Helderzienden Online
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» voorstellen
"Afwachtenden" Emptywo apr 07, 2010 5:15 pm van steenbok

» *** Nieuw!!! *** Helderzienden Online HAPPY HOUR
"Afwachtenden" Emptyza maa 27, 2010 10:52 am van Admin Sonja

» smsjes
"Afwachtenden" Emptyvr jan 01, 2010 5:06 pm van Beautyke

» smsjes
"Afwachtenden" Emptydo nov 12, 2009 10:37 pm van missesmeralda05

» Kelly van chat zondag
"Afwachtenden" Emptyzo sep 20, 2009 2:51 pm van Bianca

» hoe werkt dit?
"Afwachtenden" Emptydi sep 01, 2009 6:35 pm van e

» Naar huis praten.
"Afwachtenden" Emptyza aug 29, 2009 3:53 pm van Bianca

» Chat Bianca Storing voor client
"Afwachtenden" Emptyza aug 22, 2009 11:56 am van Bianca

» inzicht 17 aug
"Afwachtenden" Emptyma aug 17, 2009 5:13 pm van Bianca

Affiliates
gratis forum

"Afwachtenden"

Ga naar beneden

"Afwachtenden" Empty "Afwachtenden"

Bericht  Admin Sonja vr maa 21, 2008 12:19 am

De berichtjes uit het gastenboek zijn naar hier verplaatst..
[quote]Afzender: Sonja, Donderdag 20 Maart 2008 om 22:18
En sonja vindt dat dit een discussie is geworden die verplaatst is naar het '"Forum'" onder de titel '" Afwachtenden '"

Liefsssssss
Afzender: sascha, Donderdag 20 Maart 2008 om 22:18
Hoi dave,

wat bedoel je met '' ik kan me voorstellen dat het soms allemaal wat lang duurt , en mss komen alle voorspellingen NIET uit?''

liefs
sascha
Afzender: namens de afwachtenden, Donderdag 20 Maart 2008 om 22:15
Voor A.
En wij vinden het onvolwassen om te (ver) oordelen over anderen.

Afzender: Dave, Donderdag 20 Maart 2008 om 21:41

Lieve Tessa,

Daar bedoel ik mee dat het altijd moeilijk is om een tijd te zeggen.

Uit de kaarten is altijd moeilijk een tijd te halen.

Veel liefs,
Dave
Afzender: Tessa, Donderdag 20 Maart 2008 om 21:38
Beste Dave,

Ik vind het mooi dat je zegt dat je eerlijk bent als je niets ziet.
Het wachten kan idd lang duren, maar uiteindelijk zal het wel de moeite waard zijn.
Vind het alleen raar dat je zet : '"misschien komen sommige voorspellingen niet uit'" ...
Wat moeten we daar van denken??
Bedoel je dan de tijd van de voorspellingen, of de voospellingen zelf?
Want dan kan het bij elk van ons zijn dat de voorspelling niet uitkomt ... Hoe kunnen we dan positief blijven?

Groetjes
Afzender: A, Donderdag 20 Maart 2008 om 21:37
ik wil ook even mijn ei kwijt. ik vind het erg onvolwassen als je een helderzienden lijn belt en vervolgens gaat zitten klagen dat je voorspelling niet is uitgekomen... het is een VOORSPELLING en wie zegt je dat deze binnen jouw verwachtingen uit gaat komen..misschien door negatief denken stel je het uit of is het nog niet zover dat deze uit mag komen..in iedergeval vind ik het niet zo netjes om juist deze mensen op deze lijn zo te '"bedanken'" !
Afzender: Elly, Donderdag 20 Maart 2008 om 19:47
Lieve allemaal,we kunnen niet altijd positieve voorspellingen geven als die er niet zijn. De reden waarom dit weinig uitgesproken wordt in het gastenboek is dat wij ook dan proberen een stukje begeleiding te geven en mensen een toekomstperspectief proberen te bieden zodat ze verder kunnen. Op ons ligt een enorme verantwoording die we ook dragen over de uitspraken die we doen en dat zijn we ons terdege bewust en dat vormt ook de integriteit van onze lijn We zijn met mensen bezig en met gevoelens die niet beschadigd mogen worden en daar staan we allemaal voor.
Liefs Elly
Afzender: marathon wachter, Donderdag 20 Maart 2008 om 18:18
Hoi Dave
Heb je mooi gezegd en ik zou ook niet willen dat er anders voorspeld wordt dan de waarheid en niets dan dat, ook al is die waarheid nog zo wreed. Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek want niets is erger dan wachten op een voorspelling die nooit zal uitkomen.
Afzender: Dave, Donderdag 20 Maart 2008 om 18:07

Lieve mensen,

Ik kan me voorstellen dat het soms allemaal wat lang duurd,en misschien komen alle voorspellingen niet uit. Maar ook indien ik duidelijk zie dat het niets zal worden , of dat het geen kans van slagen heeft zal ik je het ook eerlijk zeggen.

We zijn er niet om mensen valse hoop te geven. We zijn er wel om mensen te helpen in voor en tegen spoed.

Geloof vooral in jezelf want dan komt het helemaal goed!

Liefs,Dave
Afzender: sascha, Donderdag 20 Maart 2008 om 18:04
hallo ans,

Er zijn idd ook mensen die negatieve voorspelligen hebben , maar dat is hun keuze om dit hier in gb te zetten he!! En onzekerheid is ook een boosdoener en iedereen heeft dat hier, maar met geduld, vertrouwen te houden en moed in de mensen hier, komt het goed!!! Het is ook jou taak om met al de raadgevingen iets te doen , hangt niet alleen af van de mensen van de lijn he, jiizelf moet er ook voor werken, en dat begint eerst bijjezelf, en idd veel mensen die depressief zijn , twijfels hebben, iedereen heeft dat wel eens ook ik , maar we moeten er iets voor over hebben he , anders waren we hier op deze site niet en dan bezochten we geen helderzienden. En het is nog steeds jou keuze wat je doet: oftewel zeg je '' ik stop ermee en dan worden de twijfels en het depressie zijn weggemaait, oftewel '' ga je door maar dan heb je versch soms onwennige dingen mee te maken, maar ook heel veel positieve dingen'' maar denk wanneer je echt aantwachten bent op jou liefde of iets anders dat het dan wel de moeite was achteraf gezien. En zoals ik eerder zei iedereen heeft een zware levensles te ondergaan!!! Dus Ans hou de moed erin en de andere ook!!! Komt wel goed!!!

liefs
sascha
Afzender: Ans, Donderdag 20 Maart 2008 om 17:53
Het is ook zo moeilijk te geloven en wat zal ik verdrietig zijn als het allemaal niet waar is. Dit is mijn enige houvast
Afzender: Ans, Donderdag 20 Maart 2008 om 17:50
Lieve mensen,

Vergeef mij dat ik niet zo positief ben maar ik worstel met een onzekerheid. Als ik dit forum lees dan zie ik allemaal mensen die aan het wachten zijn op de positieve voorspellingen. Ik bedoel vind er niks over terug dat iemand schrijft verdorrie het zijn helemaal geen goede vooruitzichten. Nee mensen zijn aan het wachten in de overtuiging dat het voorspelde juist is. Maar is het niet zo dat wij het juist willen dat de voorspelling juist is en dat de hoop sterker is dan de realiteit en onze ratio. Ik lees letterlijk dat mensen depressief worden van het wachten. Maar straks is het helemaal niet juist, en mensen maar wachten en hopen. Ik vind dit best een gevaarlijke ontwikkeling. Ik zelf ben een jonge meid waarbij ook goede voorspellingen zijn gedaan. Te mooi om waar te zijn maar ik worstel wel met deze ondekerheid. Sorry voor het negatieve bericht veel liefs ansje
Afzender: wachtende, Donderdag 20 Maart 2008 om 17:24
Ivon,
wil even hier op reageren.
En dan zeker het risico lopen dat er opeens iets anders voorspeld wordt.
Nee hoor, ik wacht liever op Sandra of Sonja, weet ik zeker dat ik hetzelfde te horen krijg.
Heb ooit al anderen geraadpleegt en toen was ik weer dagen van streek en dat kan ik nu even niet gebruiken.
Afzender: Ivon., Donderdag 20 Maart 2008 om 17:20
Nog even een aanvulling, we hebben mega goeie collega''''s dus als je even niet ziet zitten en de vaste consulent er even niet is, ga gerust naar 1 van de andere collega''''s, mensen staan niet voor niks op de lijn. Ze kunnen je zeker heel goed helpen! Liefs Ivon
Afzender: Ivon, Donderdag 20 Maart 2008 om 17:12
Lieve mensen allemaal!

Ik zou graag iets duidelijk maken, soms zijn we even of-line! Ook wij zijn maar gewone mensen, die ook af en toe hun noodzakelijke boodschappen etc moeten halen. Normaal werk je voor een werkgever 8 uur per dag, wij werken er dikwijls langer tegen 15 uur per dag. Dus soms moet je even dingen die dan achter blijven weer terug op de rails zetten! Geloof me oveel we kunnen zijn we online, maar soms even niet! Omdat wij ook maar mensen zijn!
Liefste zouden we alle mensen willen helpen en maar door gaan,maar helaas dat lukt niet altijd! Weet dat we zo vaak we kunnen er zijn!

Liefs Ivon
Admin Sonja
Admin Sonja
Admin

Aantal berichten : 43
Leeftijd : 46
Registration date : 30-10-07

http://www.helderzienden.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum