan zien van mijn werkwijze.

Ik werk veelal via de chat.

De reden hiervoor is dat ik de chat kan opslaan en het u toe kan sturen. De clienten die ik nu heb vinden dit zelf ook zeer prettig.

Ook maak ik zelf een kleine rapportage van de chat. Deze plaats ik dan in mijn systeem tesamen met uw foto voor 2 a 3 maanden. Na 2 a 3 maanden ontvangt u van mij een emailtje met dat uw gegevens zijn gewist. Dit gebeurt enkelt bij mensen die dus niet meer in gesprek zijn geweest met mij. Wilt u zelf dat ik deze niet bewaard laat het mij gerust weten. Alle informatie is net zoals bij mijn andere collega's strikt vertrouwelijk.

Ik werk 9 van de 10 keer met uw foto.

Waarom dit is: Als een nieuwe client met mij een gesprek wilt aangaan dan zie ik graag wie ik voor mij heb en daarnaast ontvang ik dan graag uw vragen per email. Ik neem dan even de tijd om mij zelf op u te concentreren. De gegevens worden dus vaak opgeslagen zodat u de volgende keer niet opnieuw een mailtje hoeft te sturen. Ik weet dan nog waar wij het over hebben gehad en kan hier dan ook rekening mee houden. (wilt u niet een foto van uw zelf naar mij sturen dan mag dit ook een mooi plaatje zijn die u op uw computer heeft staan, dat is echt geen probleem)

Via telefoon ben ik ook beschikbaar. Het is vaak een kwestie van even een mailtje sturen waardoor ik live in kan schakelen. Heel af en toe zal ik meer beschikbaar zijn via de telefoon.

Iedereen werkt anders. De een werkt zo en de andere weer zo. Bij mij is het dus dat ik echt even uw verhaal in mij op moet nemen en dat doe ik beter als ik uw verhaal lees of als u tegen over mij zit, wat helaas nog niet in kan in deze virituele wereld.

U krijgt van mij te horen wat nodig is . Ik lees uw foto. U kunt uw vraag stellen in de chat of telefoon en ik zie dan aan de foto ( die voor mijn gezicht veranderd ) wat het antwoord kan zijn. Ik zie daarbij ook veel emoties gekoppeld worden aan de vraag stelling.

Ik zie niet alles en ik weet gelukkig ook niet alles. Ik ben geen toekomst voorspeller maar werk echt in het hier en nu en het verleden. Vandaar uit kan men werken naar de dag van morgen.

Als je mij eerst mailt met je vraag en foto scheelt dit enorme teleurstellingen en daarnaast ook de kosten van uw bel minuten.

Lees ook altijd eerst even de info van lees meer . Hierin staat precies bij iedereen wat men wel en niet doet.

lfs Bianca
Namaste
Bianca
Bianca

Aantal berichten : 61
Leeftijd : 55
Woonplaats : Flevoland
Registration date : 10-06-08

http://www.spiritlijn.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum